1666-43

حسین موفق خواننده قدیمی درگذشت

1666-44

حسین موفق خواننده مردمی هفته گذشته در سن 78 سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.
حسین موفق با آهنگهای پرفروش مردمی رشید مرادی بنام : علی ساربون، کمال تارزن ، ابرام غزلخون و… به شهرت رسید تا آنجا که فریدون فرخزاد از او دعوت کرد تا در شوی میخک نقره ای به اجرای آهنگهایش بپردازد.
حسین موفق از کودکی به تقلید صدای خوانندگان روز دلکش، ایرج و دردشتی می پرداخت و بعدها برای تعلیم موسیقی نزد اسماعیل مهرتاش رفت و همان روزها رشید مرادی او را کشف کرد وعامل اصلی شهرت او شد.
موفق در برنامه های هنر برای مردم و بخت آزمایی می خواند و بیشتر برنامه هایش در تئاترهای لاله زار بود.

آهنگ جدید شماعی زاده به روی فیس بوک های داخل

1666-48

اینروزها بیشتر جوانها، جدیدترین آهنگ حسن شماعی زاده «به زودی» را بروی فیس بوک های خود دست به دست می چرخانند و همراه آنها یاد همه آهنگهای قدیمی او را زنده می کنند.
جالب اینکه در بسیاری از عروسی ها و مهمانی ها آهنگهای خاطره انگیز شماعی زاده شنیده میشود و بعد از سالها دوباره این خواننده و آهنگساز با سابقه در دل نسل جوان جای گرفته است آهنگ «به زودی» را خود شماعی زاده ساخته و تنظیم کرده و صابر قدیمی ترانه اش را سروده و موزیک ویدیوی آنرا محمد خاکزاد ساخته است.

از اندی اسلامی آهنگهای اندی را میخواهند

 1666-47

پیام محمودیان خواننده پاپ معروف به اندی اسلامی است.
صدای پیام الگویی از صدای اندی است ولی او می کوشد آهنگهایش مضمون مذهبی داشته باشد و بهمین جهت دوستداران اندی خواسته اند یا آهنگهای اندی را بخواند و یا با صدای طبیعی خود خوانندگی کند و پیام جواب داده گاهی لابلای آهنگها می خوانم ولی درصورت ادامه جلوی کارم را می گیرند.

بیژن همیشه در کنسرت هایش
ای ایران ای مرز پرگهر را می خواند

1666-46

بیژن مرتضوی خواننده، نوازنده و آهنگساز نامدار، از نا درهنرمندانی است که در هر کنسرتی که در هر نقطه دنیا دارد، آهنگ ای ایران، ای مرز پرگهر را با احساس خاص و غرورآمیزی می خواند.
بیژن می گوید همه جملات و کلمات این سرود، به زبان ناب فارسی است و من به همه دوستداران خود می گویم که بدون این سرود، من روی صحنه انرژی نمی گیرم و به امید روزی هستم که در ایران سرزمین خودمان آنرا دوباره با هم بخوانیم.
بیژن در ضمن موزیک ویدیوی جدید خود به نام بغض را از همین هفته از شبکه های اجتماعی و کانال یوتیوب خود به دوستداران خود هدیه می دهد.

ستاره ایرانی سریال بالیوود در شبکه نت فلیکس

1666-49

الناز نوروزی 26 ساله که اینروزها در سریال Sacred Games «بازی های مقدس» در شبکه Netflix ظاهر شده و نقش زویا را ایفا میکند، در واقع اولین محصول نت فلیکس در هندوستان است.
الناز نوروزی متولد تهران سال 2000 به آلمان کوچ کرده و از 14 سالگی وارد حرفه مدلینگ شده و بعد از پایان دبیرستان به هند رفته و در تبلیغات تلویزیونی شرکت کرد و سرانجام در سال 2018 در بازی در فیلم پاکستانی مان جائونا (پس باورکن) به سینما راه یافت و بازی او در فصل اول سریال بازیهای مقدس، که در 191 کشور با زیرنویس و 20 زبان پخش شد به شهرت رسید.
الناز با شکایت از یک کارگردان معروف بخاطر آزارجنسی، سوژه روز شد.