1659-39

درگذشت هومن احسانی، خواننده تحصیلکرده و نجیب

1659-40

«هومن» خواننده موفق وبی جنجال و اهل خانواده، هفته قبل بدنبال یک سکته مغزی در بیمارستان درگذشت.
این دومین بار بود که هومن دچار خونریزی مغزی می شد و بار اول با یک عمل جراحی بهبود یافت ولی این بار با وجود تلاش پزشکان از دست رفت.
نکته مهم این که درست در شب تولدش که سیل تبریک دوستان و دوستدارانش به سوی او سرازیر بود او زیر عمل جراحی با زندگی وداع گفت و آخرین جشن تولدش را برگزار نکرد و 24 ساعت بعد سیل تسلیت ها بسوی خانواده اش سرازیر گشت.
هومن آهنگها و ترانه های زیبایی خوانده که از جمله آنان «میدونی که من میدونم» یک عاشقانه پراحساس بود. جای او همیشه خالی است و صدایش در گوشهایمان همیشه می ماند… تسلیتی داریم برای خانواده عزیزش و خانواده های احسانی و خطیبی و دیگر وابستگان و دوستان او.

آریا شاپوری هنرمند ایرانی از نسل جدید
Arya Shapouri, New Generation of Music

1659-42

1659-43

اینروزها هنرمندان حوان و نوجوان ایرانی در صحنه های بین المللی درخشش تازه ای را آغاز کرده اند. نمونه چنین هنرمندانی «آریا شاپوری» است که در یک گزینش بزرگ همه ساله که در Lincoln Cente NYC در لینکلن سنتر نیویورک برگزار می شود و ارکسترهای مختلف به اجرای برنامه می پردازند در 19 مارچ، آریا در برنامه گروهی دوم و به عنوان هنرمند تک نفره در رشته ویلن به مقام اول رسید.
آریا از دبیرستان سانتامونیکا در این مسابقات بزرگ هنری شرکت کرده بود و اینک آماده می شود تا وارد دانشگاه شود و صاحبنظران آینده طلایی برای او در عرصه موسیقی پیش بینی می کنند.
موفقیت آریای عزیز را به پدر و مادر تحصیلکرده اش دکتر بنفشه بیاتی و پدرش آقای شاپوری و پدربزرگ عزیزش محمد بیاتی و همه خانواده تبریک می گوییم.

برگزاری جشن نوروزی در دانشگاه نشنال سن دیه گو
خانم دکتر Dr. Starley Dullien و دکتر
DR. Miles Leader استادان زبان انگلیسی با کمک شاگردان ایرانی و غیرایرانی نوروز را جشن گرفتند

1659-44

دکتر رضا فدایی – سن دیه گو
نوروز ماندگار است- تا یک جوانه باقی است. روز 21 مارچ جشن زیبا وباستانی نوروز در یکی از سالن های دانشگاه نشنال سن دیه گو با شرکت دانشجویان ایرانی و غیرایرانی برگزارگردید که بسیار زیبا بود.
در این مراسم با کمک دکتر Starley Dullien و دکتر Dr. Miles Leader استادان قسمت برنامه ریزی زبان انگلیسی برگزار شد و هفت سین کوچک ولی زیبائی که توسط دانشجویان دختر ایرانی تزئین شده بود توجه غیرایرانیان به ویژه امریکایی ها را به خود جلب کرده بود و سپس یکی از دانشجویان ویدئو بسیار زیبا که بیانگرهفت بسیار زیبا و گل های بهاری بود و یک بیک هفت سین را شرح می داد مورد نمایش همگان قرار دادند. از زحمات استادان بخش انگلیسی این دانشگاه و دانشجویان شرکت کننده در این واقعه زیبا سپاسگزاریم و درعکس دکتر Dr. Miles Leader و دکتر Dr. Dullien و تعدادی از دانشجویان ایرانی و امریکایی و دیگر ملیت ها دیده میشوند.

1659-45