1589-32

جمشید زندی آهنگساز، رهبر ارکستر
و خالق آثار ماندنی هم رفت

1589-33

جمشید زندی آهنگساز، رهبر ارکستر، و خالق آثار ماندنی و بنیانگذار اولین گروه بیت ایران: گلدن رینگ بدنبال یک سال و اندی بیماری با زندگی وداع گفت.
جمشید زندی که با گروه گلدن رینگ در سال 1346، اولین گروه بیت ایرانی را با هنرمندان جوان سعید دبیری، واروژ و فریبرز 3 گیتاریست و ترانه سرا بنیان گذاشت. خود رهبر گروه و خواننده و درامر بود و با آهنگ های پر طرفداری چون «یار بلا» به شهرت رسیدند، بعدها جمشید زندی برای بیشتر خوانندگان روز چون داریوش، عارف آهنگهای محبوبی ساخت، سالها پیش به امریکا آمده و فعالیت خود را در لس آنجلس گسترش داد و در ضمن یک کمپانی تعلیم رانندگی نیز دایر کرده بود.
«پوران آزاد» خواننده معروف، همسر سابق جمشید در این باره گفت در یکسال اخیر، که جمشید به شدت بیمار بود، من و فرزندان وحتی همسرم نهایت یاری و مراقبت از او عمل آوردیم و همه مسئولیت های سرویس پزشکی اش را عهده دار شدیم و دخترم پانته آ، به اتفاق عموی خود، یادبود آبرومندی برایش برگزار کرد.
جای جمشید زندی با آثار شنیدنی اش از جمله عشق تو می میرد با صدای عارف خالی است.

پرویز پرستویی از منصور سپهربند به نیکی یاد کرد

1589-34

یکشنبه هفته گذشته مراسم فرش قرمز فیلم ” خانه کاغذی ” در سینما موزیک هال د ر شهر بورلی هیلز با حضور بازیگر توانای سینمای ایران پرویز پرستویی و تینا پاکروان (تهیه کننده و بازیگر) به نمایش در آمد که تحسین مردم و دست اندرکاران رسانه ای را به همراه داشت. با توجه به ظرفیت سالن سینما متاسفانه تعداد بیشماری از علاقمندان موفق به تماشای این فیلم نشدند .
در بخش سئوال و جواب که مابین علاقمندان و پرویز پرستویی و تینا پاکروان برگزار شد. پرویز پرستویی ضمن شرح شرایطی که در ایران برای تهیه فیلم حاکم است از همکارعزیزمان منصور سپهربند که در سالن سینما حضور داشت به نیکی یاد کرد و افزود ما و مردم داخل کشور برنامه های خوب و متنوع و آموزنده شما را تماشا می کنیم و برای تهیه اینگونه برنامه ها به شما تبریک میگویم. در صحبتی که با منصور سپهربند داشتیم او افزود برای من افتخار بزرگی است که شخصیتی مانند پرویز پرستویی در میان جمع تماشاچیان و دست اندر کاران رسانه اینگونه مرا مورد لطف و تشویقشان قرار بدهند.
منصور سپهربند فعالیت مطبوعاتی خود را از دوران نوجوانی از موسسه اطلاعات آغاز کرد تا ماه های اول انقلاب با روزنامه آیندگان (در ایران) – تلویزیون ملی – تلویزیون جام جم و تلویزیون ایران همکاری داشته و در سالهای اخیر فعالیتش را با تلویزیون ایران به مدیریت حمید شب خیز متمرکز کرده ضمن اینکه برنامه ساز موفق و مبتکری است مدیریت سازمان تبلیغات پیام را هم به عهده دارد و طی 38 سال گذشته معرف بسیاری از صاحبان کالا و پزشکان و دفاتر حقوقی بوده است. درخشش های این همکار خوب و مهربان را به وی تبریک میگوئیم.

بعد از سالها، فرزان دلجو و آیلین ویگن در نمایش «بالش 3 نفره» همراه با علی پورتاش و سحر اخوان

1589-35

یک نمایش متفاوت همین روزها بروی صحنه می آید که یکی از تفاوت هایش، همبازی شدن زن و شوهر معروف سابق سالهای دور که کسی انتظار همبازی شدن شان در یک تیاتر نداشت، آنهم با نام متفاوت بالش 3نفره! که علی پورتاش کمدین شیرین و بسیار هنرمند چاشنی آن است و بالاخره سحر اخوان هنرمند جوان.
فرزان و آیلین در ایران از قبل از انقلاب نامزد بودند، بعد از انقلاب در لس آنجلس زن و شوهر شدند و چند سال بعد هم طلاق گرفتند،ولی احترام متقابل و همکاریهای هنریشان ادامه یافت تا امروز که بعد از این همه سال، در نقش یک زوج در صحنه ظاهر میشوند که سوژه ای گستاخ و جنجالی دارد. باید منتظر بود در پشت پرده چه خبرهایی است؟

چرا شهرام شب پره روی صحنه کنسرت نیمه بیهوش شد

1589-36

هفته قبل شهرام شب پره خواننده سرشناس هنگام اجرای برنامه در شمال کالیفرنیا، ناگهان به زمین افتاد و به حال نیمه بیهوش در آمد.
درواقع شهرام پایش به وسایل روی صحنه گیر کرد و سقوط کرد، ولی خوشبختانه خیلی زود بخود آمده و روی پای خود، از صحنه خارج شدت. نکته جالب اینکه در تمام مدت مردم حاضر در سالن ابراز احساسات می کردند و نگران حال شهرام بودند و حتی عده ای به پشت صحنه هجوم بردند تا از حال او با خبر شوند که دیدند خواننده مورد علاقه شان سرحال روی یک صندلی نشسته است.
شهرام در این مدت با لیلا فروهر همکار قدیمی خود همراه بوده و در تمام لحظات لیلا و فریبا فروهر و امیر کلانتری دوست مشترک شان مراقب شهرام بودند و شهرام سپاسگزار آن همه محبت عشق و توجه و مهر بود.