1557-46

درگذشت محمد حیدری روزنامه نگار قدیمی

1557-47

محمد حیدری از روزنامه نگاران با سابقه واز همکاران قدیمی روزنامه اطلاعات روز شنبه گذشه در سن 75 سالگی درگذشت.
محمد حیدری، روزنامه نگاری را از 15 سالگی در روزنامه خراسان آغاز نمود و تا معاونت سردبیری روزنامه اطلاعات هم رسید و بعد از انقلاب چند سالی سردبیر مجله گزارش بود.
محمد حیدری آخرین دبیر سندیکای نویسندگان و خبرنگاران در ایران بود.
درگذشت محمد حیدری رابه خانواده، همکاران و جامعه قلم تسلیت می گوئیم.

دومین کتاب خاطرات یک پزشک
به قلم دکتر ایرج دردشتی
متخصص و جراح برجسته قلب انتشار یافت

1557-53

دومین کتاب خاطرات یک پزشک به قلم دکتر ایرج دردشتی جراح و متخصص برجسته قلب منتشر شد و البته شامل داستان های جدید و خواندنی است که با قلم پراحساس دکتر دردشتی چون کتاب اول، جذاب است.
دکتر دردشتی در پیش گفتار کتاب نوشته: یک پزشک هم حرف هایی برای زدن دارد. این حرف ها ممکن است مربوط به مسائل پزشکی بیمار وبیماری، خود پزشک و یا سوژه های فلسفی و اجتماعی باشد، هر پزشکی دردوران طبابت اش با رویدادهای گوناگونی مواجه میشود که ممکن است برایش تاثرآور و یا شادی آفرین باشد.
درواقع دکتر دردشتی به داستان هایی می پردازد که قهرمانان اش خود پزشک و بیماران هستند، گرچه دکتر دردشتی به این باور رسیده که ارج و احترام به مقام پزشک، جنبه های عاطفی و روحانی پیشین خود را از دست داده و صمیمیت گذشته میان بیمار و پزشک کمتر وجود دارد.
دکتر دردشتی همه پیچ وخم های رابطه میان پزشک ایرانی و بیمار ایرانی را با مهارت خاصی می شکافد و به زیر پوست احساسات آنها، ایرادها، بهانه ها، توقعات و در عین حال عواطف شان میرود. ظرافت هایی در قلم دکتر دردشتی دیده میشود که لبخند بر لب ها می آورد ودر بعضی لحظات نیز اشک به چشمان شان می آورد و در نهایت خوشحالی یک پزشک وظیفه شناس را در نجات جان بیماران و اندوه او را در لحظات از دست دادن بیماران چون تصویری زنده احساس می کنید.
درودی داریم برای دکتر دردشتی عزیز، پزشک عالیقدری که جامعه ایرانی بخصوص خانواده، قدرش را می دانند و آرزو می کنند 120 ساله شود تا جان هزاران بیمار را چون همه سالهای گذشته نجات بدهد.
برای دریافت این کتاب به شرکت کتاب مراجعه کنید.

همایون هشیارنژاد،
در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت

1557-49

سه شنبه گذشته همایون هشیارنژاد مدیر نشریه عصرامروز بدنبال عارضه در ستون فقرات، در بیمارستان یو سی ال ای تحت عمل جراحی قرار گرفت که امیدواریم هرچه زودتر با سلامت کامل سر کار خود بازگردد.
همایون در صفحه اول عصرامروز دوشنبه 10 اپریل طی اطلاعیه ای نوشته پس از 30 سال انتشار مداوم وبدون وقفه، اجبارا به خاطر جابجایی و اشکالات کامپیوتری و مهمتر از همه بستری شدن چند روزه دربیمارستان با صلاحدید پزشک معالج از سه شنبه 11 اپریل تا دوشنبه آینده عصرامروز منتشر نمی شود. با آرزوی بازگشت پرانرژی همایون هوشیارنژاد عزیز.

شهرام همایون با سلامت به کانال یک بازگشت

1557-51

شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی کانال یک، بعد از یک دوره بیماری و عمل جراحی سرانجام با سلامت کامل، سرحال و پرانرژی به سر کار خود بازگشت.
و به لطف و مهر بینندگان این شبکه که مرتب حال او را می پرسیدند، برای سلامت اش دعا می کردند پاسخ داد و درحالیکه با سبدهای گل مردم و دوستان نزدیک خود محاصره شده بود، اولین برنامه خود را بعد از غیبت چند هفته ای با همان انرژی آغاز کرد.
با آرزوی سلامت همیشگی برای شهرام همایون عزیز.

1557-52

عکس از فریدون میرفخرایی