1680-42

برای سلامتی مانوک خدابخشیان دعا کنیم

1680-43

مانوک خدابخشیان گوینده پرتوان ورزشی تلویزیون قبل از انقلاب، مفسر وگزارشگر سیاسی بعد از انقلاب، اینروزها در بیمارستان ادونتیست گلندل زیردستگاههای نجات بخش پزشکی بستری است.
مانوک بدنبال یک حمله قلبی وسکته مغزی به بیمارستان انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرارگرفت و حالش رو به بهبود بود که دوباره تحت درمان های ویژه قرارگرفت و اینک یک هفته است بروی تخت بیمارستان در میان خواب و بیداری است.
مانوک آخرین برنامه های خود را در شبکه تپش دو سه روز قبل از بیماری اجرا کرد و حالش کاملا خوب بود و امروز نیاز به دعای دوستان و دوستداران خود دارد.

پیوند کلیه درگرجستان

1680-44

شنیدیم همسر یکی از خوانندگان معروف، بدنبال یک دوره ناراحتی کلیه، سرانجام با کمک دوستان و فامیل در ایران و پزشکان آشنا، یک نفر در ایران آماده اهدای یک کلیه به وی شد و با هزینه سفر و اقامت و پرداخت 250 هزار دلار، به گرجستان رفت و این عمل با موفقیت انجام شد و درد و ناراحتی چند ساله همسر خواننده خوشبختانه پایان یافت و یک نفر هم در ایران با این پول صاحب خانه و مغازه شد.
حتما خبر دارید که در ایران افراد بی بضاعت کلیه خود را به چند صد دلار هم میفروشند و به همین جهت مرتب افراد متقاضی کلیه از طریق دوستان و فامیل در ایران اقدام کرده و در ایران و یا کشورهای همسایه ترتیب عمل را میدهند ولی پرداخت 250 هزار دلار یک مورد استثنائی بود.

مسئولان داخل بدنبال هنرمندانی هستند که در امریکا خانه و بیزینس دارند

اخیرا برخی از مسئولان که خبرشان به کسی نمیرسد و فقط شرشان جریان دارد، بدنبال کشف خانه و زندگی و بیزینس هنرمندان معروف داخل هستند که قبلا در امریکا و اروپا خریده اند این عده شر و دردسرساز، میگویند این هنرمندان حق ندارند سرمایه های خود را درخارج بکار گیرند و خود این هنرمندان میگویند تنها امیدمان این نوع سرمایه گذاری برای آینده مان است.
خرید خانه و یکی دو تا فست فود که درسالهای اخیر میان این هنرمندان رواج دارد بجای راحتی خیال سبب نگرانی شده و می ترسند با شناسایی این خانه ها و کسب وکارها، چنان آنها را در بن بست بگذارند که ناچار به فروش شوند.

حمایت پیروز از اسب ها

1680-45

درجمع هنرمندان، یکی دو نفرشان، عاشق حیوانات هستند، هر جا پای آنها به میان بیاید، هم کمک می کنند و هم برای نجات شان اقدام می کنند وهم خود حیوانات مختلف را نگهداری می کنند.
درباره اندی قبلا گفتیم، این بار راجع به پیروز خواننده محبوب می گوئیم که عاشق اسب است نه تنها خود از آنها در مزرعه اش نگهداری می کند، بلکه هر جا بفهمد کسی این حیوان با وفا را مورد سوءاستفاده قرار داده و مجروح کرده و خلاصه آزاری رسانده، بلافاصله اقدام می کند.
«پیروز» وهمسرش هردو طرفدار اسب هستند، ضمن اینکه به حیوانات دیگر هم توجه دارند.

مهران صدری همه اندوخته خود را به ایران برد و دست خالی بر می گردد

1680-46

مهران صدری بازیگر قدیمی سینما، که در امریکا یک برنامه تلویزیونی موفق در نیویورک و لس آنجلس و واشنگتن داشت و در ضمن یک بیزینس تولید و واردات پوشاک را هم راه انداخته بود. بدنبال بیماری دخترش، دست از همه چیز کشید و همه اندوخته و سرمایه خود را به ایران انتقال داد تا به دخترش کمک کند.
مهران در این مدت خود نیز مدتی بیمار و بستری شد و امکان کارکردن هم نیافت و حالا که همه سرمایه ها تمام شده، با دست خالی به امریکا بر می گردد تا از صفر شروع کند، گرچه مهران عادت دارد و انسان مقاوم و سختکوشی است.

فرانک میرقهاری، قصه عشق خود را می سازد

1680-47

قصه عشق دکترحبیب الله فرهودی و فرانک میرقهاری، که قرار بود بصورت یک فیلم عاشقانه درآید، ظاهرا با درگذشت دکتر فرهودی مسکوت ماند.
خود فرانک درباره قصه عشق خود می گوید: پدرم در شیراز فرمانده ژاندارمری بود و ما با خانواده فرهودی همسایه بودیم. پدر همسرم نیز دکتر بود، در راه مدرسه و پیک نیک ها همدیگر را می دیدیم. من 13 ساله بودم او 15 ساله وقتی به خواستگاری من آمد، پدرم گفت من معنای زن و شوهر 13 و 15 ساله را نمی فهمم! دکترفرهودی دو سال زودتر مدرک گرفت و از دانشگاه پهلوی شیراز رفت به واشنگتن جزو 3 نفر ایرانی بود که فوق تخصص بیماریهای عفونی و داخلی شد. ما همدیگر را ندیدیم تا 4 سال بعد از جدایی او از همسر سابق اش، از طریق بیژن سمندر باهم تلفنی حرف زدم و بعد از 33 سال همدیگر را دیدیم و گزارش جنجالی عشق گمشده ما در مجله جوانان چاپ شد و بعدها سعید اسدی کارگردان معروف فیلم عشق گمشده را با شرکت همایون ارشادی در نقش دکتر فرهودی و فریماه فرجامی در نقش مهندس آرشیتکت ساخت. بعد از ازدواج ما، یک تهیه کننده امریکایی با اطلاع از قصه عشق ما، مشتاق ساخت این فیلم شد که پایان آنرا هم خود بازی کنیم که سفر من و شوهرم به ایران پیش آمد و قول داده بودند به من امکان برگزاری کنسرت در کیش را بدهند و شوهرم به کار خود بپردازد ولی چنین نشد.حالا من بعد از دست دادن همسرم، که دلسوز و غم انگیز رفت، در تدارک تهیه این فیلم با سرمایه خود و یک تهیه کننده امریکایی هستم.

مکابیز خواننده و مجری معروف کجاست؟

1680-48

مکابیز یکی از چهره های مستعد هنری است که از حدود 25 سال پیش خوانندگی را شروع کرد و با یاری علیرضا امیرقاسمی قدرت پرواز یافت، ضمن اینکه به اجرای برنامه های تلویزیونی هم پرداخت ولی با رکود موسیقی فروش آلبومها، مکابیز بکار تبلیغات پرداخت و صدای او را در بسیاری از تبلیغات شنیدیم و خود نیز فیلم های تبلیغاتی تولید کرد.
اخیرا مکابیز بکلی غیبش زد تا کاشف بعمل آمد در ایالت میزوری مدیریت یک هتل معروف را بعهده گرفته و در کارش هم بسیار موفق است.

اهداء جایزه شجاعت به روزنامه نگار و مفسر خبری، رضا گوهرزاد

1680-49

شبکه بینا فرهنگی زنان طی مراسمی ، جایزه «دایره جرأت و شجاعت 2019» را به آقای «رضا گوهرزاد » روزنامه نگار و مفسر خبری،به منظور قدردانی از تلاش و دفاع ژورنالیستی در تساوی جنسیت به وی اهداء نمود.
گفتنی است این مراسم به همت شبکه بینافرهنگی زنان به مناسبت گرامی داشت روز تساوی حقوق زنان در روز یکشنبه 25 آگوست در دانشگاه UCLA برگزار گردید.
در این مراسم خانم ها: کیانا آسمانفر، دکتر ماری فلچیانو، کارینا ریس و آقای فیلیپ آنتونی گرنت سخنانی ایراد نمودند.
تبریکی صمیمانه داریم برای همکار عزیزمان رضا گوهرزاد.

شهرام طهماسبی کمدینی فروتن و بسیارهنرمند

1680-50

شهرام طهماسبی را خیلی ها با یک کمدی شیرین و پرنکته، خلبان ایرانی می شناسند، ولی اخیرا برنامه های تازه ای اجرا کرده که نه تنها درخارج بلکه در داخل ایران نیز گل کرده و مورد بحث است که یکی از آنها یک گزارش ورزشی درمورد فوتبال است که بیشترین «لایک» را گرفته و جالب اینکه کمدین های داخل ایران نیز آنرا عینا اجرا می کنند، برخی می گویند که از برنامه شهرام برداشت کرده اند و برخی آنرا بحساب خود می گذارند. شهرام فروتنانه می گوید خدا حفظ شان کند.