1584-44

فرامرز اصلانی از مسیر دوستی شعر فارسی و 
موزیک فلامنکو در کنسرت یاسمین لوی می گوید
 

1584-52

در آستانه برپایی کنسرت​​ یاسمین لوی خواننده محبوب اسراییلی که با مدیریت بیتا میلانیان و به همراهی سه هنرمند میهمان ایرانی‌تبار آقایان ​​ فرامرز اصلانی، ​​حامد نیک‌پی و ​​شاهرخ مشکین قلم در 15 ماه نوامبر2017 در ​ دان‌تاون لس‌آنجلس برگزار خواهد شد، به سراغ فرامرز اصلانی رفتیم و از او درباره حضورش در این ​کنسرت ویژه پرسیدیم.
آقای اصلانی که به تازگی آلبوم جدیدش«نیمه شب تا بامداد» را روانه بازار کرده است، با تاکید بر اهمیت کنسرت 15 نوامبر برای او گفت یاسمین لوی به تلفیقی از موسیقی اسپانیولی‌خصوصا فلامنکو با کلام عبری و​ لادینو اسپانیش موسیقی غنی حوزه مدیترانه دست یافته است که برای او آیینه‌ای از تلاش دیرینه خودش برای یافتن مسیر دوستی میان شعر فارسی و موسیقی فلامنکو در خلال چند دهه فعالیت حرفه‌ای‌بوده است.»
آقای اصلانی که به زودی برای شرکت و هنرنمایی در این کنسرت راهی شهر فرشتگان خواهد شد، با اشاره به استقبال گسترده نسل جوان ایران از آثار تلفیقی که می‌تواند زمینه پیوند مشترک میان مردم در گوشه و کنار جهان باشد، گفت: «امیدوارم حضور پررنگ هموطنانمان در لس‌آنجلس که بی اغراق بزرگترین پشتیبانان ایرانی هنر موسیقی در جهان هستند، زمینه رشد و توسعه چنین فعالیت‌هایی را برای همه هنرمندان خصوصا کسانی مانند خانم یاسمین لوی که در آن شب ترانه‌هایی به زبان‌های فارسی، عبری و اسپانیایی خواهد خواند فراهم آورد.»

​Information: bflybuzz.com/YasminLevy
Tel: 888-779-8489

  

مراسم سخنرانی و امضای کتاب دکتر بامبان

1584-45

1584-46

1584-47

روز چهاردهم اکتبر در کتابخانه انجمن ارامنه ایران در شهر گلندل، مراسم سخنرانی و امضاء اخرین کتاب دکتر رابرت بامبان “سرگشتگی” بود، سرگشتگی سازه فکری و بینشمندی دورانی از مردمان عثمانی، قفقاز مرکزی و ایران می باشد که در نتیجه یک دوران بحران و نابسامی لغزشها منجر به نسل کشی ارامنه، پنج انقلاب و حوادثی دیگر گردید که نهایتاً پس از چهار سال جنگ جهانی اول سقوط چهار امپراطوری وقت نتیجه و حاصل آن بود، در پایان هر بخشی از کتاب به بررسی رویدادها و روانشناختی شخصیتهای متفکر، فرهنگی، نظامی و سیاسی پرداخته اند و مسیر تحول و تکامل سرشتهایی که حقوق و حقانیت انسان ازاده می باشد مطرح و بررسی کرده اند، پس از پایان سخنرانی مراسم امضاء کتاب صورت گرفت و از مهمانان پذیرایی شد. 

برنامه پربیننده مصطفی خاک نگار
در تلویزیون تصویر ایران

1584-48

مصطفی خاک نگار هنرمند و نوازنده گیتار دربرنامه زندگینامه هنرمندان خارجی که هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 9-8 صبح و 5 شنبه ها از ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر پخش می شود زیباترین آهنگ های خاطره انگیز را به معرض دید بینندگان تلویزیون به مدیریت مهندس امیر میرچی می گذارد و مورد استقبال فراوان قرار میگیرد.
مصطفی خاک نگار خواننده خوش صدایی است که آلبوم های زیبایی توسط شرکت ترانه و M.Z.M به بازار عرضه کرده است ضمنا هر هفته جمعه ها از ساعت 11 تا 12 ظهر و 7 تا 8 شب زیباترین آهنگ های خاطره انگیز از رادیو جوانان با مخاطبین پخش می کند.
با آرزوی موفقیت این هنرمند عزیز

مراسم تجلیل از شادروان حبیب القانیان در لس آنجلس

1584-50

به همت فدراسیون یهودیان ایرانی در لس آنجلس، مراسم با شکوه تجلیل از حبیب القانیان، یکی از خدمتگزاران و پیشگامان صنعت و تجارت در ایران. در سابان تیاتر برگزار شد.
این مراسم با سرود ملی امریکا و سرود ملی ایران، ای مرز پرگهر آغاز شد و حاضرین به احترام بپا خاستند و سپس سوسن ادیب زاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون از حضور حاضرین تشکر کرده و آنگاه ناصر اولیائی که از همکاران قدیمی شادروان القانیان در ایران بود، مطالب ارزشمندی درباره این خدمتگزار ایرانی گفت و سپس چهره با سابقه رسانه های فارسی زبان منشه امیر خدمات انسانی القانیان را برشمرد و درباره این چهره پیشگام در صنعت و بازرگانی مدرن ایران قبل از انقلاب سخن گفت.
در این جلسه لوحه یادبودی به خاطر همکاری های همیشگی ناصر اولیایی به جامعه یهودیان ایرانی به وی اهدا شد.

سخنرانی پروفسور علی نیری در شهر سن دیه گو

1584-51

دکتر رضا فدایی
سن دیه گو
چهارشنبه گذشته، چهارم اکتبر 2017 بنا به تقاضای آقای سریاس جاف مدیر کتابخانه فارسی ایرانیان در سن دیه گو و یاران او پرفسور علی نیری سخنرانی بسیار جالبی در رابطه با «اهمیت تفکرنقادانه» ایراد نمود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
پرفسور علی نیری یکی از دانشمندان برجسته ایرانی است که خدمات ارزنده ای به جامعه ایرانی ارائه داده است. از خدمات دوست عزیز و گرامی آقای سریاس جاف هم ناگفته نماند که هرکمکی از ایشان در رابطه با جامعه ایرانی و فرهنگمان برآید، روی گردان نبوده و همیشه در کنار مستمندان وکسانی که به او نیاز دارند بوده و خواهد بود.
خدمات ارزنده پرفسور علی نیری و آقای سریاس جاف و یاران را گرامی می داریم و آرزوی موفقیت بیشتر برای آنها آرزو می نمائیم.
درعکس از راست به چپ: آقای سریاس جاف و پرفسور علی نیری دیده میشوند.