1623-23

انتشار مجموعه «کلام آخر» سروده های پروفسور کاظم فتحی

1623-24

به دنبال مجموعه های پربار اشعار پروفسور کاظم فتحی، اینک «کلام آخر» دیوان اشعار او چاپ و انتشار یافته است.
پروفسور فتحی که بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی در ایران به امریکا آمده، دوره جراحی عمومی را در دیترویت گذرانده دوره کامل جراحی مغز و اعصاب را در دانشگاه ویرجینیا طی کرده، در آتلانتا ریاست بخش جراحی اعصاب دانشگاه Emory را عهده دار بوده و امتحان بورد را در 16 ایالت گذرانده و ریاست جراحان مغز و اعصاب Midwest و رئیس بخش جراحی عمومی ایووا را داشته و در سال 1978 به لاس وگاس کوچ کرده و همچنان عضو کالج جراحان، کنگره جراحان، جمعیت جراحان بوده و تالیفات زیادی به زبانهای فارسی، انگلیسی و سوئدی به چاپ رسانده است.
پروفسور فتحی بدلیل طبع شعر، کتاب دفتر آرزو با 700 صفحه فارسی و انگلیسی، کلیه پنج گنج نظامی و دفترهای آرزو را همچنان چاپ و منتشر کرده است و در کتاب Who’s Who در ردیف نام های برجسته گرفته است.
«کلام آخر» دیوان اشعار پروفسور فتحی است، که شامل اشعار علمی، پزشکی، انتقادی، عشقی وجهانی است و پروفسور فتحی قضاوت را به صاحبان نظر و علاقمندان شعر و ادب واگذاشته است.
در «کلام آخر» چون همیشه ظرافت های طبع و توانایی های سرودن پروفسور فتحی به چشم می آید و جالب اینکه سلیقه های مختلف را نیز برآورده می کند و بخصوص نکته های طنز او، با پیام های ویژه ای همراه است.
برای تهیه و خواندن «آخرین کلام» می توانید به

Google / Amazon و www.Fathi.com

مراجعه کنید.

بهروز صوراسرافیل از صدای آمریکا کنار کشید

1623-28

بهروز صوراسرافیل از روزنامه نگاران پیش کسوت و از چهره های مشهور تلویزیونی در لس آنجلس، پس از یازده سال همکاری با تلویزیون صدای آمریکا، از این شبکه جهانی کناره گرفت و خود را بازنشسته کرد.
صوراسرافیل در سال ۲۰۱۷ میلادی به صدای آمریکا پیوست و برخلاف فعالیت جنجالی اش در تلویزیون پارس در لس آنجلس، طی یازده سال گذشته، از حضور در برابر دوربین تلویزیون محروم بود و بکار ادیتوریال در صدای آمریکا می پرداخت.
بهنگام حضور در تلویزیون پارس، صوراسرافیل در کنار چهره های مشهور دیگری چون نادر صدیقی، از جانب هواداران مشروطه خواهی بطور مستقل برنامه اجرا می کردند و کارمند تلویزیون پارس نبودند.
در یازده سال گذشته جای خالی این چهره های محبوب بر پرده جام جادوئی بسیار محسوس بوده و انتظار می رود که بهروز صوراسرافیل پس از کناره گیری از صدای آمریکا، بار دیگر فعالیت های پیشین خود را در لس آنجلس از سر گیرد.

جدایی کریستین امانپور از همسرش

1623-27

کریستین امانپور چهره برجسته بین المللی شبکه های تلویزیونی، هفته قبل پس از 20 سال از همسرش جدا شد.
کریستین و جیمز روبین (سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه ایالات متحده) در سال 1988بعد از دیداری در بوسنی با هم ازدواج کردند. امانپور 60 ساله و روبین 58 ساله یک پسر 18 ساله بنام داریوش دارند و در یکسال اخیر امانپور در لندن و روبین در واشنگتن دی سی زندگی میکرد.