1586-81

تایگر وودز جرم خود را پذیرفت

1586-83

1586-82

تایگر وودز سوپراستار گلف، جرم خود را در مورد رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر در فلوریدا پذیرفت و بنا به حکم دادگاه، علاوه بر پرداخت 250 دلار نقد، یکسال تحت نظر بودن، باید در یک سری کلاسهای DUI و 20 ساعت خدمات اجباری شهری شرکت کند و در ضمن در جلساتی که قربانیان اینگونه حوادث زندگی می کنند حضور یابد. قاضی نظر داد که تایگر تا این لحظه، همه دستورات دادگاه را رعایت کرده است.
تایگر در ماه می گذشته ، درون اتومبیل بنز خود، نیمه بیهوش توسط پلیس پیدا شد و خود اعتراف کرد بدلیل درد شدید قرصهای مسکن استفاده کرده است.

ولخری های لیندسی، بن را کلافه کرده!

1586-84

• شایع است لیندسی شوکاس دوست دختر جدید بن افلک اهل بریزو بپاش است، یکباره هوس می کند با جت خصوصی به اروپا برود و شام بخورد و برگردد! یا ناهار را در هاوایی میل کند!
بن افلک که با یک زندگی حساب شده و منظم با جنیفر گارنر عادت داشته، اینک گیج شده است. لیندسی که خود استقلال مالی دارد وبعنوان تهیه کننده شوی پرطرفدار Saturday Night Live کلی پول در می آورد، می خواهد بن را بدنبال خود بکشد، ولی بن هم کلی پرونده فیلم دارد. میخواهد مرتب بچه هایش را ببیند وهمین ها اورا به کلافگی کشانده است.

جدایی از دختر دلخواه!

1586-85

• شایع است رابرت پتین سن 31 ساله عمیقا عاشق توئیگز FKA خواننده جوان 29 ساله است، ولی هفته قبل از او جدا شد!
رابرت می گوید ما با عشق در سال 2015 نامزد شدیم، ولی مسائل جدی جلوی ازدواج ما را گرفت و اینک ترجیح دادیم از هم جدا شویم، من به بازی در چند فیلم بپردازم و توئیگز آلبوم جدیدش را تمام کند ولی من هر لحظه بخواهم ازدواج کنم، بلافاصله به سراغ توئیگز میروم، چون همه ایده ال های یک همسر را دارد. اطرافیان می گویند رابرت دیگر چنین شانسی را پیدا نمی کند چون توئیگز قصد آشتی ندارد.