1604-88

طراحان موفق لباس
در هفتمین جشنواره لباس و مد در ایران

1604-89

از میترا محتشمی
مدتها است با وجود محدودیت های پوشش در ایران کماکان شاهد رشد طراحان جوان و تازه کار با ایده های جالب و جذاب و به روز هستیم و خوشبختانه مسئولین نیز روی خوش به این رویداد نشان دادند و امسال هفتمین جشنواره لباس و مد فجر در ایران برگزار شد که سیمرغ طلایی مد اهدا شد به سرکار خانم دکتر پروانه قاسمیان استاد دانشگاه و طراح لباس بسیاری از سریالهای تلویزیونی که به روانشناسی رنگها و ساختار و ترکیب طراحی لباس و پارچه آشنایی کامل دارند. و این باعث بسی شادمانی است برای هنر و هنردوستان و طراحان پارچه و لباس.

به دلیل کسالت سخنرانی دکتر روبرت بامبان
درباره رویدادهای اخیر ایران به بعد موکول شد

1604-90

قرار بود دکتر روبرت بامبان پژوهشگر و نویسنده نامدار در روز 9 مارچ در انجمن ایرانیان ارمنی در گلندل سخنرانی پرنکته ای درباره رویدادهای اخیر ایران داشته باشد که به دلیل کسالت و بستری شدن موقت ایشان به تاریخ دیگری موکول شد.
دکتر بامبان از همه کسانی که برای آن روز برنامه ریزی کرده بودند عذرخواهی کرد.

قصه کاباره تهران از زبان احمد مسعود
در آگوست امسال شاهد جشن چهلمین
سالگرد کاباره تهران خواهیم بود

1604-93

قسمت اول
«احمد مسعود» که در تدارک برگزاری چهلمین سالگرد کاباره تهران در ماه اگوست امسال است، در اصل بیش از 4 دهه کارنامه درخشان خدمت به هنرمندان و مردم را دارد.
احمد مسعود می گوید دو سال قبل از انقلاب که چند کمپانی و رستوران در نقاط مختلف کالیفرنیا حتی یکی دو ایالت دیگر داشتم، یک شب به یک کلاب ایرانی رفتم، که مرا با خود به سالهای نوجوانی ام در ایران برد، یک حالت نوستالژی به من داد، یکی دو مهمان خارجی هم با خود برده بودم، با خود گفتم باید یک مرکز هنری، یک کاباره بزرگ حرفه ای در جامعه ایرانی برپا شود، تا علاوه بر ایرانیان مهمانان خارجی شان نیز بیایند و با موزیک وهنر ایرانی و با غذای ایرانی، با رقص ایرانی آشنا شوند.
با اینکه در آن روزها هنوز ایرانیان زیادی در امریکا نبودند، ولی من دست بکار شدم و اولین خواننده ای که روی صحنه کاباره تهران آمد، امیر رسائی بود. دیدم چقدر استقبال گرمی شد ولی درواقع اوج کار ما بعد از انقلاب شروع شد.
ناگهان سیل ایرانیان به سوی امریکا سرازیر شد و همزمان خوانندگان سرشناس هم از ایران گریخته و بعد از گذر از چند کشور خود را به امریکا رساندند. خوانندگان شرایط بلاتکلیفی داشتند، نمی دانستند چه سرنوشتی در انتظارشان است، بعضی ها باور کرده بودند که پل های پشت سرشان شکسته است، چند تایی باور داشتند، هنوز امید بازگشت وجود دارد من از همان آغاز کار با اینکه با هنرمندان دوستی و آشنایی نداشتم، درهای کاباره تهران را بروی آنها گشودم دوره جدید فعالیت هنرمندان از کاباره تهران آغاز شد و وقتی آنها روی صحنه می خواندند، حاضرین در سالن کاباره اشک می ریختند و بغض کرده با خوانندگان همصدا می شدند.
آنروزها دستمزدها اندک بود، چون درآمد کاباره کم بود، هنوز ایرانیان یا ترسیده بودند، یا چنان گیج و سرگشته بودند که درون آپارتمان هایشان زانوی غم بغل کرده بودند. کم کم دهان به دهان فهمیدند که یک کاباره ایرانی با حضور خوانندگان روز مشغول به کار است، همه خانواده، از کوچک وبزرگ می آمدند، محیط کاباره جمع و جور بود، ولی گرم و صمیمی بود فضای کاباره امن بود، خانواده ها با خیال راحت می آمدند، خاطره می ساختند، دوستان تازه پیدا می کردند کاباره تهران اولین میعادگاه ایرانیان شده بود، آنها که بدنبال دوستان و فامیل گمشده خود بودند، آنها که بدنبال همدم و رفیق و همصدا، یاور، دوست می گشتند، در همه 5 شب به کاباره تهران می آمدند.
خوانندگان به مرور از صحنه کاباره تهران به کنسرت های مختلف، به عروسی ها، به تولدها و سالگردها و جشن های فارغ التحصیلی راه یافتند، صاحب درآمد شدند، برای تهیه آلبوم اقدام کردند، کمپانی های موسیقی به سراغ شان آمدند و همه اینها ریشه «کاباره» داشت.
خوانندگان روز و محبوب مردم، شهرام شب پره، ابی، شهبال بلک کتز، شاهرخ، ستار، مهستی وهایده و بعد از سالها حمیرا بروی صحنه آمد. جمیله به اجرای رقص پرداخت، شهره و شهرام صولتی از راه رسیدند، کاباره تهران رنگارنگ شد.
من باهمه وجود، با عشق، کمپانی ها و رستوران ها و آنچه داشتم می فروختم، برای کاباره تهران می گذاشتم، تا این تهران کوچک و مرکز امید و انرژی مردم دورمانده از ایران، پایدار بماند.

عاشق‌ترین ستاره موسیقی شرق
در لس آنجلس روی صحنه می رود

1604-87

بیتا میلانیان مدیر موسسه فرهنگی-هنری Butterfly Buzz بار دیگر در اقدامی ستودنی طرح برپایی مراسم ویژه و استثنایی ای را به اجرا گذاشته است که به خلق شبی جادویی و ماندگار در تاریخ هنر لس‌انجلس خواهد انجامید.
خانم میلانیان که از دوران کودکی با هنر دلنشین رازمیر قلی‌اف نوازنده و موسیقی‌دان پیشکسوت آذربایجانی و از معدود چهره هایی که به عنوان میراث زنده فرهنگی آسیا شناخته می‌شود، آشنا بوده و دل در گرو آن داشته است اکنون در شهر فرشتگان مقدمات برپایی مراسم تجلیل از این ستاره موسیقی آذری را فراهم آورده است.
این مراسم که در قالب یکی از باشکوه‌ترین کنسرت‌های موسیقی آذری با همکاری کنسول کشور آذربایجان در تاریخ 8 آپریل 2018 در سالن تاریخی The Theatre at Ace Hotel برگزار خواهد شد، علاوه بر طنین افکنی نوای تار نوازی استاد رامیز قلی اف، میزبان طراوت صدای چینارا ملیکزاد خواننده برگزیده مسابقات صدای ترک است که همه ساله در کشور ترکیه میزبان برجسته ترین استعدادهای موسیقی ترکی و آذری است.
در این کنسرت که با تنظیم و هنرنمایی مازیار حیدری رهبر ارکستر، آهنگساز و نوازنده برجسته ایرانی و از داوران جایزه جهانی «جونو» معتبرترین جایزه موسیقی کشور کانادا همراه است می کوشد تا شبی استثنایی با هنرمندی مهرداد اعرابی موسیقی‌دان ایرانی آمریکایی را بر استیج مجلل، پر شوکت و کهنسال سالن نمایش هتل آیس روی صحنه ببرد.
وقتی از خانم میلانیان درباره دلایل وی برای برپایی چنین کنسرتی پرسیدیم به اختصار توضیح داد که خود اصالتی آذری دارد و از دوران کودکی و خاطرات ایام جنگ و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در ایران، صدای ساز استاد رامیز برای او به سان دریچه‌ای به جهانی بزرگتر در ذهنش نقش بسته‌است.
از همین رو و به استناد همان رویای دور دوران خردسالی بار دیگر در پی آن است که شبی نوستالوژیک برای همه کسانی بیافریند که هنر آذربایجان برای آنان طعم خانه‌ای را دارد که در دوران کودکی آن را وا نهادند و به اجبار جلای وطن کردند… 

فرصت استثنایی برای یادگیری اصول درست
خرید و فروش شاخص‌های سهام و فلزات قیمتی

1604-92

در مدت ١٥ سال تجربه حرفه‌ای خود در بازار سهام و وال استریت با افراد بسیار زیادی آشنا شده‌ام که یا بازار سهام را شبیه به لاس وگاس تصور کرده و یا اینکه تصور این را میکرده اند که موفقیت و به دست آوردن پول در بازار سهام شبیه به بردن پول هنگفتی از طریق لوتری میباشد
اسم من دیوید رخشا است و مدیر دو کمپانی حرفه‌ای که در امر آموزش خرید و فروش درست سهام و شاخصها فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در نویورک قرار دارد ، میباشم. درمدت ١٥ سال تجربه حرفه‌ای خود این امکان را داشته‌ام که در کنار بیشتر از هزاران معامله گر حرفه‌ای و یا مبتدی باشم و به بسیاری از آنها راههای درست معامله در بازار سهام را یاد دهم. بسیاری از این افراد قبل از مراجع به من این تصور را داشتند که برای موفقیت در امر خرید و فروش تنها چیزی که لازم دارند شانس میباشد و فکر میکردند که من و یا افراد موفق دیگر در کمپانی ما فقط با شانس و اقبال قادر میباشیم که از بالا و یا پایین رفتن سهام‌های مختلف از بازار سهام پول بسازیم . خوشبختانه این افراد هم بعد از حدود ٢ یا سه هفته آموزش به اشتباه قبلی خود پی برده و آنها هم طرز فکر خود را تغیر میدادند. متاسفانه به دلیل اینکه تاکنون یادگیری خرید و فروش شاخصها امر مشکلی بوده به این دلیل بسیاری از افراد یاد گرفتن این اصول را امکان پذیر نمیدانسته اند وبه همین دلیل از این کار دوری میکردند، ممکن است که شما جزو آن اشخاصی باشید که مقدار زیادی پول خود را در بازار سهام و یا شاخص فلزات قیمتی به خاطر اینکه یا خود از دانش و آگاهی لازم برای معامله درست برخوردار نبوده از دست داده اید و یا تحت تاثیر تبلیغات نادرست اشخاص مختلف قرار گرفته و با خرید نرم افزارهای گران قیمت پول خود را از این طریقه به باد داده اید و به همین علت از بازار سهام دل خوشی ندارید، ولی هنوز آرزوی آن را دارید که یک بار دیگر از طریقه درست و حرفه‌ای این کار را امتحان کنید.
خوشبختانه اخیرا با به بازار آمدن محصول بسیار جدیدی که تازه وارد دنیای وال استریت شده است این امکان برای همه افراد واجد شرایط به وجود آماده است که آنها هم بتوانند با یک سرمایه بسیار کم از نوسانات بازار سهام و فلزات قیمتی از قبیل طلا و نقره و همچنین نفت استفاده کنند و در صورت درست انجام دادن سود خوبی از دنیای سهام به دست بیاورند.
این محصولات جدید به همه اشخاص علاقمند این امکان را میدهد که فقط از طریق کامپوتر و اینترنت و با گذاشتن سرمایه اندک (بین ٥٠٠ تا هزار دلار) به معاملات شاخصهای سهام بپردازند. کلیه افراد اکنون میتوانند که این کار را یا به صورت تمام وقت، نیمه وقت، چندین ساعت در روز و یا حتی در شب این کار را انجام دهند.
همچنین از مزایای این کار این میباشد که برای انجام این کار به خرید نرم افزارهای گران قیمت نیست و من در فیلمهای آموزشی خود به افراد علاقمند یاد میدهم که چگونه بهترین نرم افزارهای آموزشی را به طریقه کاملا رایگان تهیه فرمایند. همچنین به کلیه افراد علاقمند یک حساب تمرینی رایگان داده خواهد شد که قبل از اینکه حساب واقعی خود را باز کنند این امکان را داشته باشند که با بکار بردن و تمرین روشهایی که در فیلمهای آموزشی من یاد گرفته اند اعتماد به نفس خود را قویتر کرده و به سطح دانش خود بیافزایند.
همچنین کلیه افراد افراد علاقمند اکنون این امکان را دارند که از ساعت ٦ صبح به وقت لوس آنجلس تا ساعت ١ بعد ظهر به چت روم و یا اتاق معامله گران حرفه‌ای من که بر روی اینترنت برقرار میباشد با من در تماس بوده، تعبیر و تفسیر من را در رابطه با شاخصهای مختلف بازار سهام، طلا، نقره و نفت را شنیده و همزمان با من به معاملات سودآمیز دست بزنند. در این چت روم تعداد زیادی معامله گر حرفه‌ای و همچنین تازه وارد شرکت دارند. به دلیل محیط بسیار دوستانه‌ای که در این چت روم دائر میباشد همه افراد حرفه‌ای سعی بر این دارند که به افراد تازه وارد کمک کرده و آنها را برای موفق شدن به این کار یاری کنند.
همچنین، من با تهیه فیلمهای آموزشی خود که به زبان فارسی میباشد و به صورت بسیار ساده و قابل درک تهیه شده است این امکان را برای همه افراد علاقمند بوجود آورده‌ام که اسرار و رموز بازار سهام و دنیای وال استریت را به راحتی یاد بگیرند.
برای آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان ورود به دنیای سهام و فلزات قیمتی مثل طلا و نقره یک سمینار حضوری در 25 مارچ در المپیک کالکشن به آدرس زیر:

Sunday, March 25, 2018
Time : 1:00 PM – 2:30 PM
Location: Olympic Collection Conference Center/ Los Angles
11301 Olympic Blvd ,
Los Angles, CA, 90064

برگزار خواهم کرد که شرکت کلیه افراد علاقمند در آن رایگان میباشد . در طول مدت این سمینار با نمایش دادن فیلمهای آموزشی به افراد حاضر نشان خواهم داد که اکنون هر شخص واجد شرایط چگونه میتواند به راحتی به این کار وارد شده واین کار را به یک کار جانبی و نیمه وقت و یا حتی تمام وقت تبدیل کند.
شرکت در این سمینار را برای اشخاصی که مایل هستند که این کار را به صورت تمام وقت یا نیمه وقت انجام دهند، به افراد مبتدی و یا حرفه‌ای ، به افرادی که در کار طلا نقره و یا دیگر فلزات قیمتی فعالیت دارند، به خانمهای خانه دار که به دنبال حرفه‌ای جدید برای اوقات فراغت خود هستند، به دانشجویان و به کلیه افراد علاقمند دیگر توصیه میکنم.
به دلیل محدودیت جا، از کلیه افراد علاقمند تقاضا میشود که هر چه زودتر صندلی خود را از قبل رزرو کنند، همچنین از آوردن افرادکمتر از ٢١ سال جدا خود داری فرمایید
برای رزرو جا و اطلاعات بیشتر هر چه زودتر با تلفن و وبسایت زیر تماس بگیرید:

818-495-8242
WWW.FARSIETC.com