1531-64

 

تجلیل از ۳ کارگردان  در انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان

 

 1531-74

انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران روز سه‌ شنبه ۱۳ مهر ماه، مراسمی را به منظور تجلیل از سه نفر از اعضای این انجمن برگزار کرد.
در این برنامه از علی ملاقلی پور برای کارگردانی فیلم سینمایی «قندون جهیزیه»، نیما طباطبایی برای کارگردانی فیلم مستند – داستانی «من ناصر حجازی هستم…» و سمیرا برادری برای تهیه‌ کنندگی فیلم «احتمال باران اسیدی» تجلیل شد.
همچنین سه فیلم کوتاه «اکسیدان» ساخته عباس نظام‌دوست، «آماس» ساخته علی درخشنده و «پنجره باز» ساخته افشین رضایی که از اعضای انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما هستند نیز به نمایش درآمد.
این مراسم به همت انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران و خانه سینما روز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه، در سالن سیف‌الله داد خانه سینما برگزار شد.
نيما طباطبايي كه به علت بيماري در بيمارستان بستري است و نتوانست در مراسم حضور پيدا كند همراه مادر نازنينشان ميزيان هنرمنداني چون مهتاب كرامتي ، طناز طباطبايي، علي انصاريان و ديگر عزيزاني بود كه لوح تقدير و جايزه ويژه خود را روي تخت بيمارستان براي كارگرداني من ناصر حجازي هستم از دست اين هنرمندان دريافت كرد.
نيما طباطبايي كه چندي پيش به علت تومور مغزي در بيمارستان بستري شد مراحل درمان خود را طي ميكند و همچنان چندين پروژه دارد كه به محض ترخيص كليد خواهد خورد.
با آرزوي سلامتي هر چه زودتر اين كارگردان برجسته
ميترا محتشمي

1531-75

1531-76

 

1531-77

 

اعطای نشان و قدردانی از توان آرستامیان

1531-65

هفته پیش با خبر شدیم که با تایید دولت و فرمان رهبر کلیسیای ارمنستان، بالاترین و مقدس ترین نشان خدمت به آقای توان آروستامیان از شخصیت های وارسته جامعه ایرانیان ارمن تبار در لوس انجلس در حضور بیش از یک هزار نفر در محل کلیسیای ارامنه گلندل طی مراسمی تعلق گرفت، اجرای مراسم توسط اسقف هونان رهبر کلیسیای ارامنه آمریکایی شمالی انجام گردید، اسقف هونان در ابتدا بنام مقدس ترین و غیر قابل تقسیم بودن تثلیث به اطلاع حاضران رساند که این نشان شوالیه ای مسیحی با اختیارات کامل و مطلق وبر طبق تصدی سمت تفویض می گردد و منظور بیان سپاس برای خدمات صادقانه و صمیمانه از توان آروستامیان می باشد و در واقع ارتقاء و گواهی و استحقاق فرمان، که خبری خوش شناسایی گردید طبق سنت در کلیسیا صورت می گیرد و ایشان به درجه ارشد انتخاب گردیدند و اجازه دارند ردا و نشان را ازاین تاریخ ببعد بر لباس خود نصب کنند، مدت اجرای مراسم نزدیک به دو ساعت بطول انجامید، پس از دریافت درجه و افتخار و مقام فصاحت شوالیه گری کلیسیای ارمنستان به روال سنت ملی از مهمانان پذیرایی شد، این مهم را به آقای آروستامیان تبریک گفته برایشان روزگاری شاد ارزو داریم.

برگزاری دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان

1531-66

1531-67

1531-68

دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار توسط بنيادكودك، روز شنبه ۸ اکتبر در گالری سیحونِ لس آنجلس و همزمان در ۳۰ شهر دنیا آغاز به کارکرد.
گروه سلامت و هنر Health and Art با همکاری بنیادکودک و بیش از ۶۰ سازمان غیردولتی و انجمن های خیریه، با هدف ارتقای روحیه کودکان بیمار از طریق پیوند هنر و سلامت طی فراخوانی از تمامی کودکانی که سابقه بیماری و بستری شدن در بیمارستان داشته اند، خواست با ارسال نقاشی به این جشنواره، خاطرات و تجربیات دوره درمان خود را ارایه کنند. پس از اعلام فراخوان و طی مدت سه ماه بیش از ۱۳۰۰ اثر از ۲۴ کشور دنیا به جشنواره ارسال شد و کودکانی از سراسر جهان ذهنیات و باورهای خود از دوره بیماری، امیدها و دردهای درمان و رابطه بیماران با کادر درمانی و محیط بیمارستانی را در قالب نقاشی به جشنواره ارائه کردند.
از بین آثار دریافتی ۳۲ اثر مورد پذیرش داوران بین المللی قرار گرفت که در لس آنجلس و سی شهر دنیا و بوداپست محل اختتامیه جشنواره به نمایش عموم درآمد. از بین نامزدهای اصلی جشنواره آثاری از کشورهای ایران، هنگ کنگ، آلمان، ترکیه، یونان، هندوستان، استرالیا، مجارستان، بلاروس، تونس، بلغارستان، رومانی، آذربایجان و برزیل حضور دارند.
برنامه افتتاحيه نمايشگاه که روز شنبه ٨ اکتبر در گالری سیحون شهر لس انجلس برگزار گردید با استقبال بسيار خوبی از طرف علاقمندان به حوزه هنر و کودکان مواجه گردید، و بدین ترتیب نمایشگاه با موافقت مدیریت گالری سیحون، خانم مریم سیحون تا یک هفته تمدید شد. در این برنامه هنرمند جوان ایرانی، فریار به اجرای موسیقی زنده پرداخت.
گفتنی است بنیاد کودک یک موسسه خیریه غیر سیاسی، غیر مذهبی و غیر دولتی بوده که از سال ١٩٩٤ با هدف تحصیل و سواد آموزی کودکان در ایران، افغانستان، اندونزی و نپال همت گمارده است. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های این موسسه می توانید با شماره تلفن و از تارنمای زیر بازدید فرمایید.

www.childfoundation.org
310-453-0809

برگزاری سمینار آموزشی One Life to Live

1531-69

1531-70

1531-71

دکتر ناناز پیرنیا و انجمن غیر انتفاعی والدین ایرانی – امریکایی I.A.P.A با دعوت و پشتیبانی موسسه بین المللی سرطان کودکان I.S.C.C سمینار آموزشی – نمایشی موفق One Life To Live را با موفقیت برگزار نمودند.
«چگونه فرزندان و خانواده ها را از خطر های مطرح در اجتماع به دور نگاه داریم. جلسه میزگردی در مورد مشکلات، خطرات و گرفتاریهای تین ایجرها وجوانان با قانون، اینترنت، مواد مخدر، الکل و سکس و ارائه راه حل برای جلوگیری از حوادث ناگوار بود و سخنرانان زیر مطالب جالبی ایراد فرمودند:
دکتر مایکل پیمان کید- وکیل جنایی، دکتر اردشیر پیرنیا وکیل تصادفات و خانواده، اشکان صبحه، متخصص I.T اینترنت و تکنولوژی، دکتر ناناز پیرنیا، متخصص روان درمانی، مغز درمانی و مشاور خانواده و زناشویی، گروهبان Mark Cripe سرپرست کلیه مراکز مربوط به زندان تادیبی تین ایجرها. MC برنامه علی پیرنیا بودند و با شرکت خانم دکتر شیدا سام- پزشک خانواده داخلی.کمدین محبوب «تهران» نیز اجرایی عالی داشت.

شبی با مجتبی میر تهماسب و نمایش دو فیلم با حضور فیلمساز
13 اکتبر در انستیتو گوته لس آنجلس

1531-72

پنجشنبه 13 اکتبر برنامه ای برای دیدار با مجتبی میر تهماسب مستند ساز نامدار ایرانی در حضور او در انستیتو گوته لس انجلس بر گزار میشود.
ساعت 7 و نیم گردهمائی و دیدار با فیلمساز و پس از آن ساعت 8 دو فیلم صدای دوم و ساز مخالف به نمایش در می آید و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با فیلمساز برگزار میشود.
حضور در این برنامه رایگان است ولی بعلت محدودیت جا ارجحیت با کسانی ست که حضور خود را با ایمیل زیر اعلام کنند.

[email protected]
پارکینگ رایگان است
5750 Wilshire Blvd, Ste 100, Los Angeles, California 90036

پرویز قاضی سعید در کانال یک

1531-73

همکار قدیمی مجله جوانان در ایران و لس آنجلس ، نویسنده سرشناس و محبوب پس از هفت ماه دوری از رسانه های دیداری، به دعوت شهرام همایون مدیر تلویزیون جهانی کانال یک به آن تلویزیون پیوست و هر روز از ساعت 6 تا 7 بعد از ظهر به وقت لس آنجلس برنامه ای جذاب و در همین اندک مدت بسیار پرطرفدار اجرا می کند. بازپخش برنامه نیز هر بامداد از ساعت 7-8 صبح به وقت لس آنجلس است.
برای همکار و دوست دیرین آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

 ازدواج هوتن و کارولینا

1531-83

 همکار عزیزمان ژینوس حکاک در تلویزیون ایران و همسرش سعید عزیز پسر تحصیلکرده و برومندشان هوتن را داماد کردند، عروس خانواده یک خانم جوان تحصیلکرده بنام کارولینا است.

این مراسم در هتل هیلتون یونیورسال برگزارشد و با مراسم ویژه بسیار زیبایی همراه بود و حاضرین همه بزرگان خانواده از پدر بزرگ و مادر بزرگ تا دیگر اعضاء فامیل را روی صحنه دیدار کردند.
تبریکی صمیمانه داریم برای ژینوس عزیز، سعید عزیز، هوتن عزیز و همسرش کارولینای عزیز.

1531-84

1531-85