1574-28

درگذشت ناصر فرهودی صدابردار و مدیر استودیوپاپ

1574-29

1574-30

هفته قبل ناصر فرهودی پیش کسوت صدا برداری موسیقی از ایران، بدنبال ایست قلبی در بیمارستان درگذشت. مردی که خاطره ساز ترانه های محبوب مردم بود.
فرهودی در استودیو پاپ با خوانندگان سرشناسی چون گوگوش و داریوش، ابی و همچنین شجریان و ناظری، عارف و قمیشی، چشم آذر همکاری کرده بود.
فرهودی در آخرین روز زندگیش هم در استودیو پاپ مشغول کار بود، در میان راه دچار ناراحتی شده و درمنزل در کنار عزیزان اش با زندگی وداع گفت. در مراسم تشییع و خاکسپاری و یادبودش، بیش از صد هنرمند سرشناس حضور داشتند.
فرهودی زمان پرواز ابدی اش 63 ساله بود، او فعالیت خود را از سال 1355 آغاز کرد، سالها در خدمت رادیو تلویزیون بود، بعد با دعوت محسن کلهر مدیریت استودیو پاپ را پذیرفته از تلویزیون بازنشسته شد. فرهودی در طی سالها برای دهها فیلم و سریال، موسیقی متن ساخت.

منوچهر بی بیان کتاب خاطرات
هنری خود را منتشر می کند

1574-31

منوچهر بی بیان چهره قدیمی هنر و تلویزیون، از 9ماه پیش، نوشتن خاطرات تازه ای را در زمینه 60 سال فعالیت در عرصه هنر و تولید موسیقی و معرفی صدها هنرمند، آغاز کرده است.
این خاطرات شامل حدود 30 سال فعالیت تلویزیونی و برگزاری جشن های نوروزی، تلویزیونی و معرفی دهها خواننده جوان و همچنین حوادث پشت پرده هنر و جامعه ایرانی میشود.
کتاب خاطرات بی بیان با تصاویر جالب و منتشر نشده نا گفته هایی همراه است و بسیاری در انتظار انتشار آن هستند.

بازگشت نیک نژاد برای ساخت بقیه فیلم

1574-32

اسی نیک نژاد کارگردان بحث انگیز سالهای اخیر بخاطر ساخت فیلمی از قهرمان زن اتومبیلرانی ایران، برای پایان دادن به این پروژه جنجالی به ایران بازگشت.
نیک نژاد که تقریبا از موقعیت های خوب در شبکه های تلویزیونی در امریکا چشم پوشیده و برای ساخت این فیلم به ایران رفت و خود نیز همه پس انداز خود را بکار گرفت، در آخرین مراحل ساخت فیلم با بن بست هایی روبرو شده و فیلم متوقف شد و نیک نژاد به امریکا بازگشت و انتظار کشید ولی نتیجه ای ببار نیامد و عاقبت هفته قبل برای ختم این بن بست به ایران رفت.

نمایشگاه آثار بیتا معصومی تقدیم به آرش درمبخش برای مقابله با اسراف مواد غذایی

در گالری سیحون

1574-34

روز شنبه ۱۲ اگست از ۵ بعد ازظهر تا ۸ شب، نمایشگاه اثار بیتا معصومی تحت عنوان ” ناگفته ها”با حضور هنرمند گشایش می یابد و به مدت یک هفته بر پا خواهد بود. این نمایشگاه به آرش درمبخش و اهدافش برای مقابله با اسراف مواد غذایی اهدا شده.
آرش درمبخش، فرانسوی ایرانی تبارکه در شهرداری شهر کوربوا در حومه پاریس، انتخاب شده و با کوششهای خستگی ناپذیرش قانون مقابله با سوپر مارکتها در مورد منع ریختن مواد غذایی در زباله را در پارلمان فرانسه به ثبت رساند. اهداف آرش به کشورهای دیگر هم رسیده و آرش در سال ۲۰۱۶ در بین ۱۰۰ نفر بهترین متفکرین دنیا انتخاب شد.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave.، West Hollywood CA 90069