1693-45

همصدایی هنرمندان ایرانی تبار در امریکا

1693-43

در جریان حرکت اعتراضی مردم در ایران، گروهی از هنرمندان امریکایی و اروپائی و هنرمندان سرشناس ایرانی مقیم امریکا و هنرمندان داخل ایران حمایت خود را اعلام کردند که درجمع آنها ژولیت بینوش هنرپیشه معروف فرانسوی و هالیوود که با عباس کیارستمی همکاری داشت، رابرت دنیرو بازیگر بین المللی و چهره های معروف ایرانی تبار درامریکا چون سام اصغری نامزد بریتنی اسپیرز که در اینستاگرام خود جانانه و پراحساس از مردم حمایت کرد و یارا شهیدی، داریوش، گوگوش، شهره آغداشلو، فیروز نادری، ماز جبرانی، نازنین بنیادی، لیلا فروهر، سیاوش شمس، فرامرز اصلانی، جعفر پناهی و هنرمندان داخل ایران: پرویز پرستویی، مهناز افشار، تهیمنه میلانی، مهتاب کرامتی، مهدی احمدیان، پرستو صالحی و شیلا خداداد بودند.

گوگوش و مارتیک کنسرت بزرگ خود
در واشنگتن را به مردم شجاع ایران تقدیم کردند

1693-38

گوگوش و مارتیک در اجرای کنسرت های اخیر خود تحت نام «رفاقت» در صحنه های مختلف از جمله در واشنگتن به حمایت از نسل معترض و شجاع ایران پرداختند و برنامه خود را به آنها تقدیم کردند.
برنامه ای که با آهنگهای پراحساس و پیام دار و مفهوم ملی و مردمی شب را پیش بردند. دراین کنسرت، رها اعتمادی ترانه سرا و چهره سرشناس تلویزیون، چون برنامه لس آنجلس، بصورت سورپرایز روی صحنه آمده و ترانه ای را بصورت زنده دکلمه کرد که با اقبال روبرو شد.
رهبری ارکستر را بابک سعیدی به عهده داشت و بعد از مدتی وقفه، باز هم منوچهر چشم آذر را در صحنه دیدیم.

حکم دریافت 180 میلیون دلار خسارت از دولت ایران

1693-39

180 میلیون دلارخسارت به جیسون رضائیان، حکمی است که یک قاضی فدرال امریکا درمورد مقامات دولتی در ایران صادرکرده است.
در این حکم آمده که جیسون رضائیان حدود 18 ماه در ایران زندانی شده و به او و خانواده اش خسارات سنگین مالی و معنوی و روانی وارد شده است.
جیسون رضائیان درجریان شکایت خود در دادگاهی در واشنگتن از دولت ایران درخواست غرامتی بیش از 43 میلیون دلار و بابت خسارت مادی درخواست یک میلیارد دلار کرد.
جیسون به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شده بود و در زمان پرزیدنت اوباما با توافق هسته ای آزاد شد.

ادوارد الماسیان چهره خستگی ناپذیر جامعه ورزشی

1693-40

ادوارد الماسیان را بسیاری از قهرمانان ورزشی و هنرمندان سرشناس می شناسند، ادوارد یا بقول بروبچه های ورزش «ادو» تولد اغلب ورزشکاران و هنرمندان را به یاد دارد، برایشان جشنی می گیرد، در مسابقات فوتبال همیشه در صف اول ایستاده و جالب اینکه حامی رسانه ها بخصوص مجله جوانان نیز هست و می گوید من معنای رسانه و زحمات بیدریغ دست اندرکاران آنرا احساس می کنم و کاش بتوانم از طریق آگهی وگاه قدرشناسی، پاسخگوی زحمات شان باشم.

1693-41

1693-42

مصاحبه اختصاصی با دکتر David Andrews
رئیس دانشگاه نشنال با اقیانوسی تجربه در آموزش عالی در امریکا

1693-44

دکتر رضا فدایی – سن دیاگو
اخیرا در نشستی که با آقای دکتر David Andrews رئیس دانشگاه نشنال در رابطه با تحصیلات و مدیریت سیستم آموزشی عالی در سطح دانشگاهی داشتم، او به نکات بسیار مهم و آموزنده ای اشاره کرد که بسیار مهم بود. او دارای تجربیات بسیار عالی در هماهنگی سیستم مدیریت در رابطه با تحصیلات عالی داشته و در مدت کوتاهی یعنی سه سال توانسته این روش را در نشنال یونیورسیتی پیاده نماید. چند سئوال از او در رابطه با تحصیلات و تجربه هایش مطرح کردم:
س: از چه دانشگاهی مدارک خود را دریافت و تحصیلات خود را بپایان رساندید؟
ج: من دکترا و فوق لیسانس خود را از دانشگاه ایالتی فولردا و فوق لیسانس را از دانشگاه ایالتی کانزاس و لیسانس را از دانشگاه آبورن دریافت کردم.
س: درچه سالی به استخدام این دانشگاه درآمدید؟
ج: حدود سه سال پیش یعنی 2016 .
س: میدانم که شما پیشینه بسیار عالی درعلوم و دانشگاهی دارید. تا کنون چند مقاله علمی در مجله های علمی به چاپ رسانده اید؟
ج: تعداد آنها از صد ببالا است و البته ادامه دارد،
آقای دکتر Andrews سپاسگزارم از اینکه وقتتان را در اختیار من گذاشتید و از خانم Pauline Hill هم بخاطر همکاری در این نشست سپاسگزاریم و از طرف مجله پرتیراژ جوانان از شما و خانواده گرامیتان ممنونیم.
در خاتمه دکتر David Andre من گفتند از طرف او به آقای مهدی ذکایی مدیر و سردبیرمجله جوانان و کلیه کارکنان ابراز سپاس و تشکر نمایم.