1543-48

تبریک و تهنیت به «راه زنـدگی» پری اباصلتی و هوشنگ میرهاشم

1543-49

سی و شش سالگی «راه زندگی» را از اعماق قلب به شما نازنینان: (اعضاء قدیم خانواده ی مطبوعات) تبریک می گوئیم. 36 سال دور از ایران و نبود امکانات لازم، آن هم در آن سالهای سخت انقلاب و توانایی در برخورد سنجیده و آگاهانه در شناخت جامعه ی ایرانی برونمرز، با عوام و خواص بی شک راز موفقیت شماست. کافی ست مجله شما را ورق زد و خواند و فهمید چه خبر است. کجا باید ایستاد؟ و چه باید کرد؟ درواقع به ارزش یک نشریه مسئول وقوف دارید و این نیست مگر به علت کارنامه ی درخشانی که در خانواده ی مطبوعات پیش از انقلاب داشته اید.
برای آن بزرگواران موفقیت باز هم بیشتر و بیشترتان را آرزو داریم.
شورای نویسندگان مجله ی جوانان

دیدار دو کارگــردان نامدار بعد از 24 سال درلس آنجلس

1543-50

هفته قبل دو کارگردان سرشناس سعید اسدی و هنری چار، بعد از 24 سال، در یک دیدار سورپرایزی، همدیگر را بغل کرده و خاطره های گذشته را زنده کردند.
سعید اسدی که تحصیلات سینمایی خود را در امریکا و اروپا پایان داده، بعد از سالها زندگی و کار در لس آنجلس، زندگی خود را فروخته و برای ساختن فیلم «ایرباس» ماجرای انفجار هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به ایران رفت و درحالیکه همه نیروی خود را برای ساختن این فیلم بکار گرفته بود، در عین حال 7 فیلم پرفروش چون «آواز قو» را ساخت ولی متاسفانه به آرزوی بزرگ خود که ساخت فیلم ایرباس بود نرسید و درواقع با اندوه از ایران خارج شد تا دوباره در امریکا فعالیت های خود را ادامه بدهد.
هنری چار که دهها فیلم پرفروش در هالیوود و چند سریال برای شبکه دیسکاوری ساخته، با اسدی دوستی دیرینه دارد ولی ارتباط آنها در طی سالها قطع شده بود، هفته قبل ایندو باهم دیدار کردند و اشک شوق شان، سرازیر شد.
آرزو داریم این دوستی دیرینه به همکاری مشترک بیانجامد و در هفته های آینده با این دو مصاحبه هایی خواهیم داشت.

پرویز و نادیا در برنامه بهترین ها

1543-51

پرویز یکی از هنرمندان پرتلاش نسل جوان در تلویزیون امید ایران به همراه نادیا یکی دیگر از هنرمندان در برنامه هفتگی خود با عنوان بهترین ها در غربت با مرور آهنگهای دیگر هنرمندان و پخش آهنگهای قدیمی در ایران طرفداران بیشماری دارد.
و جالب اینکه علاقمندان داخل ایران با دو آلبوم پرفروش پرویز و آهنگهایش آشنایی دیرینه دارند.
از علیرضا نژاد دهقان

یعقوب ظروفچی برای یک سری کنسرت به امریکا می آید

1543-52

یعقوب ظروفچی خواننده معروف آذری، که حدود ده سال است مقیم آذربایجان شده و همه فعالیت های خود را در آن منطقه متمرکز ساخته است، اخیرا به اتفاق پسر کوچک خود از همسر دوم خود، به امریکا آمد، در دو کنسرت حضور یافت و بعد بدلیل قرارداد 4 کنسرت به آذربایجان بازگشت.
یعقوب در کشور آذربایجان، چند آلبوم تهیه و ارائه داده، که یکی از آنها با آثار بزرگان موسیقی آذربایجان همراه است و در آن سرزمین با فروش و استقبال پرشوری روبرو شده است.
یعقوب در سفر به امریکا با چند برنامه گذار صحبت کرده و قرارهایی برای اجرای 10 کنسرت در سراسر امریکا را گذاشته است.

1543-65