1575-44

ماز جبرانی خواهرش را از دست داد

1575-45

این هفته هنرمند محبوب ایرانی، ماز جبرانی، خواهر نازنین خود را از دست داد.
این سوگ بزرگ، بعد از سوگ برادر، برای ماز جبرانی عزیز و مادر گرامی اش بسیار سنگین است.
صبر و تحمل برای ماز و مادر نازنین اش آرزو داریم.

مازجبرانی مجری شب باشکوه امی اواردز میشود

از سوی بروس پینرنر مدیرعامل آکادمی بین المللی هنر و علوم تلویزیونی، که مراسم اهدای جوایز امی را برگزار می کند، اعلام شد که در 20 نوامبر امسال، کمدین و بازیگر محبوب ایرانی ماز جبرانی، بعنوان مجری روی صحنه خواهد ایستاد.
ماز که اخیرا یک اجرای زنده بنام «مهاجر» در شبکه نت فلیکس آغاز کرده با گزینش تازه برای «امی» به پیروزی بزرگی رسیده است و تبریکی صمیمانه داریم برای ماز جبرانی عزیز.

ندا امین وبلاگ نویس ایرانی
با استقبال مقامات اسرائیلی روبرو شد

1575-46

ندا امین وبلاگ نویس ایرانی که برای پناهندگی به ترکیه و کشورهای غربی، از ایران گریخته بود، بدنبال تلاش بی نتیجه در این زمینه و امکان دیپورت از سوی مقامات ترکیه به ایران، از اسرائیل تقاضای پناهندگی کرد و سرانجام مقامات اسرائیلی تقاضای او را پذیرفته و هفته قبل وارد اسرائیل شد و مورد استقبال مقامات دولتی قرار گرفت.
ندا امین که اخباری به زبان فارسی برای روزنامه معروف اسرائیلی Times Of Israelمی فرستاد، به خبرنگاران گفت بدلیل ریشه یهودی، ترجیح می دهد به این کشور پناهنده شود.

مسعود درویش خواننده معروف
خاطره ناصر فرهودی را زنده می کند

1575-47

ابتدا درگذشت دوست و رفیق بسیار عزیزم ناصرفرهودی صاحب استودیو پاپ تهران را به جامعه موسیقی ایران چه در داخل و چه در خارج تسلیت می گویم. با ایشان خاطرات زیادی در استودیو پاپ دارم. 14 آهنگ در استودیو پاپ تحت نظارت ایشان که بیشتر آنها به توسط خود آقای فرهودی میکس و مستر شدند.
ناصر فرهودی انسانی بسیار وارسته و مبادی آداب و رفیقی بسیار صمیمی برای من بود. چون در اینجا بودم اکثرا هزینه استودیو و نوازندگان را خودشان می پرداختند و بعدا با ایشان حساب می کردم. اعتماد زیادی به من داشت و این اعتماد دو طرفه بود. هفته ای نبود که با هم از طریق تلفن و یا Face Time تماس برقرار نکنیم.
درگذشت ایشان را به خانواده محترمشان علی الخصوص منیرخانم و میلاد فرهودی تسلیت عرض می نمایم.
عکسی که مشاهده می کنید مربوط به 8 سال پیش است که در استودیو پاپ تهران با آقای ناصر فرهودی واصغر دماوندی یکی از کارکنان استودیو پاپ گرفتم که متاسفانه ایشان هم سال گذشته به دیار باقی شتافتند.