1592-82

درگذشت رندی،  چهره هنرمند و ورزشکار لوس آنجلس

1592-83

دوروز پیش رندی، چهره فعال ورزشی عضو تیم فوتبال هنرمندان و گزارشگر تلویزیونی بر اثر حمله قلبی در لس انجلس بطور ناگهانی درگذشت. رندی رفیق خوب هنرمندان، همیشه جایش خالی است. این ضایعه را به خانواده ودوستان اش تسلیت میگوییم.

درگذشت «ناهید»، خواننده قدیمی «غروب کوهستان»

1592-86

ناهید خواننده ای که در سالهای دور در ایران، با ترانه و آهنگی از جهانبخش پازوکی بنام «غروب کوهستان» به شهرت رسید، هفته قبل در سن 75 سالگی بدنبال یک حادثه رانندگی در ایران درگذشت.
ناهید دایی جواد بعد از تصادف به بیمارستان انتقال می یابد و با وجود تلاش پزشکان متاسفانه از دست میرود.
ناهید بعدها با آهنگهایی چون اشکهای دونه دونه، قسم به خدا، ناله بی اثر در گلهای رنگارنگ فعالیت خود را ادامه داد و آخرین بار در لندن در شب بزرگداشت زنده یاد پیرنیا با گلپا برنامه اجرا کرد.

نقد و بررسی بررسی فیلم«نیمه شب در پاریس»
در سازمان غیر انتفاعی وشت

1592-85

سازمان غیرانتفاعی وشت شما را به جلسه ی بررسی فیلم، نیمه شب در پاریس ” Midnight in Paris” اثر ودی آلن به انتخاب و با حضور هنرمند میهمان ” عباس حجت پناه” نقاش، مجسمه ساز، عکاس و فیلم ساز؛ دعوت می کند. طبق روال گذشته پس از تماشای فیلم به بررسی و گفتگو پیرامون فیلم خواهیم پرداخت.
برای اطلاعات بیشتر و شرکت در جلسه با تلفن 8185646111 تماس حاصل فرمایید. برنامه روز 17 دسامبر 2017، ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر در استودیوی وشت برگزار خواهد شد.
وشت یک موسسه ی غیر دولتی، غیر مذهبی و غیر سیاسی است که هدف به تولید و معرفی فرهنگ غنی ایران می پردازد.

رقابت های کنسرتی در نیویورک

درحالیکه لس آنجلس تجربه خوبی در مورد رقابت های کنسرتی در طی 30 سال گذشته نداشته و هر بار که گروهی مقدمات  کنسرتی را فراهم ساختند گروه دوم هم درست همزمان کنسرت  دیگری را اعلام کردند و هر دو گروه در طی سه دهه ضرر کردند. شنیدیم در نیویورک هم چنین رقابت هایی پیش آمده که دو گروه همزمان دو کنسرت را ارائه داده اند که امیدواریم بلایی که سر لوس آنجلس آمد، سر نیویورک نیاید، ولی کاش دو گروه دست همکاری می دادند و با اشتراک و کمک هم، به اجرای کنسرت های بزرگتری می پرداختند.