1587-14

ویدا قهرمانی در بیمارستان

1587-69

ویدا قهرمانی چهره قدیمی سینما و تاتر، چندی است در بیمارستان بستری است. ویدا که بعنوان یکی از پیشگامان و زنان شجاع در سینما شهرت دارد، همیشه مورد احترام همه طبقات و الگویی برای ستارگان سینما و تئاتر بوده است.
ویدا یک زن مغرور و پر از استقامت و بردباری است تا آنجا که حتی بیماری خود را از دوستان و دوستداران خود دور نگه می دارد و می خواهد همه او را با همان خاطره های زیبای گذشته در ذهن داشته باشند.
آرزو می کنیم ویدای عزیز هرچه زودتر سلامت خود را بازیابد و موفق به دیدارش بشویم.

کاندیدایی فیلم مشترک مری آپیک و آپیک یوسفیان

1587-15

فیلم What Ana Knew فیلم مشترک دیگری از مری آپیک و آپیک یوسفیان و واچه مانگاساریان، کاندیدای بهترین فیلم در فستیوال فیلم آرپا Arpa International Film Festival شد.
این فیلم را زوسامر کارگردانی کرده و بعد از فیلم بن بست دومین فیلم مشترک مری و آپیک مادر و دختر هنرمند سینما و تئاتر است. ایندو در چند نمایش از جمله «زیر پوشش حجاب» هم همبازی بودند.

سیاوش آذری به خانه بازگشت

1587-70

سیاوش آذری همکار رسانه ای مان، بعد از یک کسالت به بیمارستان انتقال یافت و بعد از چند روز معالجه به دلیل عشق به مردم و غیرت همیشگی اش، به خانه بازگشت تا دوباره در برنامه های تلویزیونی خود ظاهر شود.
دوستداران برنامه هایش در نقاط مختلف بروی فیس بوک و دیگر سوشیال میدیاها، او را دنبال کرده و برایش دعا کردند و آرزوی بازگشت او را به برنامه های رادیو تلویزیونی کردند.
خوشحالیم که سیاوش عزیز دوباره با نیروی عشق به مردم به صحنه رسانه ها بازگشت. 

دیدار پراحساس یاران قدیمی

1587-16

1587-17

سفر محمد متوسلانی و همایون، دو چهره سرشناس سینما به لس آنجلس، بهانه دیداری به همت رضا تقوی یار همیشگی هنرمندان و رسانه ها در رستوران عطاری وست وود شد که بعد بطور اتفاقی پرویز قاضی سعید، بهرام فروهر، مشیان، سعید وکیلی، برادر متوسلانی و امیر کیا نیز به آنها پیوستند و از خاطره های دور سخن گفتند و چشمانشان سرازیر اشک شد.

تولد یک قهرمان قدیمی

1587-18

هفته قبل گروهی از ورزشکاران قدیمی و با سابقه تولد 89 سالگی یورکا بت ملک از قهرمانان پیشکسوت بوکس ایران را در گلندل جشن گرفتند و بر زحمات و خدمات این انسان خوب ارج گذاشتند.
کارو حق وردیان- گارنیک مهرابیان- ساکوآبرامیان – حمیل اوهانیان- گارنیک اوهانیان- نوریک شربندری – رازمیک تاهاگدیان – سروژ مارکاری- وارطان کشیشیان – روبن عاشق- ژان تانیان- واهیک مارکاریان در کافه تریای فرنچ بیکری درکنت.
مجله جوانان نیز 89 سالگی یورکا بت ملک را صمیمانه تبریک می گوید.

درگذشت دکتر پوران عاملی

1587-72

دکتر پوران عاملی یکی از زنان سختکوش ومبارز حقوق زنان در ایران، هفته قبل در سن 90 سالگی در خانه شخصی اش در لاس وگاس درگذشت.
پوران عاملی نویسنده کتاب «زن ایرانی از انقلاب سفید تا انقلاب سیاه» همه عمر خود را در راه مبارزه در جهت حقوق زنان چه در ایران و چه جهان گذراند و از چهره های جهان در جامعه جهانی حقوق بشر و سازمان حقوق زنان سازمان ملل بود.
دکتر پوران عاملی قبل از انقلاب در ایران در سازمان زنان فعال بود و در کوچ به خارج، این فعالیت ها را ادامه داد.
درگذشت دکتر پوران عاملی را به فرزندانش، دوستان و همکاران و فامیل اش تسلیت می گوئیم.

 درگذشت مهرداد آذرمی

1587-71

شنیدن خبر درگذشت مهرداد آذرمی، بسیاری را شوکه کرد، چون آذرمی همیشه شوخ ، مهربان و پر انرژی تا همین دو سه هفته قبل و سرحال بود و تلفنی، حضوری با دوستان قدیمی رابطه داشت.
مهرداد آذرمی مدتها بود از بیماری قلبی رنج می برد ولی همچنان مقاومت می کرد و چون همه سالهای گذشته تدارک جشن نوروزی را در خانه خود دیده بود، که چون همیشه با حضور مهرداد پهلبد وزیرسابق فرهنگ وهنر، صفای دیگری پیدا می کرد همکاران را بدور او جمع می کرد.
مهرداد آذرمی چندی پیش نیز به مناسبت تولد مهرداد پهلبد در گذر از سالهای 90 زندگیش، در خانه خود جشنی بر پا کرده بود ولی با اینکه تدارک این جشن را برای امسال هم دیده بود، موفق نشد و هفته قبل در نهایت آرامش در خواب با زندگی وداع گفت.
آذرمی 79 ساله که سالها در وزارت فرهنگ و هنر زمان شاه، بعنوان مدیرکل بین الملل سینمایی فعالیت داشت و فیلم «باد صبا» را بعنوان کاندیدای اسکار به امریکا ارسال داشت در اغلب رویدادهای هنری لس آنجلس از جمله دیدار با هنرمندان از راه رسیده از ایران، نمایش فیلم ها، بزرگداشت ها شرکت داشت و تا زمانی که رضا بدیعی زنده بود، یار و یاورش بود و با دوستان دیگر چون پرویز قریب افشار رفت و آمد داشت.
بدنبال درگذشت آذرمی پسرش ترتیب مراسم ویژه خاکسپاری و وداع او را داد و بعد هم مراسم یادبودی در یوسی ال ای برقرار کرد که دوستان قدیمی درباره اش سخن گفتند.
مهرداد آذرمی همیشه زنده است و چهره دلپذیر و مهربانش در ذهن همه ما می ماند.

درگذشت عباس ملایری چهره قدیمی رادیو تلویزیونی

1587-76

دوشنبه گذشته عباس ملایری چهره با سابقه و حرفه ای رسانه ها، که سالها در بخش خبری صدای امریکا فعالیت داشت در سن 95 سالگی در بیمارستان جورج واشنگتن درگذشت.
ملایری از گزارشگران و پژوهشگران صاحب نام با 60 سال سابقه فعالیت های ثمربخش بود.
درگذشت عباس ملایری را به خانواده و همکارانش تسلیت می گوئیم.

مراسم بزرگداشت زنده یاد ارونقی کرمانی

1587-78

یکشنبه 29 اکتبر بزرگداشت آبرومندی برای رسول ارونقی کرمانی سردبیر و مدیر سابق نشریه اطلاعات هفتگی در ایران و همچنان ایران پست در واشنگتن دی سی، در هتل هیلتون مک لین ویرجینیا به همت همکاران و دوستان اش برگزار شد.
در این مراسم الهه دختر و دکتر بابک پسر ارونقی کرمانی از حاضرین تشکر کردند و فرامرز یگانه همکار قدیمی از خاطرات خود با ارونقی گفت و سپس حسین سرفرار روزنامه نگار قدیمی مایکل بیژنی دوست و همکار او، منصوره پیرنیا و احمد بهارلو چهره تلویزیونی، و مهدی شکوهی درباره ارونقی سخن گفتند و یادش را گرامی داشتند.