1513-46

برادر فرزانه تأییدی در پنسیلوانیا کشته شد

1513-47

دهناد تأییدی برادر 78 ساله فرزانه تأییدی ستاره سابق سینما و تلویزیون، هفته قبل با گلوله یک سارق مسلح در پنسیلوانیا به قتل رسید.
دهناد در متلی که به خودش تعلق داشت با این سارق روبرو شد ولی با او در گیر شده و جان از کف داد.
دهناددر نوجوانی به امریکا رفت و ضمن مدیریت یک نایت کلاب در این منطقه، متل خود را هم اداره می کرد و در شب حادثه قبل از آنکه با اسلحه به دفاع از خود بپردازد از پای درآمد. این خبر را بهروز به نژاددر لندن تأیید نمود. تسلیتی صمیمانه داریم برای فرزانه تأییدی عزیز.

اعلام تاسیس تارنمای پرتو: ادبیات و هنر و فرهنگ

1513-91

 

پرتو نوری علا شاعر برجسته ومنتقد پرآوازه به تاسیس تارنمای «پرتو» ادبیات و هنر و فرهنگ مبادرت کرده و از« یاران: نویسندگان، مترجمان و دیگر هنرمندان و خوانندگان» خود دعوت به همکاری کرده است تا بتواند «گوشه ای از عرصه ی گسترده ی ادبیات ایران را در این تارنما» عرضه کند با این یادآوری که «نقد و نظر شما گام نخست در نزدیک شدن به این عرصه ی گسترده است».

https://partowweb.blogspot.com

 

نسرین خواننده معروف دخترش سروناز را عروس کرد

1513-49

1513-50

درنشریه ایران پست خواندیم که نسرین خواننده معروف سالهای قبل از انقلاب درایران جشن باشکوهی برای دخترش سروناز که فوق لیسانس تعلیم و تربیت است و دامادش Leroy مهندس الکترونیک، در ویرجینیا برگزار کرد.
مراسم عقد کاتولیک در چپل جورج میسون و عقد ایرانی توسط پروفسور بیژن سعادتمند انجام شد، سفره عقد توسط نیکتا ضرابی و دخترش آنیتا ضرابی دوستان نسرین و گل آرایی توسط ترانه دادمرز دوست خانوادگی و دی جی طبا وحید ارائه شد.
خود نسرین بعد از سالها بخاطر دخترش آهنگ «عروس نازت میشم» را خواند.
تبریکی داریم برای نسرین خانم عزیز، آقای بیژن رضا پدر ومادر و سروناز و لوری زوج جوان.

نگرانی بهروز وثوقی بخاطر عباس کیا رستمی

1513-51

یکی از هنرمندان سرشناس که بدنبال عمل های جراحی و بستری شدن های پیاپی کیارستمی در بیمارستان ها، بسیار نگران بود، بهروز وثوقی چهره ماندنی، سینما و تئاتر بود و مرتب اخبار او را دنبال می کرد از دوستان قدیمی در ایران جویای حالش بود.
بهروز و کیا رستمی دوستی دیرینه دارند و همانگونه که بهروز همیشه برای هنر و توانایی کیا رستمی ارزش و احترام خاص قائل است، کیا رستمی هم همیشه چنین بوده و اگر یادمان باشد یکبار که کیا رستمی جایزه بزرگ فستیوال فیلم سانفرانسیسکو را در حضور کلینت ایستوود دریافت داشت همان لحظه به بهروز وثوقی بخاطر سالها فعالیت و خلق نقش های استثنایی و ماندگاری در تاریخ سینمای ایران هدیه داد.