1563-71

دو برادر نوجوان JET و TAT
دو رگه ایرانی و چینی چهره موفق و سربلند

1563-73

Jet ده ساله امسال در کلاس پنجم مشغول تحصیل است ولی باندازه جوان بیست ساله میداند و از همه مهمتر علاوه بر دروس خود یکی از بهترین ها میباشد و نقاش زبردستی است که کار این بچه را باید از نزدیک دید و قضاوت کرد. درعکس تصویر ببری را مشاهده می فرمائید که اثر این نوجوان میباشد. او فقط به مدرسه امریکایی اکتفا نکرده بلکه به مدرسه زبان فارسی هم میرود و این زبان را به آسانی صحبت می کند. برادر کوچکش TAT هم راحت ننشسته و پا بپای برادر خود پیش میرود. او هر کاری که برادرش انجام میدهد او هم پیروی کرده وسریع این کار را فرا می گیرد. مجله جوانان که مشوق نوجوانان وجوانان بوده و هست به خانواده او تبریک میگوید و آرزوی موفقیت بیشتری برای آنها خواستار است. در عکس دکتر مریم داودی فر مادر و دکتر David پدر این دو نوجوان گل دیده میشوند.

گیتی کوشکانی طراح و خالق
زیباترین لباسهای زنانه در شهر سن دیه گو

1563-72

دکتررضا فدایی – سن دیه گو
مجله جوانان که همیشه و همه جا معرف و مشوق هموطنان موفق و سربلند ایرانی بوده و هست این بار به معرفی گیتی کوشکانی چهره موفق و سربلند ایرانی در شهر سن دیه گو پرداخته و او را به جامعه ایرانی و غیر ایرانی معرفی می نماید. خانم کوشکانی هم امثال هزاران ایرانی دیگر پس از دگرگونی در ایران به یک مهاجرت اجباری دست زد و وارد امریکا شد. او در سن کودکی علاقه بخصوصی به عروسکهای گوناگون داشت و هنگامی که خانواده او عروسکی را برای او خریداری میکردند با دستهای کوچک خود لباسهای جدیدی را برای آنها طراحی می کرد و خانواده او در تعجب بودند که این دختربچه چند ساله چگونه این لباسهای عروسکی را تهیه کرده است. استعداد سرشاری که در این نوجوان وجود داشت توجه همه را به خود جلب کرده بود. بنابراین از همان دوران نوجوانی طراحی و گل آرایی در وجود او شعله ور بود، بنابراین در این دوران نوجوانی اکثر وقت خود را به گل کاری و طراحی لباسهای عروسک برای خود و دوستانش می گذراند.
دیری نپائید که وارد دبیرستان شد و در این هنگام علاقه بخصوصی به ادبیات و مطالعه آثار بزرگان و شاعران جهان پرداخت بطوری که پس از اتمام دبیرستان وارد دانشکده ادبیات شد و تحصیلات خود را به اتمام رساند و هنگامی که مشغول تحصیل در دانشکده بود برای آموزش زبان به استخدام موسسه زبان شکوه درآمد و توانسته بود در مدت کوتاه ارتباطی زیبا و سازنده ای بین خود و دانشجویان برقرار نماید.
گیتی هنگامی که وارد امریکا شد دارای دو فرزند دختر شد و اکثر اوقات خود را صرف تعلیم و تربیت این دو دختر موفق کرده و امیدواریم به زودی گفتگویی با آنها داشته باشیم. ناگفته نماند که گیتی هنگامی که در ایران بود به استخدام یک کارخانه بزرگ پارچه بافی در آمد و علت استخدام یک نوجوان چهارده ساله ای بود که طراحی او بروی پارچه در بین تعداد زیادی شرکت کننده رتبه اول را بخود اختصاص داد و مدتی در این کارخانه مشغول طراحی شد ولی پدرش به علت اینکه به تحصیلات او لطمه ای وارد شود اجازه نداد بیشتر از مدتی کوتاه در این کارخانه مشغول کار شود. گیتی کوشکانی هم اکنون مدت یک سال است که به طراحی لباسهای زنانه پرداخته و چند نمایش لباسهای طراحی شده او توسط چند مجله مد در این شهر برپا شده که مورد توجه اهل فن این رشته را به خود جلب کرده است، هرچه که ما میگوئیم درباره هنر این خانم هنرمند و برجسته کم گفته ایم و باید از نزدیک این طرحها را دید و سپس قضاوت کرد. خالق زیباترین لباسهای زنانه نه تنها بلکه در رنگ آمیزی نمونه است. ما هم موفقیت گیتی کوشکانی راخواستاریم و به چنین هم وطنی می بالیم.
در عکسها خانم کوشکانی و چند نمونه از مدلهای او با لباسهای زیبا دیده میشوند.