1382-57

1382-49

پزشکان متخصص در تهران به عزت الله انتظامی بازیگر قدیمی سینما، توصیه کردند هرچه زودتر محل زندگی خود را تغییر داده و به کنار دریا برود.
عزت الله انتظامی که چند سال پیش بدنبال عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرارگرفت. در قلبش باطری جای دادند و دو هفته قبل دچارناراحتی شد و به بیمارستان انتقال یافت، پزشکان نظر دادند آلودگی هوای تهران سبب مشکلات تنفسی برای انتظامی شده واگر در تهران بماند،نه تنها عوارض تنفسی بلکه قلبی هم بدنبال خواهد داشت و جانش به خطر می افتد.
انتظامی تصمیم گرفته بمجرد خروج از بیمارستان راهی شمال شده و در آنجا زندگی کند.

1382-50

علیرضا نژاد دهقان
برنامه صبح آدینه احمد آزاد در پارس تی وی، هفته قبل یک مهمان ویژه داشت، شهلا سرشار خواننده معروف که بعد از یک دوره عمل جراحی و دور ماندن از فعالیت های هنری، دوباره به میدان آمده با حضورپرانرژی خود در برنامه صبح آدینه نشان داد که کاملا فعالیت هنری خود را شروع کرده چون بعد از برنامه راهی تورنتو کانادا شد، تا به اجرای برنامه هایی بپردازد.
شهلا سرشار در این مدت چند اثر دلنشین نیز آماده کرده تا جوابگوی دوستداران فراوان خود درکانادا و سپس امریکا باشد.

1382-51

این برنامه های خاطره انگیز و ماندنی را احمد آزاد هنرمند نامدارمان از آرشیو خود همه هفته به «جوانان رادیو» هدیه می کند.
بجای گلچین هفته شماره 35
به خواسته و تقاضای شنوندگان این برنامه قسمت هایی از برنامه های تفریحی صبح جمعه با شما  با شرکت : گوگوش- هایده – فیروزه – فریدون فرخزاد- قنبری – همایون هنرپیشه سینما-منوچهر نوذری و نمایشنامه های فکاهی ارائه میشود

گلچین هفته 36
نادر گلچین – شجریان – شهیدی – سروش ایزدی – پوران – کارهای گروه سماعی با رنگ های شاد- دشتی و سه گاه  از رضا محجوبی، موسی معروفی و علی اکبر خان شهنازی

1382-52

1382-53

نمایشگاه آثار نقاشی آیدا ایزدپناه ، هنرمند مقیم نیویورک ، روز شنبه ۷ دسامبر از ساعت ۶ تا ۹ شب با حضور هنرمند در گالری سیحون گشایش می‌‌یابد و به مدت دو  هفته بر پا خواهد بود .
ورود برای عموم آزاد است

Seyhoun Gallery:

9007 Melrose Ave., West Hollywood CA 90069

1382-55

نمایش کمدی «هتل» هفته گذشته در سالن یک دبیرستان در وینتکا با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
این نمایش را شاهین جامعی نوشته و کارگردانی میکند و در آن مایکل، شاهین و پریسا آقایی بازی می کنند. این اولین نمایش مایکل بروی صحنه است و همانطوری که پیش بینی می شد از خود توانایی خوبی نشان داد. شاهین جامعی چون همیشه کوشید چفت و بست نمایش را تا آخر بدون هیچ توقفی پیش ببرد. پریسا آقایی چهره کاملا متفاوت و خوب از خود نشان داد و سالن با جمعیتی حدود 1000 نفر برای خود یک رکورد جالب بر جای گذاشت و نکته جالبتر آنکه بیشتر تماشاگران نمایش را خانمها تشکیل می دادند و در واقع این نوعی حمایت از تئاتر کمدی بود.
در این باره در هفته های آینده بیشتر خواهیم نوشت.

1382-56