1690-58

با اقدام پراحساس کورس،
سرطان هاله خواهرش تحت کنترل درآمد

1690-68

بدنبال چاپ خبرپراحساس اهدای Stem Cell از سوی کورس خواننده معروف به خواهرش جهت نجات او از سرطان و عکس العمل های جالبی از سوی مردم دریافت کردیم اینکه این اقدام چه نقشی در زندگی و سرنوشت انسانها بازی می کند و چگونه یک خواننده نامدار با این اقدام خود در نجات خواهرش شتافت.
این هفته کورس خبرداد که خوشحالم به همه شما بگویم، عمل استم سل خواهرم هاله با موفقیت انجام شد کم کم هاله به حالت عادی زندگی باز میگردد و بیماریش کاملا تحت کنترل است.
من به شما عزیزان پیشنهاد می کنم یا از طریق شهر و محل زندگی خود و یا از طریق آنلاین نمونه بزاق دهان خود را به مرکز پزشکی مخصوص بفرستید و جان انسانی را نجات بدهید.
درودی دوباره به کورس عزیز و همچنین دعا برای سلامتی همیشگی هاله خانم عزیز.

Sooo Happy to tell you all that my sister’s stem cell transplant has been a success. Haleh is growing her hair and eyebrows back and her cancer is under control. I feel so blessed and lucky that these operations all went well. I ask all of you who read this to join your local and online facilities so you can give them your saliva sample and join the stem cell bank and give life to a loved one. Please go to: www.paci.org the Persian-American cancer institute website and get all the info you need.

عبداله ناظمی درشهر

1690-60

عبداله ناظمی چهره معروف فرهنگ وهنر و استاد رقص، بعد از مدتها برای دیدار دوستان و پیگیری یک پروژه بزرگ به لس آنجلس آمده است.
کمتر کسی می داند که ناظمی نه تنها در لس آنجلس، گنجینه ای از لباسهای ارزشمند محلی و سنتی مصاحبه ها و فیلم ها و ویدیوهای بسیار استثنایی از چند دهه فعالیت هنری و فرهنگی در امریکا دارد بلکه در طی 10 سال اخیر، بزرگترین مجموعه مصاحبه ها و فیلم ها از برگزیدگان هنر و فرهنگ در ایران تهیه کرده که بسیاری از آنها با زندگی وداع گفتند و آخرین اثر و حرف و سخن و پیام خود را با ناظمی درمیان گذاشتند و یک مرکز فرهنگی می تواند با این مجموعه های و فیلم ها بزرگترین آرشیو فرهنگ وهنر 40 سال اخیر را بوجود آورد.

عباس حجت پناه در اوج فعالیت های هفتگی مجروح شد

1690-61

عباس حجت پناه کارگردان، فیلمبردار، عکاس هنرمند، که زیباترین فیلم های مستند را از بزرگان فرهنگ وهنر ساخته، هفته قبل دراوج دوندگی هایش برای نمایش یک فیلم و آماده شدن برای یک نمایشگاه نقاشی و مراجعه به دانشگاه ها براثر زمین خوردگی از چند ناحیه دست و پا و سر مجروح شده وکارش به بیمارستان هم کشید، ولی چون همیشه طاقت ماندن در یک نقطه بخصوص بیمارستان را نداشت و بقولی زد بیرون و رفت بدنبال کارها و خدمات نیمه تمام خود، از جمله نمایش پل چوبی در دانشگاه USC.
خسته نباشی عباس جان که خستگی ناپذیری.

همایون هشیارنژاد دچار حادثه شد

1690-64

هفته قبل از همایون هشیارنژاد ترانه سرای نامدار وسردبیر نشریه روزانه عصرامروز در محافل و مجالس فرهنگی و هنری و سیاسی خبری نبود، جویا شدیم و باخبر شدیم همایون متاسفانه از پله های طبقه دوم خانه اش سقوط کرده و دچار جراحت و کوفتگی شدید عضلات و درد شدید گردیده و با وجود مقاومت و سرسختی همیشگی، هفته قبل با هشدار پزشک، هشیارنژاد ناچار شد به بیمارستان مراجعه کند.
با آرزوی سلامتی برای همکار نازنین مان.

جایزه افتخاری فستیوال فیلم سوئد برای پیمان معادی

1690-62

پیمان معادی بازیگر ایرانی درسطح جهانی که تا امروز در چند سریال و فیلم امریکایی ظاهر شده جایزه افتخاری تندیس برنزی را از فستیوال سوئد می گیرد.
این فستیوال در تاریخ 14 نوامبر در استکهلم پایتخت سوئد برگزارمیشود و فیلم «متری شش و نیم» دربخش رقابت ها حضور دارد و پیمان معادی بخاطرایفای نقش های کلیدی و بسیار هنرمندانه در فیلم های جهانی دریچه های تازه ای برای نژادها و رنگها و مذاهب مختلف گشوده است.
این جایزه سوئد که درواقع Life Achievement نام دارد تا بحال به دیوید لینچ، اولیور استون، سوزان ساراندن، لورن باکال، اسپایک لی و فرانسیس فورد کاپولا و اصغر فرهادی اهدا شده است و برای پیمان معادی و سینمای ایران این یک افتخار بزرگ بحساب می آید.

رضا اصلان و مهیاد طوسی، دو ایرانی افتخارآفرین
داستانهای هزارویکشب را سریال فیلم و گیم می کنند

1690-63

دو ایرانی با اندیشه های جهانی مجموعه داستان های هزارویکشب را با کمک کمپانی های امریکایی بصورت سریال و فیلم و گیم های ویدیویی در می آورند.
رضا اصلان و مهیاد طوسی در کمپانی بامجن این طرح بزرگ را با همکاری کمپانی پیکچراستارت تهیه می کنند و شامل شخصیت های علاءالدین و سندباد، علی بابا و شهرزاد ملکه ایرانی و بسیاری از قصه های زیبای هزارویکشب خواهد بود.
اصلان نویسنده وروزنامه نگار، تهیه کننده ایرانی تبار و نامزد جایزه امی و برنده جایزه جمزجویس برای شرکت در تولید سریال The Leftover’s و مهیاد طوسی نویسنده و تهیه کننده ایرانی تبار مردان این پروژه بزرگ هستند.

برنامهLive With Rudi Bakhtiar رودی بختیار
از رادیو ایران 670Am- Kirn

1690-65

برنامه جدید رودی Live With Rudi Bakhtiar در رادیو ایران 670AM که ساعت 10 تا 11 صبح روزهای یکشنبه پخش می شود خیلی زود به دلها نشسته است و همه جا درباره آن حرف میزنند.
رودی که سابقه درخشان کار در FOX, CNN و دیگر شبکه ها را داشته و در سالهای اخیر در قالب یک گزارشگر شجاع به تهیه گزارشات و مستندهای تکان دهنده ای در سراسر جهان بویژه خاورمیانه پرداخته که نام او را دوباره سر زبانها انداخته است.
رودی که بخاطر مراقبت از مادرخود به لس آنجلس کوچ کرده از خیلی موقعیت های کاری از شبکه های آمریکایی دست کشیده، با برنامه یکشنبه صبح خود در 670AM، با برجسته ترین شخصیت های هنری و سیاسی و فرهنگی بین المللی و چهره های نامدار ایرانی در امریکا مصاحبه می کند.
هفته قبل رودی در نمایش خصوصی فیلم بحث انگیز Bombshell که به ماجرای شکایت مگان کلی بخاطر آزارجنسی می پردازد حضور یافته و با ایفاگر نقش اول آن شارلیزترون و همچنین با نازنین بنیادی که نقش خود رودی را در این فیلم ایفا می کند دیدار و گفتگو کرد. ازهم اکنون همه انتظار نمایش این فیلم را می کشند، و چشم به دو چهره جنجالی و شاکی پرونده شکایت علیه شبکه فاکس نیوز دارند.

نوید نگهبان و شان توب
درسریال تهران، نقش اصلی را دارند

1690-66

یک سریال پرهیجان با نام «تهران» که ماجرای یک هکر اسرائیلی سازمان اطلاعات موساد است و به ایران سفر می کند تا نیروگاه هسته ای ایران را ویران کند در دست تهیه است.
در این سریال به کارگردانی دنیل سرکین، دو بازیگر معروف ایرانی در هالیوود، شان توب و نوید نگهبان دعوت بکار شده اند و نوید نقش افسر عملیاتی موساد را بازی می کند.
نوید را اخیرا در سریال Homeland و فیلم علاءالدین دیده ایم و شان توب بازیگر فیلم Crash وIron Man در سریال تهران نقش مامور امنیتی پیشین ایرانی را ایفا می کند و نیو سلطان بازیگر جوان اسرائیلی هم نقش اصلی فیلم را دارد نقش این هکر را که بدلیل ریشه های ایرانی به این ماموریت فرستاده میشود و به زادگاه خود تهران سفر می کند.
این سریال در 8 قسمت ساخته میشود و نیمه اول سال 2020 پخش میشود.