1570-95

جایزه فدراسیون صلح جهانی به یک خانم لبنانی و منوچهر محمدی مبارز سیاسی تعلق گرفت

1570-91

هفته قبل منوچهر محمدی مبارز سیاسی، به دریافت جایزه فدراسیون صلح جهانی نائل آمدو همراه با او یک خانم لبنانی نیز این جایزه را دریافت کرد.
منوچهر محمدی در این گردهمایی گفت برای توسعه صلح، جایزه فدراسیون صلح جهانی را می بخشم به برادر جان باخته ام اکبر که بخاطر دفاع آگاهانه از صلح، حقوق بشر وآزادی زیر شکنجه جان باخته است. می بخشم به تمامی آزادیخواهان و زندانیان سیاسی و عقیدتی کشورم که به صلح و حقوق بشر اعتقاد دارند. می بخشم به روسای جمهوری امریکا و روسیه که جنگ سوریه را پایان دهند. می بخشم به نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور امریکا ونیز رهبران فلسطین که بتوانند صلح واقعی را میان فلسطین و اسرائیل برقرار سازند و…

خاطرات اقدس منوچهری (نوری علاء)
تونلی به دهه های مختلف تاریخ و سنت و خانوده است

1570-84

شاید بسیاری اقدس منوچهری (نوری علاء) را که به دخت فرهنگ کهن ایران شهرت یافته بودند خوش نشناسند ولی همه بسیارها، پرتو نوری علاء آخرین دلاور دخت ایران را خوب می شناسند وهمین کافی است که همه بدانند او در آغوش چه مادر بزرگوار و شجاعی بزرگ شده است.
خاطرات اقدس منوچهری (نوری علاء) در اصل به قول پرتو، گوشه هایی از زندگی زن ایرانی در جامعه و فرهنگی تبعیض گذار و مردسالار است.
پرتو نوری علاء در مقدمه کتاب می نویسد: مادرم تا 2 سال قبل از فوت اش یعنی 91 سالگی اجازه چاپ خاطراتش را نمی داد و سرانجام با اصرار من چهل صفحه اول دست نوشته هاش با همت مجید روشنگر سردبیر «بررسی کتاب» بصورت جزوه کوچکی منتشر شد و همین او را به شوق آورد ولی در نهایت او شاهد چاپ و انتشار کامل کتاب نشد.
خاطرات اقدس منوچهری از دوران حکومت قاجار در سال 1795 برابر با 1174 شمسی آغاز میشود. از حمله آقا محمدخان قاجار به قفقاز ارمنستان، گرجستان، و به اسارت گرفتن 15 هزار نفر از جمله جد من منوچهربیگ گرجی، گرگین خان، منوچهرخان و انتقال آنها به ایران و پذیرش منوچهرخان به دربار شاه و به فرماندهی قشون گمارده شدن.
کتاب با تونل زمان به همه سالهای پرحادثه و پرمخاطره قاجارها سفر می کند، اقدس منوچهری شاهد حوادث بسیاری از جمله ترور ناصرالدینشاه بود، کشف حجاب، کمبود دکتر و دارو، از ماجراهای عاشقانه پدر و نامه های پراحساسی که برای معشوقه ها می نوشت و نفرین های مادر، که آرزوی مرگش را می کرد. درواقع همان کوره راههای مردسالاری و زن ستیزی است. اقدس خانم به زندگی های سنتی آن زمان ها می پردازد، با قلم ساده و پراحساس خود، به گوشه هایی از روابط خانوادگی، ایده ال های آن زمان، رویاها و خواسته هایی که شاید امروز برای خواننده عجیب بیاید.
درخاطرات اقدس منوچهری به درگیری ها، به حسادت ها، به هوو، صیغه، روابط پنهان در فرازونشیب تعصبات سری میزنیم و قلم موشکاف اقدس خانم با همان سادگی و بیریایی و زیبایی، همه لحظات را جلوی چشمان خواننده زنده می کند.
اقدس نوری علاء با شهامت خاص، زوایای تاریخ جامعه و خانواده می گشاید و در برخی لحظات سیاست و عشق را چاشنی می کند و کتاب را چنان جذاب و خواندنی پیش می برد که هر سلیقه ای را راضی میکند.
برای دریافت کتاب میتوانید با آدرس و ایمیل شماره زیرتماس بگیرید.
Sinbad Publications
12157 Moorpark St # 206 Studio City CA 91604
Tel: (818) 985-2596
Sinbad [email protected]

آذر قبادی و آهنگ های جدید

1570-90

آذر قبادی خواننده کرد ایرانی به دنبال پخش موفقیت آمیز آلبوم اول خود به نام “بوی باران” اکنون در حال ساخت سه آهنگ جدید است.
آذر که خواهر فیلمساز نامدار کرد بهمن قبادی است ،کار موزیک را از سال 2011 در کردستان عراق شروع کرد و در ژانر هاوس و ترنس کار میکند. او که سه آهنگ فارسی و هشت آهنگ کردی در کارنامه خود دارد و خود نیز به زبان کردی و فارسی ترانه می سراید، به مجله جوانان گفت این سه پروژه جدید کار مشترک خودش و سه آهنگساز آمریکایی، ایرانی و سوئدی هستند. آذر قرار است به زودی با خواننده محبوب پاپ، اندی، آهنگ دو صدایی اجرا کنند.

نمایشگاه آثار مریم نوری و شبنم یوسفیان
در گالری سیحون

1570-89

روز شنبه ۱۵ جولای از ساعت ۵ تا ۸ شب نمایشگاه اثار نقاشی مریم نوری (به همت مهری مجلسی) و شبنم یوسفیان در گالری سیحون گشایش می یابد و به مدت یک هفته برقرار خواهدبود.
ورود برای عموم آزاد است.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave.، West Hollywood CA 90069

دعوت از مهربان خواجه نوری
برای حضور در مراسم NBA Awards

1570-85

1570-86

1570-87

1570-88

هفته قبل مهربان خواجه نوری بیزنس من موفق ایرانی و از حامیان بنیاد فرهنگ، از طریق دوست و شریک بیزنسی خود راسل وست بروک Russell Westbrook دعوت شد تا در مراسم پرشکوه و استثنایی اهدای جوایز برجسته ترین بازیکن و بهترین های بسکتیالیستهای آمریکا در شب NBA Awards شرکت کند. مهربان خواجه نوری در مراسمی شرکت کرد که راسل بروک بعنوان بهترین بازیکن NVP افتخار آفرید و انتخاب شد. مهربان خواجه نوری یک بیزنس من موفق ایرانی است که در اوکلاهما، اورگان و لس آنجلس بزرگترین نمایشگاه های فروش اتومبیل را دارد. از جمله در شهر ون نایز بنام:
Russell Westbrook Dodge, Chrysler, Jeep & RAM
را دارند.