1556-37

حضور بهرام بیضایی در مراسم اکران
فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در آمریکا

1556-38

1556-39

1556-40

فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» دومین ساخته تینا پاکروان در سانفرانسیسکو و سن حوزه با حضور تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان فیلم و با استقبال بسیار خوب مردم برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، در اکران اول در شهر سن فرانسیسکو، بعلت حضور احمد کیارستمى فرزند عباس کیارستمى در جمع تماشاگران، تینا پاکروان این نمایش را با یاد کیارستمى آغاز کرد و نمایش آن را به ایشان تقدیم نمود.
اکران دوم در شهر سن حوزه با استقبال بیشترى برگزار شد و کلیه بلیطها به فروش رفت. در این اکران هنرمندانى همچون مژده شمسایى، سمیرا سیاح، مریم جلالى و بهرام بیضایى حضور داشتند. تینا پاکروان ضمن تشکر از کلیه عوامل و بازیگران فیلم بویژه سرمایه گذاران آن محمد عبدالهى مقدم و امیرحسین عبدالهى مقدم، بدلیل نمایش در روز جهانى تئاتر این اثر و نمایش آن را به بهرام بیضایى که او را اسطوره زنده تیاتر ایران نامید تقدیم کرد.
برگزارى این مراسم به عهده موسسه پخش فیلم «دریچه سینما» به مدیریت آرمین میلادى بود.
فیلم نیمه شب اتفاق افتاد همچنین قرار است در طى روزهاى آتى در شهرهاى لس آنجلس، واشنگتن دى-سى و هیوستن نمایشهاى ویژه اى داشته باشد.

چاپ کتاب جدید پروفسور چیلینگر

1556-41

اخرین کتاب پروفسور جورج چیلینگر، بنام “مکانیزم مایعات” به چاپ رسید. این هفتاد و سومین کتاب دکتر چیلینگر می باشد، این کتاب در دانشگاه های روسیه، چین و امریکا در بخش “مهندسی و نفت” تدریس می شود، دکتر چیلینگر پنجاه و اندی سال است که در دانشگاه “یو – اس – سی” تدریس می کند و سفیر دانشگاه محسوب می شود، تحقیقات  دکتر چیلینگر هم چنان بی وقفه ادامه دارد، و هنوز در دانشگاه با شوق و ذوق تدریس میکند، استاد خستگی ناپذیر و با فکری شاداب سرگرم نوشتن چند کتاب دیگر می باشد که تا پایان سال به چاپ خواهد رسید.

استقبال از فیلم پرفروش خوب، بد، جلف
در ایران و اکران آن 14 اپریل در لس آنجلس

1556-42

خوب، بد، جلف نخستين ساخته پيمان قاسم خانى كه به عنوان اولين فيلم اكران نوروز از اواخر سال گذشته در سينماهاى ايران اكران شده است با اسقبال بسيار خوب مخاطبان به مجموع فروش ١٠ ميليارد تومان رسيده است.
اكران اين فيلم همزمان با ايران در شهرهاى مختلف آمريكا توسط موسسه دريچه سينما انجام خواهد شد.
اكران در لس آنجلس، اورنج كانتى و سن هوزه از تاريخ ١٤ آپريل

Encino, Laemmle Town Center
Beverly Hills, Laemmle Fine Arts & Music Hall
Santa Ana, Regency South Coast Village
San Jose, Camera 3 Cinema

براى اطلاعات بيشتر و تهيه بليط به وب سايت دريچه سينما مراجعه كنيد: 

www.darichehcinema.com