1627-35

تابلوهای بنفشه صیاد بروی ستون های اسکربال سنتر

1627-36

کمتر کسی می داند که بر روی ستون های کوچک و بزرگ و زیرزمین و پارکینگ های اسکربال سنتر لس آنجلس تصاویری از بنفشه صیاد استاد رقصنده توانا نقش بسته و درواقع این مرکز بین المللی هنر بر هنر او ارج می گذارد.
معمولا هر هنرمندی که در این مرکز به اجرای برنامه بپردازد و برنامه اش سولداوت شود، تصاویرش بروی دیوارها و ستون های آن نقش می بندد و باعث سرافرازی است که تصاویر بنفشه صیاد را بروی این دیوارها کنار ستارگان بین المللی می بینیم.

گفتگو با سعید محمدی درگرجستان

1627-37

سعید محمدی خواننده معروف، اینروزها در گرجستان روی صحنه است و در ضمن راهی مناطق مختلف خاورمیانه وخاوردور برای اجرای کنسرت های تازه است.
سعید می گفت خیلی وقت بود، اینقدر طولانی از هوم تاون «خانه دوم»مان دور نشده بودم، حالا دیگر خاطرات کودکی و نوجوانی، محله، دوستان، زندگی سالهای زیاد در لس آنجلس، شهر فرشته ها یاران قدیمی همه ذهنم را پر کرده است یاد پایگاه همیشگی مان مجله جوانان و بلوار ویکتوری و رفت و آمد دوستان هنرمندان افتادن، یاد زندگی های شلوغ، مهمانی ها، پارتی ها و سرگرمی های مردم افتادم که به نوعی دوری از ایران را از ذهن پاک می کنند. دنیای هنر، گله و شکایت ها، رقابت ها چه سالم و چه نا سالم، مهربانی های بی پاداش و هرچه بود، که در دنیای هنر ایرانی بود. دلم می خواهد برگردم و به بهانه ای در دفتر جوانان دور هم جمع شویم دلم برای این جمع شدن ها، زنده کردن خاطره ها تنگ شده است.

حمید شب خیز به تلویزیون بازگشت

1627-39

حمید شب خیز چهره با سابقه تلویزیونی، بعد از یک دوره عمل جراحی و بستری شدن در بیمارستان سرانجام به سر کار خود، یعنی جلوی دوربین بازگشت.
شب خیز که تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، هنوز آمادگی کارهای سخت و برنامه های سنگین همه روزه را ندارد ولی بنا به خواسته دوستداران برنامه های زنده خود، به مرور به فعالیت های خود ادامه میدهد و خانواده و دوستان وهمکارانش خصوصا ماندانا همسرش درکنارش هستند و به او انرژی میدهند.

مجله «داده ها» بیست و پنج ساله شد

1627-41

امسال مصادف است با بیست و پنجمین سال انتشار مجله انجمن ارامنه ایران در گلندل «داده ها» سردبیرمجله در بیست و پنج سال گذشته آقای «نرسس بالایان» می باشد.
آقای بالایان نویسنده، شاعر، روزنامه نگار، سخنور وتحقیق در ادبیات زبان ارمنی است که «داده ها» را در این سالها بی وقفه انتشار داده است.

خبردرگذشت
عزت الله متوجه
چهره قدیمی تلویزیون

1627-43

بدنبال چهره های ماندنی رادیو تلویزیون، چون ایرج گرگین، مستجاب الدعوه، ثابت ایمانی، تقی روحانی، فروزنده اربابی، یکی دیگر از چهره های قدیمی و پرطرفدار سالهای دور تلویزیون ملی ایران، عزت الله متوجه در پاریس درگذشت.
عزت الله متوجه بعد از کوچ به فرانسه، به نوشتن خاطرات خود ومجموعه هایی درباره تاریخ رادیو و تلویزیون در ایران پرداخت.
درگذشت او را به خانواده و همکارانش تسلیت می گوئیم.

اندی در ازبکستان

1627-44

اندی خواننده پرطرفدار به دعوت رئیس جمهور ازبکستان برای یک سری برنامه راهی ازبکستان شد.
اندی با یک ارکستر بزرگ و حرفه ای این برنامه ها را اجرا می کند و درواقع اولین خواننده ایرانی است که با دعوت رسمی راهی این کشور میشود، کشوری که با فرهنگ و زبان و هنرایران آشنایی دارند و به موسیقی و خوانندگان ایرانی علاقه نشان میدهند.
اندی در طی یکسال گذشته بیشترین وقت خود را در کشورهای منطقه شمال، غرب و شرق وجنوب ایران روی صحنه بوده و قول داده گزارش مفصلی از برنامه های خود در ازبکستان برای جوانان تهیه کند.

از بی ستاره ها تا چلچراغ

1627-45

سرانجام پس از گذشت چهارسال و اندی نوشته ها و ننوشته های همسرم خسرو پرویزی را که مربوط به کتاب خاطرات ساختن بیست وهفت فیلم سینمایی (هفده فیلم مستند به سفارش وزارت فرهنگ وهنر) به نام از بی ستاره ها تا چلچراغ بود، بنا به قولی که لحظه آخر برای چاپ کتابش از من گرفت و قولی که من هم به او دادم با زحمت زیاد و تلاش فراوان مطالب را برای چاپ به پایان رساندم و منتظر پرواز به سوی او برفرار اقیانوس نیلوفری و آسمان نیلگون با قطب نمای قلبم یک جلد از کتاب را ببرم تا زمانی که ورق میزند، لبخندش را ببینم.
مهین پرویزی- لس آنجلس