1675-44

اقدام انسانی سیاوش شمس

1675-49

بدنبال اقدام انسانی سیاوش شمس، دیگر هنرمندان نیز تصمیم گرفتند بسبک وشیوه این خواننده ایرانی و هنرمندان بین المللی دست بکار شوند.
سیاوش خواننده آهنگهای محبوبی چون «دخترایرونی» بعد از ازدواج با منشی سختکوش خود، اقدام به پذیرش فرزند کرده و شنیدیم تا امروز چند کودک را به فرزندی پذیرفته و چون پدری مهربان، از آنها مراقبت و نگهداری کرده است.
سیاوش که یک انسان خوش قلب است با این کار خود الگوی دیگران هم شده و همانطور که شاهد هستید بسیاری از سوپراستارهای امریکایی مرتب اقدام به فرزند خواندگی می کنند
و بنظر می آید هنرمندان ایرانی هم به فکر افتاده اند..

از دکتر عطا منتظری چه خبر؟!

1675-46

خیلی ها می پرسند دکترعطا منتظری مدیربنیاد کیان و همچنین متخصص زنان و جراح زیبایی کجاست و چه می کند؟
دکتر منتظری که از اواخر سالهای 1980 و بعد سالهای 90 و 2000، با بنیاد کیان پذیرای همه هنرمندان برجسته داخل ایران و خارج بود، همه آنها را در مراکز درمانی خود چکاپ و درمان می کرد، آنها را به مراکز دیدنی، به لاس وگاس و بیگ بر، حتی هاوایی می برد، بخاطر آنها مهمانی های بزرگ می داد. ناگهان غیبش زد. دکتر منتظری هزینه ده نشریه فرهنگی و ادبی در ایران و اروپا و امریکا را می پرداخت، بیش از 20 کتابخانه در نقاط مختلف از جمله ایران دایر کرد بعضی از پزشکان از پایگاه او وارد حرفه تخصصی خود شدند ولی چند نفری از پشت به او خنجر زدند و او را در دام مالیات و شکایت بیمه ها انداختند و خود غیب شان زد.
اینروزها دکتر منتظری در یک مرکز مراقبت های ویژه بسر می برد و جالب است بدانید در تمام 5 سال گذشته حتی یک نفر از آن چهره های معروف، آنها که سالها مورد حمایت دکتر منتظری بودند، به دیدارش نرفتند و نمی دانند کجاست و چه می کند و چگونه تنهایی هایش را با خودش تقسیم میکند.

سوپراستارها در دفتر موری نوازنده معروف

1675-47

شاید خیلی ها ندانند که «موری» نوازنده فلوت، خواننده و آهنگساز توانا، سالهاست بعنوان یکی از حرفه ای ترین تعمیرکاران وسایل موسیقی مشغول است، خود حتی اقدام به تهیه و اختراغ سازهایی کرده که آنها را به ثبت رسانده و کمپانی های معروف برای خریدن امتیاز به او مراجعه کرده اند.
نکته مهم درمورد «موری» مراجعه سوپراستارهای بزرگ به دفتر کارش در تقاطع شرمن وی و توپنگا کنیون لس آنجلس است، بطوری که دیده شدن بیانسه و اعضای ارکسترش، اسیتون واندر، کتی پری و بسیاری دیگر که بمرور بخاطر اخلاق و منش موری درجمع دوستان او قرار گرفته اند.

ضبط خانه فرزندان حسن شماعی زاده
هنرمنـدان داخـل را هم دلگیـر کرد

1675-48

اخیرا بدون هیچ دلیلی، خانه فرزندان حسن شماعی زاده خواننده وآهنگساز برجسته در ایران از سوی مقامات قضایی ضبط شد درحالیکه این ملک به خود شماعی زاده دیگر تعلق نداشت و او آنرا برای فرزندان خود گذاشته بود، که اگر روزی به ایران سفرکردند، خانه و کاشانه ای داشته باشند و سرمایه ای برای آینده آنها باشد.
بدنبال این اقدام چند تن از هنرمندان داخل هم به مقامات قضایی اعتراض کردند و در بسیاری ازمحافل و همچنین سوشیال میدیا گله کردند که چرا باید خانه فرزندان یک هنرمند مقیم خارج که سالها به هنر موسیقی خدمت کرده ضبط و مصادره شود و آنرا یک عمل غیر مذهبی و اخلاقی خواندند.