1683-62

حمید میرمطهری چهره محبوب
رادیوتلویزیونی رفت و ما بی خبر بودیم

1683-68

چقدر غم انگیزاست که بسیاری از ما خبردار نشدیم، حمید میرمطهری چهره محبوب رادیو تلویزیونی، در 15 اپریل 2018 در سن حوزه با زندگی وداع گفت وکمتررسانه ای در تجلیل او و خدمات ارزنده او سخن گفت.
حمید میرمطهری که متولد 1933 بود، در 15 اپریل 2018 در سن 84 سالگی با زندگی وداع گفت ولی بی صدا، بدون هیاهو، بدون قدردانی در رسانه ها و بدون اینکه میلیونها بیننده و شنونده برنامه هایش از رفتن اش خبر داشته باشند.
بروی فیس بوک اش یک دوست نوشته:
عجب رسمیه رسم زمونه ، قصه برگ و باد خزونه
میرن آدما از اونا فقط، خاطره هاشون به جا میمونه
حمیدمیرمطهری درسالهای قبل از انقلاب در ایران برنامه محبوب «دوستت دارم دوستت دارم» را تهیه و اجرا می کرد که در میان مردم بویژه جوانها از محبوبیت فراوانی برخوردار بود. میرمطهری در کوچ به لس آنجلس، سالها با همکار خوب خود فرزانه صیفی کار برنامه ای پرطرفدار در رادیو صدای ایران داشت، سپس خود برنامه رادیویی صدای جدید را راه انداخت که سالها اطلاعیه اش در مجله جوانان چاپ می شد.
حمید میرمطهری مترجم، بازیگرتئاتر، تهیه کننده و مجری رادیو تلویزیون بود و دهها کتاب به فارسی ترجمه کرد. میرمطهری بعد از سالها زندگی و کار در لس آنجلس، به سن حوزه درکنار عزیزان اش کوچ کرد و حدود 17 سال در این شهر زندگی می کرد.
روزی که میرمطهری با زندگی وداع گفت همه عزیزان اش: پسرش نیما، نوه اش کیا، برادرانش فرامرز، کورش و فریبرز پاکزاد و خواهرش شهناز پاکزاد و دوستان صمیمی اش ابی توکلی ، فرزانه صیفی کار، کلارا قازاریان، هیلدا لطفی او را محاصره کرده بودند و با آرامش روانه اش کردند.
یاد حمید میرمطهری عزیز با صدای جاودانه، آثار و برنامه هایش همیشه زنده می ماند.

اسی خواننده معروف:
من از قصه پرستوها و ماجراهای پیش آمده بی خبرم

1683-63

اسی خواننده معروف می گوید درمورد ماجرایی که برای مرتضی همکار عزیزم پیش آمده، فقط قصد کمک داشتم وگرنه من از پرستوها و رویدادهای پشت پرده این هیاهو بی خبرم و امیدوارم که مرا درچنین چهارچوبی جای ندهند چرا که پرستویی برای من وجود ندارد. من از رویداهای جنجالی دور هستم و بهتر می بینم به کار خودم بپردازم و پیگیر مشغله ی شغلی و فعالیت های هنری خود باشم.

زندگی کمدین ایرانی سوژه انیمیشن امریکایی

1683-64

هالیوود قصد دارد زندگی مازیار(ماز) جبرانی را دستمایه ساخت یک انیمیشن قرار دهد!
هفته قبل ماز جبرانی ناگهان در برنامه Good Morning LA در فاکس نیوز شرکت کرد و در یک مصاحبه به ساخت یک فیلم انیمیشن در باره زندگی اش سخن گفت.
کمپانی فاکس سفارش ساخت یک فیلم و نگارش فیلمنامه ای برای یک انیمیشن کمدی بر اساس زندگی ماز جبرانی و خانواده اش را داده است. این انیمیشن که در قالب سریال ساخته خواهد شد، در قالب پرداختن به سرگذشت ماز جبرانی کمدین سرشناس و بازیگر ۴۷ ساله زاده تهران، زندگی سه نسل از مهاجران به آمریکا و نحوه برخورد آنان با همسایگانشان در این کشور را به تصویر بکشد. این در واقع همان سوژه ای است که ماز جبرانی محور اغلب استندآپ کمدی های پرطرفدارش قرار می دهد و با اختلافات فرهنگی و عقیدتی میان ایرانیان مهاجر و آمریکایی ها شوخی می کند.
جبرانی به همراه تیموتی استاک ، جیم استین و دیوید مورگاسن در حال نگارش فیلمنامه هستند. جبرانی تاکنون در بیش از ۷۰ فیلم و سریال آمریکایی از جمله «بی حیا»، «نظم و قانون»، «بدون ردپا»، «دنیای مالکوم»، «مترجم»، «جیمی وست‌وود: قهرمان آمریکایی» و … بازی داشته است.

فریدون میرفخرایی تحت عمل جراحی قرار گرفت

1683-69

درهیاهیوی بیماری و ازدست دادن چهره های نامدار، فریدون میرفخرایی عکاس، فیلمبردار و کارگردان قدیمی نیزبدنبال سقوط از بلندی دچار شکستگی درناحیه لگن و پا شد.
به گفته دوستان فریدون، او ناگهان یاد 18سالگی خود افتاده و از دیوار بلندی پائین پرید و ازهمان نقطه به بیمارستان انتقال یافت، خوشبختانه دختر نازنین فریدون چون فرشته ای بربالین اوست تا پدر که بعد از عمل جراحی کلی درد کشیده دوباره محکم واستوار برپای بایستد و از رویدادها، تصاویرماندگار بگیرد. البته از حق نگذریم فریدون اهل ورزش و پیاده روی است ولی این عمل اش بی احتیاطی بوده است.

مهشید حامدی درتاجیکستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود

1683-66

بدنبال چاپ خبری درباره عمل پیوند کلیه همسر یکی از چهره های معروف در تاجیکستان، بسیاری تماس گرفته و پرسیدند همسرکدام خواننده معروف تحت این عمل قرارگرفته است، که در طی دو سه هفته اخیر در فیس بوک و اینستاگرام خود ابی خواننده نامدار دیدیم که حتی از صحنه عمل پیوند کلیه همسرش مهشید فیلم گرفته بود و با احساس خاص از مهشید حرف میزد که چگونه همه وجودش به او وابسته است.
تیم پزشکان پیوند کلیه در تاجیکستان همه تحصیلکرده های اروپا و امریکا هستند که تا امروز بسیاری از چهره های معروف را از خطری بزرگ رهانیده و با پیوند کلیه نجات شان داده اند.
مهشید حامدی که ازسالها پیش دچار مشکل کلیه بود، سرانجام با این عمل به زندگی سالم وپرانرژی خود بازگشت.

مانوک جانانه ازشهرام شب پره ستایش میکرد

1683-67

دریکی از برنامه های سابق تلویزیونی مانوک خدابخشیان که در روزهای سوگ او پخش شد، مانوک از شهرام شب پره تجلیل میکرد، او را یک هنرمند استثنایی، یاری دهنده و بدون عقده و همیشه ماندنی معرفی میکرد.
مانوک گفت شهرام گردن همه هنرمندانی که در طی 40 سال گذشته به لس آنجلس آمدند حق داشت، از ابی، شاهرخ، ستارگرفته تا لیلا، شهره، ناهید، اندی، کورس و بسیاری دیگر که شهرام آنها را با خود بروی صحنه کاباره تهران، کنسرت ها، دیسکوها برد، پا بپای آنها از پیچ و خم های شهر فرشته ها گذشت، شانه به شانه آنها در هرصحنه ای خواند و برایشان آهنگ ساخت و آهنگهای مشترک خواند.
مانوک گفت قدر شهرام شب پره را بدانیم که در وجودش نه حسادت، نه حساسیت، نه بغض، نه غرور بلکه فقط عشق و دوستی و صفا جاری است.

 تولد رافی پر از صفا و انرژی بود

1683-82

هفته قبل جشن تولد رافی خاچاطوریان عزیز را دوستان و خانواده اش در همان مرکز مراقبت های ویژه در گلندل برپا داشتند.
این جشن صمیمی و پر از صفا با حضور دوستان بسیار نازنین و خانواده همیشه مهربان چنان به رافی انرژی داده بود که خنده از لبش دور نمی شد. شمع ها را خود خاموش کرد، کیک را خود برید و البته خود فقط لب زد.
مهم نبود که رافی چند ساله می شود، 60 یا 70 ساله، این بود که رافی با داشتن دوستان خوب، سالها می ماند و تولدش را جشن می گیرد و خصوصا همسری مهربان و حامی چون الن و فرزندانی خوب و شایسته دارد.
در مراسم تولد رافی، دکتر گنجی، رکسانا گنجی، نادر رفیعی و بهار و خانواده نزدیک رافی حضور داشتند و در میان سبدهای گل، گل ارسالی شاهزاده رضا پهلوی دیده می شد.

1683-83

1683-84

1683-85