1548-11

بازگشت «محسن» با آلبوم «موهام سفید شده»

1548-12

مرتضی فرزانه

محسن از خوانندگان مطرح دهه پنجاه که با پخش اولین آهنگ خود «دارم از یاد تو میرم» از شوی میخک نقره ای فرخ زاد در رده خوانندگان مطرح روز در آمد تا آنجا که این آهنگ هم چنان جزو آهنگهای خاطره ساز می باشد ششمین آلبوم خود را تحت عنوان «موهام سفید میشه» در آستانه نوروز 96 از سوی شرکت ترانه در سرتاسر دنیا روانه بازار خواهد کرد.
در این آلبوم دوازده آهنگ و ترانه از آهنگسازان و ترانه سرایان بنام از جمله: بابک صحرائی- بابک زرین و خود محسن جای داده شده تا مورد سلیقه گوناگون دوستداران صدایش قرار گیرد. ضمنا چند ویدیوکلیپ از این آلبوم درحال ساخت می باشد که به تدریج همزمان با پخش آلبوم از چند تلویزیون پخش خواهد شد که اولین کلیپ «موهام سفید میشود» هدیه نوروزی است.

عباس عباسف انسان خودساخته و موفق چه زود رفت

1548-37

دکتر رضا فدایی -سن دیه گو
چندی پیش دوست عزیزمان عباس عباسف انسان موفق وخودساخته به سفر جاودانه پیوست.
او در سرزمین آذربایجان پا به عرصه حیات گذاشت و دو سال بیش نداشت که پدر ومادر خود را از دست داد. خواهر و شوهر خواهرش با آغوش گرم سرپرستی او را بعهده گرفتند و او در این خانواده بزرگ شد و پس از اتمام تحصیلات توانست شغل مهمی برای خود کسب نماید و تشکیل خانواده دهد. ثمره این ازدواج یک فرزند پسر بنام کاظم بود که هم اکنون یک چهره موفق و سربلند و دارای سه فرزند میباشد. مرحوم عباس عباسف در تمام کارهای خیر پیشقدم بود و در کنار همسرش ملیحه عباسف همیشه آنچه در توان داشتند بکار میبردند. وطن پرستی و عشق به ایران و سرزمین اجدادی همیشه در قلب او جای داشت. ما خاطرات شیرینی را که از این دوست از دست رفته در قلبمان بیادگار گذاشته را فراموش نکرده و صبر و شکیبایی برای همسر گرامی و فرزند دلبند او کاظم و خانواده های وابسته آرزو می نمائیم و یادش را همیشه گرامی میداریم.

این گروه در ماندگاری تئاتر ایران
در خارج سالها کوشیدند

1548-31

ادامه و پابرجايي هنر تئاتر مدرن خارج از ايران با فعاليتهای اين بازيگران به كارگرداني پرويز صياد ممكن شد. زماني كه ايرانيان هموطن فارسي زباني را در نزديكي نداشتند، اين گروه با كوله باري پر از نمايشهاي مدرن، پر محتوا و حرفه اي به گوشه و كنار جهان سفر ميكردند تا نمايش و فرهنگ ايراني را زنده نگه دارند. بازيگراني كه سختيها را عاشقانه بدوش گرفتند. هفته قبل گردهم جمع شدند تا آن خاطره ها را تازه كنند و دوستيهايشان را بياد بياورند. دوستيهايي كه در صحنه هاي نمايش شكل گرفت. اين گروه خود ساخته كه نه تنها همراهي و ياري از هيچ سازماني دريافت نكردند، بلكه با كار شكنيهاي بسيار از طرف مقامات، مورد حمله هاي مستقيم و غير مستقيم بودند. و اين تنها شما تماشاگران بودید كه اين بازيگران را حمايت و پشتيباني كردید.
از چپ: ماشا منش، هوشنگ توزيع ، شهرام بروخيم، علي پورتاش، پرويز صياد، علي فخرالدين، محي چايچي.

کیهان کلهر کنسرت های رایگان
در خرمشهر و زاهدان اجرا کرد

1548-40

کیهان کلهر نوازنده و موسیقدان سرشناس و بین المللی، در تور کنسرت های خود در ایران با عنوان: «پردگیان باغ سکوت» در شهرهای محروم ایران، چون زاهدان و خرمشهر، کنسرت های پرشوری بصورت رایگان اجرا کرد.
کلهر گفت مردم این منطقه از محروم ترین مردم ایران هستند و امکان حضور درکنسرت ها و برنامه های هنری را ندارند و بهمین سبب وظیفه خود می دانم برای آنها بهترین برنامه هایم را بطور رایگان اجرا کنم، اقدامی که در تاریخ موسیقی ایرانی بیسابقه بوده است. من هر جا که سالن بزرگ و رایگان در اختیار داشته باشم برای مردم محروم با افتخار روی صحنه میروم و اگر این امکان بوجود آید بیشتر کنسرت های من رایگان خواهد بود.
در این کنسرت ها، نوید افقه، هادی آذرپیرا، علی بهرامی فرد استاد کلهر را همراهی می کنند.
به دنبال اجرای این کنسرت ها، استاد کلهر به اتفاق عثمان محمدپرست (خوافی) از آخرین اساتید و پیش کسوتان دوتار نواز خراسان در تربت حیدریه نیز کنسرت رایگان اجرا کرد.

بهاره افشاری ستاره سینما:
مردی مزاحم من بود و مرا تهدید به قتل می کرد

1548-44

چندی پیش بهاره افشاری ستاره جوان سینما، به پلیس البرز در تهران شکایت کرد، که مردی روی شبکه های اجتماعی مرتب برای من پیام می داد و بعد تقاضای ازدواج کرد. من چون به او جوابی ندادم، مرا تهدید کرد، کار تهدید به جایی رسید که حتی گفت اگر به تقاضای من جواب مثبت ندهی، به روی صورت ات اسید می پاشم و یا تو را به قتل میرسانم. این مرد مزاحم روی سوشیال میدیا مرتب به من توهین می کرد، ناسزا می گفت و تهدیدهایش ادامه داشت تا ناچار به شکایت شدم.
پلیس با توجه به اطلاعات به دست آمده، شخص مزاحم را دستگیر کرد.

فرزانه توانا
در گالري سيحون

1548-39

روز شنبه ١١ فوريه، از ساعت ٤ تا ٨ شب، فرزانه توانا با آخرين خلاقيت هايش به استقبال ولنتاين مي رود. ديدن اين آثار زيبا با حضور هنرمند، براي عموم آزاد است.
اين نمايشگاه، به مدت يك هفته بر پا خواهد بود.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave.، West Hollywood CA 90069