1615-42

 

ایرج عین الحیات از پیشکسوتان
و قهرمانان شنا از سرزمین طلای سیاه آبادان

1615-63

1615-64

دکتررضا فدایی – سن دیه گو
ایرج عین الحیات در شهر آبادان و از کودکی بعلت گرمای طاقت فرسای آبادان به ورزش شنا روی آورد و دیری نپائید که بعلت استعدادهای خدادادی پس از چند سال توانست در سکوی قهرمانی شنای شهر آبادان در رشته شیرجه قهرمانی این رشته جای گیرد.
البته در رشته شیرجه قهرمانان دیگری مثل عباس هاشمی، منوچهر عین الحیات، هوشنگ عین الحیات و تعداد دیگری درخشیدند. در سایر رشته های شنا از بزرگان آن زمان میتوان نامهای این دوستان را اضافه کرد. آقایان همایون، زاوش، عمادی، رحتمی، دهداری، پورعظیمی، عموچی، نسیم،عبدالرضا قشقایی، پرویز پولادی و بسیار دیگر. شهر آبادان در رشته شنا در ایران رتبه اول را به خود اختصاص داده بود و تمام این افراد رشته شنا را در آبادان توسعه دادند اکثرا از پیشکسوتان این رشته بودند.
در خانواده عین الحیات چند برادر بودند که سه تن آنها به قهرمانی این رشته دست یافتند. ایرج پس از اتمام تحصیلات خود به استخدام شرکت نفت در قسمت گاز در آمد و پس از چندین سال زحمت و سازندگی بعلت تغییراتی که در ایران بوجود آمد به یک مهاجرت اجباری دست زد و به امریکا آمد تا زندگی جدیدی برای خود وخانواده (همسر و دو فرزند دلبند) آغاز نماید. دختر و پسر ایشان هر دو موفق و سربلند در کنار خانواده مشغول زندگی میباشند. ایرج وهمسر گرامی او از هیچگونه تلاشی برای رساندن دو فرزند دلبند خود به تحصیلات عالیه دریغ ننموده وواقعا کوشش آنها در این راه قابل تقدیر میباشد.
متاسفانه مدتیست که ایرج عزیز، به بیماری قلبی شدید گرفتار شده است. امیدواریم که ایرج بتواند براین ناراحتی غلبه نماید و از خدا خواستار سلامتی اش هستیم و زحمات ایشان را در راه خدمت به ورزش شنای آبادان و جوانان آبادان ستایش می کنیم.
در عکس از راست به چپ: نفر دوم ایرج عین الحیات در کنار همایون رئیس امور اجتماعی شرکت نفت آبادان دیده میشود و در عکس دیگر تیم شنای آبادان در آن زمان دیده میشود.

 

مراسم اهدا جوایز هفتمین جشنواره
فیلم‌های ایرانی استرالیا برگزار شد

1615-43

1615-44

1615-45

مراسم اهدای جوایز هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به مدیریت آرمین میلادی شب ۱۱ اردیبهشت در باغ سفارت استرالیا برگزار شد و جوایز برندگان با حضور هیات داوران اهدا گردید.
اسامی برندگان جشنواره امسال:
•جایزه منتخب تماشاگران: نفس • تقدیر ویژه بازیگر مرد: کورش تهامی – رگ خواب
• بهترین بازیگر مرد: حامد بهداد – خانه دختر • بهترین بازیگر زن: لیلا حاتمی – رگ خواب
• بهترین فیلمنامه: سعید روستایی – سد معبر • بهترین کارگردان: حمید نعمت الله – رگ خواب • جایزه ویژه هیات داوران: اِو (خانه)• بهترین فیلم: اسرافیل
در این مراسم سفیر استرالیا اعلام کرد این جشنواره طی هفت سال گذشته نقش بسزایی در معرفی سینمای ایران و غنای تعاملات فرهنگی دو کشور داشته است.
مهتاب کرامتی، رضا درمیشیان و پیمان معادی داوران این دوره جشنواره بودند.

گالری سیحون برگزار می کند:
نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه سازی
بمناسبت تولد معصومه سیحون

1615-46

روز پنجشنبه ۳۱ می به مناسبت زادروز بانومعصومه سیحون، از ساعت ۵تا ۹ شب نمایشگاه گروهی باحضور هنرمندان ایرانی و آمریکایی درآرنا گالری سانتامونیکاگشایش می یابدوبه مدت ۴ روزبرپا خواهدبود وورود برای عموم آزاد است.

Address: Arena 1 Gallery, Santa Monica Airport
3026 Airport Ave., Santa Monica CA 90405