1546-40

محمد اوشال از پیشگامان
موسیقی نوین ایران هم رفت

1546-41

هفته قبل محمد اوشال یک چهره قدیمی و از پیشگامان ترانه و آهنگهای نوین ایران در سن 75 سالگی در لندن با زندگی وداع گفت.
اوشال از آهنگسازان و تنظیم کنندگان توانا بود که در دهه 1350 برای خوانندگان سرشناسی چون گوگوش، فرهاد، داریوش، ابی و گیتی آثار زیبایی خلق کرد از جمله: روستایی (ابی) خسته و اسیر شب (فرهاد) و همچنین تنظیم آهنگ هایی از بابک بیات، پرویز اتابکی و ترانه هایی از ایرج جنتی عطایی با صدای خوانندگان روز سالهای 1350 درکارنامه او جای دارد.

بورلی هیلز شهروندی افتخاری خود را
به شاهزاده رضا پهلوی اهدا کرد

1546-42

خبرگزاری ایرانشهر- شهرداری بورلی هیلز طی مراسمی که شامگاه 23 ژانویه 2017 (4 بهمن ماه 1395) در سالن شهرداری این شهر برپا شد به پاس سی و هشت سال تلاش مستمر در زمینه حقوق بشر برای ایران، کلید طلایی شهر و لقب «شهروند افتخاری بورلی هیلز» را به شاهزاده رضا پهلوی اهدا کرد.
در این مراسم مجلل که مقامات رسمی شهر بورلی هیلز، مهمانانی از شهرداری لس آنجلس و گروهی از نخبگان سیاسی، فرهنگی و هنری جامعه ایرانیان آمریکا نیز حضور داشتند، شهردار بورلی هیلز جان میریش (John A. Mirisch) طی سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی به ریاست شورای ملی ایران و مهمانان عالی رتبه این مراسم گفت: «بورلی هیلز همواره این افتخار را داشته است که میزبان برجسته ترین چهره های عالم هنر، فرهنگ و سیاست باشد و امروز نیز چنین است.» آقای میریش در ادامه با اشاره به سابقه تاریخی تمدن ایرانی و پیشینه باستانی ایرانیان افزود امروز نیز جامعه ایرانیان آمریکا خصوصا ایرانیان ساکن دربورلی هیلز سفرای حقیقی آن تمدن ارزشمند باستانی هستند.»
او به همراهی تنی چند از نمایندگان شورای شهر بورلی هیلز کلید طلایی و شهروندی افتخاری این شهر را به شاهزاده رضا پهلوی تقدیم کردند.
شاهزاده رضا پهلوی نیز در ابتدای سخنان کوتاه خود در این مراسم از حضار خواست تا به احترام جانباختگان حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو در تهران، خصوصا آتش نشانان قهرمان آسیب دیده در این سانحه یک دقیقه سکوت کنند و سپس گفت در دنیای امروز و در پناه دموکراسی شاهد پیشرفت همه جانبه ممالکی هستیم که مردم در آن نقش جدی در اداره کشور، شهر و محل زندگی خود دارند و اظهار امیدواری کرد جهان صدای تحول خواهی مردم ایران را به درستی شنیده و با پشتیبانی از ساختارهای مدنی در ایران برای مردم ایران این فرصت را فراهم آورند تا در پناه انتخابات آزاد، حق تعیین سرنوشت سیاسی خود را بار دیگر بازیابند.

نامه تشکر و قدردانی آقای
Judge Larry Stirling قاضی دادگاه عالی از آقای مهدی ذکائی مدیر و سردبیر مجله جوانان

دکتر رضا فدایی -سن دیه گو
آقای Larry 1546-44Stirling قاضی دادگاه عالی سن دیه گو از حمایت آقای مهدی ذکایی مدیر مجله جوانان به خاطر همکاری نزدیک این مجله پرتیراژ قدردانی و سپاسگزاری و آرزوی موفقیت هرچه بیشتری برای او و هیئت تحریریه این مجله کرد.
کپی این نامه در زیر دیده میشود همه ما از این قاضی بزرگ و خدمتگذار جامعه امریکایی و ایرانی سپاسگزاریم و آرزوی روزهای بهتری برای او و خانواده اش داریم. درعکس قاضی Stirling دیده میشود.

 

 

 

1546-43