1686-85

ناصرچشم آذر میخواست با دست پر به امریکا بیاید

1686-86

چند سالی بود ناصرچشم آذرآهنگساز، رهبرارکسترو تنظیم کننده نامدار، تدارک سفر به امریکا را می دید، حتی خود با چند بنیاد هنری امریکایی، چند تن از دست اندرکاران هنری در لس آنجلس و نیویورک در تماس بود و به گفته یکی از نوازندگان، بیش از 40 اثرجدید را برای اجرای نخستین خود در امریکا آماده ساخته و در همین مسیر دو خواننده سرشناس را هم برای چنین برنامه هایی تعلیم داده بود ولی متاسفانه اجل مهلتش نداد. گرچه دو سه سال قبل از رفتن، چند کنسرت بزرگ در ایران اجرا کرد که در یکی از آنها هنگام اجرای برنامه تقریبا بیهوش شد و در ضمن منوچهر چشم آذر برادر هنرمندش قول همه نوع همکاری را به او داده بود.

سراغی از دکترمنتظری می گیرید؟

1686-87

اینروزها اگر دیگر نامداران شعروادب و موسیقی در کنار دکتر عطا منتظری نیستند او درعوض به پرستاران و سالمندان مرکزی که در آن اتاقی دارد فیض میرساند.
روزگاری دکتر منتظری در «Marina Del Rey» لس آنجلس، پنت هاوس، آپارتمان، مهمانخانه داشت و هربار که به دیدارش می رفتیم، حداقل 5 چهره نامدار فرهنگ و هنر را می دیدیم که دکتر به مراقبت و پذیرایی ویژه از آنها مشغول است. هر هنرمندی از ایران می آمد، با دکتر به سفر میرفت، به تفریح و دیدار اماکن تاریخی و دیدنی میرفت.
در کلینیک هایش هر بار یکی دو تا از بزرگان تحت آزمایش وعکسبرداری و چکاپ کامل بودند و به افتخارشان مهمانی می داد و بیشترشان را با سوقاتی روانه میکرد.
اما اینروزها از هچکدام شان خبری نیست، حتی 99درصدشان از یک تلفن هم به او دریغ می کنند و نمیدانند که او سالهاست کجا و در چه شرایطی زندگی می کند ولی عجیب اینکه دکتر منتظری می گوید همه آن خدمات وظیفه من بوده و هیچ منتی برکسی ندارم. امیدوارم دوستان دیگری از این بزرگان پذیرایی و مراقبت کنند.
دکتر منتظری با وجود گذر از چند عمل جراحی و بیماری، هنوز برپاست، هنوز گنجینه ای از شعر و ادب است.

آن سوی چهره پرانرژی مسعود فردمنش

1686-88

هیچکس نمی پرسد مسعود فردمنش شاعر، ترانه سرا و خواننده پرطرفدار براستی چگونه سرپا ایستاده است؟
«مسعود» که سالهاست درامریکا، بهترین ترانه ها و مجموعه ها را ساخته و به دوستداران موسیقی تقدیم کرده، خود سالهاست زیرفشار بیماری تاب آورده است، او یکبار با اعجاز دکتر کامران بروخیم به زندگی بازگشت ودوباره فعالیت را آغاز کرد و بعد از آن هم درگیر بیماری بود، ولی هیچکس نفهمید، او را دیدیم که دربرنامه تلویزیونی خود استوار و پرانرژی به اجرای برنامه مشغول است و در پشت صحنه نیز به خلق مجموعه های پرطرفدارخود «حکایت ها» با کمک همسرو یار وفادارش فتیه عامری مشغول بود.
هنوز هم او را با لبخند پرمهر می بینیم که در صحنه هنر فعال است.

رکسانا ستاره با سابقه تلویزیونی فعال در رادیوهای دبی

1686-89

رکسانا یکی از ستارگان باسابقه سینما و تلویزیون قبل از انقلاب بود، که در سال 1980 بکلی ممنوع از کار شد و به دبی کوچ کرد، ضمن اینکه در بعضی کنسرت های اطراف ایران شرکت می کرد و در کاباره های دبی روی صحنه میرفت، بعنوان مجری و تهیه کننده در رادیوهای فارسی زبان و انگلیسی زبان دبی بکار مشغول شد وهنوز در همین حیطه فعال است و خود بدلیل صدای دلنشینی که دارد چند سی دی هم به بازار داده است واخیرا به بازی در سریال های ترکی که در ترکیه ساخته میشود دعوت گردیده است.

شیلا بدنبال گربه های دربدر و بی پناه

1686-90

شیلا خواننده معروف چهره دیگری جز چهره خوانندگی دارد، آنهم عشق به حیوانات است، او در طی سالهای گذشته بجرات صدها گربه و گاه سگ های بی پناه و مجروح را نجات داده و اغلب برای آنها صاحبان تازه ای یافته است.
شیلا بخاطر گربه های بی پناهی که امروز در پناه او هستند، ناچار شده خانه عوض کند کلی جابجا بشود تا کسی مزاحم گربه هایش نشود.
شیلا با قلب مهربان خود، در میان دوستان و آشنایان بدنبال پناه مطمئنی برای این گربه ها می گردد و هنوز اگر با خبر شود یک گربه یا سگ مجروح درگوشه ای خزیده، خود را به بالین آنها میرساند.

شاهین و سپهر دو موزیسین نادر  کجا هستند؟

1686-91

از سال 1994 شاهین و سپهر دو موزیسین هنرمند ایرانی در جامعه امریکایی گل کردند. دو گیتاریست تحصیلکرده و آهنگساز خوش ذوق که گیتار اسپانیش را با موزیک مدرن از جمله ساخت راک، فلامینگو، جاز آمیخته و به نوعی موزیک ایرانی نیز به آن اضافه کردند.
شاهین و سپهر مقیم واشنگتن دی سی، در اواخر سالهای 90 برای اجرای کنسرت هایی به لس آنجلس هم آمدند و با استقبال ایرانیان روبرو شدند.
ایندو هنر را در موزیک هنالند و سی دی های جدیدشان در بیل بورد و Cavin Chant R&R جای دارد وهمکاریهای تازه شان با دوم کامار دلو تهیه کننده اوتمار لیبرت، فلورا پوریم و ویلی ولولو دارند.

1686-92