1577-43

امیر آرام خواننده و آهنگساز نامدار در بیمارستان

1577-44

هفته قبل امیر آرام خواننده و آهنگساز سرشناس به دنبال عارضه قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل قرار گرفت. خود دراین باره روی فیس بوک خود نوشته است:
مشکل قلبی فرا رسید راهی بیمارستان همه این مصائب و دردهائی که حضرت حق عنایت می فرماید دلیل بر بیداری و هوشیاریست
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شب گرد مبتلا کن
ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها
خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن
از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن
ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده
بر آب دیده ما صد جای آسیا کن
خیره کشی است ما را دارد دلی چو خارا
بکشد کسش نگوید تدبیر خونبها کن
بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد
ای زرد روی عاشق تو صبر کن وفا کن
دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد
پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن
در خواب دوش پیری در کوی عشق دیدم
با دست اشارتم کرد که عزم سوی ما کن
گر اژدهاست بر ره عشقی است چون زمرد
از برق این زمرد هی دفع اژدها کن
بس کن که بیخودم من ور تو هنرفزایی
تاریخ بوعلی گو تنبیه بوالعلا کن

مراسم بيست وپنجمين سالگرد خانه ايران درسانديه گو

1577-48

1577-46

1577-47

پرستو -خبرگزارى مستقل خبرى سانديه گو
به دعوت هيئت مديره خانه ايران(Hous of Iran) و در آستانه ٢٥ سال فعاليت اين خانه در سانديه گو، پنجشنبه شب هفدهم آگوست (مرداد) ٢٠١٧ خانم سوسن جانسون، رئيس هيئت مديره اين خانه، اعضاء وعلاقمندان ايرانى را به صرف شام در سالن اجتماعات رستوران صوفى دعوت كرد تا در مراسم جشن ٢٥ ساله آن شركت داشته باشند، خانه ايران كه در بالبوآ پارك سانديه گو در كنار خانه هاى ساير ملل جهان ، در ٢٥ سال قبل ساخته شده است، بخوبى توانسته است تاريخ و فرهنگ كشور خود رابه بازديد كنندگان معرفى كند، خانه ايران همواره از اقبال ويژه بازديدكنندگان بيشمار خود برخوردار بوده و اين ويژه گى بخاطر نصب منشور حقوق بشر كورش بزرگ است كه در مقابل در ورودى خانه ايران در معرض ديد هزاران بازديد كننده قرار دارد،در این مراسم در ابتدا ابراهيم داودى يكى از مديران اين خانه به حضار خوش آمد گفت، و سپس خانم جانسون تاريخچه تاسيس و نحوه فعاليت خانه ايران را در خلال ٢٥ سال گذشته بيان داشت و گردهمآئي با افروختن شمع كيك اين مراسم پايان يافت.

جشن تولد همایون هشیارنژاد

1577-50

به همت پوری هشیارنژاد همسر پرتلاش و همیشه مقاوم، گروهی از همکاران رسانه ای ، گروهی از هنرمندان، پزشکان، وکلا، دوستان قدیمی و جدید همایون هشیارنژاد شاعر، ترانه سرا و سردبیر نشریه عصر امروز، هفته قبل در خانه اش گردهم آمدند تا تولد او را جشن بگیرند.
این گردآمدن بعد از یک عمل جراحی که همایون انجام داد و بهبودی اش صورت گرفت و بهانه ای بود تا دوستان یکبار دیگر از توانایی های همایون، از پایداری اش در کار انتشار یک نشریه روزانه بگویند و تحسین اش کنند.
همایون جان تولدت مبارک، مهم نیست چند ساله شدی، چون سن و سال فقط یک شماره است، مهم استواری و روحیه همیشه شاد توست. با آرزوی اینکه 120 ساله شوی.
دوستان تو در مجله جوانان

دیدار مهدی رقابی با جری لوئیز

1577-51

در آن سالهای دور، که مهدی رقابی نوجوانی بود و برای رسانه های ایرانی از هالیوود، مصاحبه هایی تهیه می کرد، با جری لوئیز کمدین برجسته که هفته قبل در 81 سالگی درگذشت دیداری دوستانه داشت و با او یک مصاحبه بسیار خواندنی و شیرین انجام داد که در زمان خود، هیاهویی براه انداخت و در همان زمان بود، که رقابی با نشان دادن بخشی از فیلم دوبله شده جری لوئیز با صدای حمید قنبری او را دچارحیرت کرد و جری لوئیز با کنجکاوی آن بخش فیلم را با خود بعنوان یک هدیه برد.
نکته جالب تر اینکه جری لوئیز با رقابی درباره تاریخ ایران و فرهنگ و سنت های ایران ساعتی سخن گفت و اینکه آروز دارد روزی به ایران سفر کند.

جمشید علیمراد در کنسرت اشکها ولبخندها

1577-52

یکشنبه 10 سپتامبر، جمشید علیمراد خواننده سرشناس، در کنسرت بزرگ اشکها و لبخندها، به رهبری ابی قاسمی به اجرای چند اثر جاودانه به زبان انگلیسی می پردازد.
جمشید که از سالهای دور در امریکا روی صحنه رفته و در لاس وگاس با سوپراستارهای موزیک امریکا هم صدا خوانده است در یکشنبه 10 سپتامبر در ویلشیرایبل تیاتر، در لحظات ویژه کنسرت، روی صحنه می آید و آهنگهای جاودانه ای را می خواند.
با جمشید علیمراد در جوانان رادیو مصاحبه ای داشتیم که در هفته های آینده در مجله از نظرتان می گذرد.