1567-22

فرهاد بشارتی در جشن عروسی 8 میلیون دلاری

1567-23

هفته قبل فرهاد بشارتی نوازنده سرشناس قانون و خواننده خوش صدا و آگاه در یک عروسی بسیار با شکوه بقولی 8 میلیون دلاری در یک کاخ برنامه اجرا کرد.
فرهاد در جشن عروسی پسر یک میلیاردر نیجریه ای با نامزد مدل ایرانی، بعنوان تنها هنرمند ایرانی هنرنمایی کرد. دعوت از هنرمندان و مهمانان با بلیط فرست کلاس و اقامت در گرانترین هتل ها صورت گرفت.
فرهاد اینروزها یک موزیک ویدیو زیبا به بازار داده است.

«کیا» آهنگی که ده سال تهیه اش طول کشید اجرا کرد

1567-24

1567-25

بزودی:
«نمی خوامت، خیلی ممنون»
آهنگ جديد «كيـا» از گروه سابق بويز
شعرو آهنگ و تنظیم از رامین زمانی
ویدیو از کوجی

Follow Kia on Instagram:
@kiaarian_the_boyz

«کیا» خواننده معروف گروه سابق «بویز» اینروزها آهنگی را خوانده، که حدود 10 سال پیش رامین زمانی آنرا سروده و ساخته و تنظیم کرده بود، ولی بدلایلی اجرا نشد و اینک این آهنگ خاطره انگیز با موزیک ویدیویی از کوجی آماده پخش شده است، این آهنگ و ترانه با خود حکایت جالبی را دارد که با کلمات آن بیان میشود.
کیا آخرین آهنگی که اجرا کرد با نام تب و تاب با نوش آفرین بود که بدنبال آن کنسرتهایی هم اجرا کرد. و قبل از آن کیا آهنگ «چقدر خوبه» را که هدیه ای از مهسا بود خواند.

روزی پیش از فردا The Day Before Tomorrow
نوشته الیا یولسیوانسن

1567-28

نوشتن کتاب به زبان انگلیسی در میان هزاران کتابی که در ماه انتشار می یابد، جرات و توانایی می خواهد که در وجود و در فیلم «الیا» موج میزند.
الیا که تحت تاثیر کتاب سه قطره خون صادق هدایت است و از نویسندگان نامداری چون ارنست همینگوی و هدایت الهام می گیرد، اصولا الیا براین باور است که زندگی آن نیست که شما می بینید تا به مرزی میرسیم که استحاله ای در ما بوجود می آورد و می بینیم که آن فرد سابق نیستیم و خواننده کتاب در پایان کتاب به مرور استحاله پیدا می کنند و در آنها رستاخیز فکری بوجود می آید.
کتاب 3 بخش دارد، خواننده بعد از خواندن بخش اول احساس می کند کتاب پایان یافته، ولی چنین نیست، قصه همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه کتاب از راز و رمز خاص خود برخوردار است و خواننده را بدنبال می کشد و در لابلای آن فلسفه شرق و فلسفه تناسخ و جاذبه های انسانی نیز موج میزند و عشق که در باور نویسنده، تجلی زیبای انسانیت است.
کتاب خواندنی است. به دل می نشیند و در خاطر می ماند و تهیه آن ازAmazon.com ممکن است.
درباره این کتاب و الیا باز هم خواهیم نوشت.

1567-29