1505-42

هنوز رفیق صمیمی بعد از 30 سال

1505-43

درست 30 سال از فعالیت خوانندگی اندی و کورس می گذرد، ایندو سالها زوج طلایی موزیک مدرن بودند ولی بعد تصمیم گرفتند هر کدام راه مستقل خود را دنبال کنند و خوشبختانه هر دو موفق هم بودند. در طی این سالها چند بار ایندو با دیگر خواننده ها روی صحنه های مشترکی رفتند، ولی کنسرت مشترک دو نفره شان در چند شهر از جمله سیاتل، پورتلند، فنیکس، اورلاندو، هیوستن اجرا شد، که بسیار مورد توجه قرار گرفت. نکته مهم اینکه ایندو بعد از 30 سال هنوز صمیمی و رفیق هستند و برای هم احترام خاصی قائل می باشند.
عکس از:مرتضی قمصری

نامدارانی که بیست و چند سال پیش با هم دیدار داشتند

1505-44

9 تن از چهره های نامدار هنر و رسانه بیست و چند سال پیش در کتابخانه وست وود با هم دیدار داشتند. جالب اینکه همه بسیار جوان و پرانرژی بودند، گرچه هنوز هم پرانرژی و جوان مانده اند.
از راست به چپ: دکتررضا ترشیزی، مسعود فردمنش، علی لیمونادی، زاون، هما میرافشار، زویا زاکاریان، شهیار قنبری و رستمیان درعکس دیده میشوند.

وداع موجود وفادار بزرگمهرها

1505-45

آنها که درخانه خود، یک حیوان وفادار خانگی دارند، احساس دو انسان مهربان علی و فریده بزرگمهر دوهنرمند ارزنده را درک می کنند و جای خالی یک موجود پراز صفا را احساس می کنند.
وقتی یک سگ وفادار و پر از عشق، 15 سال زیر سقف خانه با خانواده ای زندگی میکند دیگر عضو اصلی این خانواده میشود، همانطور که لوسی سگ مهربان و وفادار خانواده بزرگمهر چنین بود و به گفته آنها، همه شهرها و قاره ها را همسفرشان بوده و روزی که با زندگی وداع می گوید دست مهربان شان می بوسد و وداع می کند.

شهرام شب پره و شهرام آذر
به هم دست میدهند که چی؟!

1505-46

شهرام شب پره و شهرام آذر، دو خواننده نامدار، در برابر شهروز رفیعی و ویدا هروی به هم دست می دهند، ولی این دست دادن بنظر مشکوک می آید وقتی از آنها پرسیدیم جواب شان جالب و شنیدنی بود.
اگر شما خواننده عزیز جوانان حدس بزنید آنها چه پیمانی و چه تعهدی با هم بستند، به حکم قرعه به 5 نفر ما یک مجموعه از سی دی های آنها را هدیه می دهیم.
عکس از: مرتضی فرزانه

داریوش در دبی، قیصر را با حضور بهروز خواند

رفاقت داریوش و بهروز وثوقی ، یک رفاقت ماندنی و ریشه دار است، ایندو هنرمند ارزنده حدود 50 سال است که دست دوستی بهم داده اند و بهم وفادار مانده اند.
داریوش برای قیصر سینما، برای بهروز وثوقی آهنگی پراحساس خواند که هر بار فرصتی در صحنه پیش آید، هر بار که بهروز وثوقی در آن سالن باشد، داریوش قیصر را خوانده است.
روزهای عید در دبی، وقتی داریوش روی صحنه می خواند، از بهروز که در سالن بود سخن گفت و قیصر را خواند ودر هیجان احساسات پرشور مردم، بهروز را روی صحنه دعوت کرد و اشک به چشم هزاران مسافر آمده از ایران را سورپرایز ساخت.

1505-47

1505-48

1505-49