1679-36

سینا بیات مادرش را از دست داد

1679-37

مادر برای همه عزیزوگرامی است، حضورش درخانواده برکت و امید به زندگی است و وقتی هم از دست میرود، احساس می کنیم تکه ای از وجودمان رفته، احساس خلاء، احساس بی پناهی می کنیم.
سینا بیات هنرمند و یکی از چهره های فعال رادیویی از جمله کسانی است که به مادرش عشق فراوان داشت و همیشه از او یاد می کرد، سینا هفته قبل مادرش را از دست با او همدردیم و برایش صبر آرزو داریم.
ضمنا مراسم یادبود این مادر بزرگوار یکشنبه 25 اگست از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر در بنیاد ایمان برگزار می گردد.

درخشش صدف بیوتی درصحنه زیبایی

1679-38

رسانه های امریکایی از یک چهره بحث انگیزدر زمینه زیبایی بنام صدف بیوتی سخن می گویند.
صدف در یک گردهمایی بزرگ زیبایی در لس آنجلس، به آرایش چند چهره معروف از جمله لری هاروی دختر استیوهاروی چهره معروف پرداخت.
نشریه هارپر بازار از صدف و ابتکارات او نوشته، از او که 2 میلیون طرفدار روی اینستاگرام دارد و با یکی از معتبرترین کمپانی های زیبایی بنام سیگما بیوتی همکاری دارد وآینده طلایی برایش پیش بینی میشود.

این پناهجوی ایرانی تا امروز 4 جایزه ادبی استرالیا را به دست آورده است

1679-39

بهروز بوچانی یک پناهجوی ایرانی در کمپ جزیره مانوس استرالیا، برای چهارمین بار جایزه ادبی استرالیا را صاحب شد.
بهروز بوچانی جایزه بزرگ ادبی استرالیا بنام «جایزه ملی زندگی نامه» با 25 هزار دلار نقد را بدست آورد.
بوچانی در طی 6 سال اقامت در اردوگاه مانوس از سوی دولت استرالیا به او اجازه خروج از جزیره و ورود به استرالیا را نداده اند.
این کتاب برنده جایزه «رفیقی نیست جزکوهستان» به رویدادهای تلخ گذشته در این اردوگاه می پردازد و این کتاب در بهمن ماه سال پیش برنده جایزه 100 هزاردلاری ویکتوریا در ملبورن شد.

ووداستاک انقلاب عشق وموزیک و اعتراض به نسل بوجودآورنده جنگ ویتنام و ترور لوترکینگ و کندیها

1679-40

ووداستاک سالگردش را پشت سر می گذارد درحالیکه بنیان آن برمبنای عشق و موزیک بود. به روایتی انقلاب هیپی ها، از سویی بدلیل دهه پرتلاطم و طوفانی 1960، قتل کندی ها، ترور دکترلوترکینگ، جنگ ویتنام، که همه عقده های بازنشده ای بود که ناگهان بازشد، وودستاک انقلابی از سوی نسل جوا ن علیه پدر ومادرها بود.
محسن نادری نژاد که درسالگرد ووداستاک در سال 1994 به اتفاق اسی و سیامک ثابت ایمانی و همسر ودختران خود حضور داشته عکس هایی و اطلاعاتی دراین زمینه دارد اینکه یک نوجوان 19 ساله ای بنام مایکل لنگ ووداستاک را برپا ساخت ونوجوانها و جوانها عصیان خود را و اعتراض خود را نسبت به پدر ومادر و نسل گذشته که جنگ ویتنام و ترور کندی ها و لوترکینگ را سبب شدند نشان دادند ولی درعین حال ووداستاک یک جشن عشق و موزیک و جوانی بود. درآن روز 50 دوربین فیلمبرداری میکردند، 120 ساعت فیلم گرفته شد و سینماها به مدت 4 ساعت نشان دادند و فیلم کاندیدای اسکار هم شد. آلبوم این فستیوال حدود 100میلیون فروش داشت.
امسال بمناسبت پنجاهمین سالگرد ووداستاک، بدلیل حفاظت از محیط زیست و حساس بودن زمان ووداستاک قراربود به مریلند انتقال یابد، درحالیکه بیش از 60 خواننده و گروه موزیک آماده اجرای برنامه بودند ولی کل برنامه لغو شد.

1679-41

1679-42

1679-44