1621-47

سهراب را دیدیم سرحال و پرانرژی

1621-48

سهراب اخوان چهره برجسته رسانه های ایرانی، اینروزها با انرژی بسیار به نگارش کتاب «خارگل محمدی» مشغول است که به احتمال به 2 جلد بزرگ می انجامد.
سهراب خوشبختانه بعد از یکسال جنگ با بیماری، اینک پیروز و سرحال تدارک برنامه های آینده خود را می بیند.

جوانان هنرمند وغرورآفرین ایرانی در جهان شگفتی می آفرینند
امیر سیمیار یک دندانپزشک جوان، یک هنرمند توانا
و با ذوق با انیمیشن KEX & KOLA In The Big City تحسین بسیاری را برانگیخته است

1621-49

انیمیشن ککس و کولا Kex & Kola، قصه دو همستر است که در همسترولی، درون یک فاضلاب زندگی می کنند، این فاضلاب اینک بسیار تمیز و پاک چون رودخانه هاست و آبی زلال و کریستال با درختان پالم و بهشتی دارد که ساکنان آن همسترهای کلاس بالا و متوسط در آن زندگی می کنند.
نویسنده و کارگردان و تهیه کننده Kex & Kola یک هنرمند جوان ایرانی بنام امیر سیمیار است، یک دندانپزشک تحصیلکرده و عاشق هنر.
امیر متولد تهران و بزرگ شده سوئد است و زمانی که 14 ساله بود نوشتن قصه های فیلم و شوهای تلویزیونی را آغاز کرد و بمرور کار خود را کامل تر و ایده آل تر کرد و زمانی به رضایت رسید، که کارهایش مورد تائید و قبولی قرار گرفت تا سرانجام پروژه استثنایی خود Kex & Kola In The Big City را خلق کرد، کاری جادویی و جذاب.
این انیمیشن در آینده نزدیک بصورت 26 اپیزود و هر کدام 11 دقیقه ارائه میشود و خود می گوید نظرگاه من این است که برای اولین بار در عرصه انیمیشن، کاری ارائه شده که همان کیفیت یک فیلم کامل سینمایی را دارد.
همه پروژه من توسط خودم نوشته، تهیه و کارگردانی توسط کمپانی خودم 11D Productions شده است و به جرأت تا امروز چنین پروژه و قصه ای ساخته نشده و من خوشحالم که از این طریق با نسل جوان ارتباط برقرار می کنم چون درواقع این انیمیشن یک کار آموزشی است.
من بچلر خودم را در تلویزیون و فیلم و مستر خودم را در دندانپزشکی گرفتم و همین دلیلی است که بخش هایی از این انیمیشن درباره مسواک کردن و سفید و براق نمودن دندانها و اینکه بچه ها از همان سنین پائین یاد می گیرند که چگونه به سلامت دندانهای خود اهمیت بدهند.
خیلی ها می پرسند چرا من به سراغ فاضلاب رفته ام ولی من هم کوشیدم، مسیر یک فاضلاب را به سوی بهشت، پاکی و تمیزی و زلالی ببرم و آن سابقه ذهنی کثیف بودن فاضلاب را پاک کنم و می خواهم بگویم هر آدمی از هر ریشه و قوم و ملتی بیاید، می تواند فضای زندگی خود را تمیز و زیبا و پاک بسازد.
این تنها پروژه من نیست، اولین پروژه فیلمسازی من On Foot درباره ایرانیان پناهنده و آواره که از ایران به سوئد آمدند، آنها که درون قایق های سرگردان و مرگباری، از دریاها و اقیانوس ها میان یونان، ایتالیا گذشتند و درواقع طوفانها را پشت سر گذاشتند که آنهم قصه واقعی ایرانیان آواره است.
من از صدای اولیور بانالاک و هاروی هالز که 13 ساله بودند بهره بردم که هر دو بی نهایت هنرمند هستند.
Kex & Kola In The Big City
www.youtube.com
Amir Simyar
CEO 11D Productions 11dproducitions.com
+ 46 7000 54847

خانم جسیکا کلاشو، یکی از ستارگان هنرمند و
مدافع حقوق بشر و حقوق زنان در شهر سن دیه گو

1621-50

دکتر رضا فدایی- سن دیاگو
خانم جسیکا کلاشو یکی از مدلهای زیبا و برجسته امریکایی و مجری و مسئول بسیاری از برنامه های (فشن) مد و هنری بخصوص مدافع سرسخت حقوق بشر در این شهر است و رابطه نزدیکی با جامعه ایرانی بخصوص خانم گیتی کوشکانی دارد. در ضمن ایشان مجری برنامه و مسئول انتخاب دختر شایسته خاورمیانه در شهر سن دیه گو میباشد و درماه آگوست این برنامه را به اجرا در خواهد آورد. او همکاری نزدیک با خانم گیتی کوشکانی داشته و چندی پیش در یک نشست هنری که خانم کوشکانی طراح لباسهای بسیار زیبای زنانه که لباسهای طراحی شده توسط او به نمایش گذاشته بود، خانم جسیکا MC و یا کارگردانی این نمایشگاه را بعهده گرفته بود که هنر وکار خود را در این شب به اثبات رساند. قرار بر این است که همکاری بیشتر خود را با گیتی کوشکانی به زودی آغاز نماید.
در عکس چند نمونه از لباسهای زنانه که توسط خانم کوشکانی طراحی شده بتن دارد و اکثرا از لباسهای او که بصورت خیره کننده ای طراحی شده استفاده مینماید.
ما موفقیت بیشتری برای او خواستاریم. در یکی از عکسها خانم کوشکانی درکنار او دیده می شود.

1621-51