1695-30

حضور سردبیرجوانان
در برنامه صبح بخیرلس لس آنجلس

1695-32

1695-33

چهارشنبه گذشته از ساعت 6 صبح تا 9 صبح، در برنامه پرطرفدار «صبح بخیر لس آنجلس» برنامه مشترکی با ساسان کمالی داشتیم که پر از نکته های شنیدنی و بقولی پر از دانستنی ها بود، در این برنامه، سحرامانی چهره خستگی ناپذیر خبر و زهره نگهبان کارگردان فنی و توانای برنامه هم حضور داشتند.
آمیختگی این برنامه پربیننده با خبرهای روز، بسیاری را در هرشرایطی به شنیدن رادیو می کشاند.
وقتی درکنار این دوستان خوب می نشینیم و می کوشیم ارتباط صمیمانه ای با شنوندگان بسیار آن برقرار کنیم تازه می فهمیم که این چنین ارتباطی، تهیه گزارش و خبر وانتقال رویدادهای روز، کار آسانی نیست که بجرات دوستان خوب مان در رادیو 670AM نهایت تلاش را می کنند و هربار که من شخصا در این برنامه حضور دارم بسیار می آموزم.

نام دو برادر افتخارآفرین ایرانی
در مجله Forbes اینروزها هیاهویی براه انداخته

1695-31

دو برادر ایرانی مسیح و مهدی بصیری که سالهاست مقیم کانادا هستند در نشریه معتبر بین المللی فوربز در بخش آموزش در فهرست چهره های تاثیرگذار 2020 معرفی شدند.
مسیح و مهدی بنیانگذار کمپانی Apply Board هستند که تا امروز به 70هزار دانشجو بورسهای تحصیلی داده اند تا در 1200 موسسه آموزش ادامه تحصیل بدهند.
این دو برادر افتخارآفرین در فهرست 30 چهره برتر زیر 30 سال جای دارند و جالب اینکه کمپانی خود را در سال 2015 بنیان گذاشتند که اینروزها از اعتبار بالایی برخورداراست.

مری آپیک دایی هنرمند خود
روبن توماسیان ملیک آذریان را از دست داد

1695-36

هفته قبل یک ویلونیست برجسته و عضو اصلی ارکستر سمفونی تهران درسالهای دور، روبن توماسیان ملیک آذریان درگذشت.
روبن در طی سالهای گذشته بعنوان استاد، شاگردان بسیاری را در زمینه موسیقی تعلیم داد وهمیشه بعنوان یک نابغه موسیقی و استاد مسلم این رشته شناخته شده بود.
درگذشت او را به دختر گرامی اش آنی، به دوستان خوب مری آپیک و آپیک یوسفیان صمیمانه تسلیت می گوئیم.

Rouben Tomassian Melik-Azarian
Violinist

Rouben Tomassian Melik-Azarian passed away in Tehran, Iran last week. He graduated from the Tehran Conservatory of Tehran in Classical Violin. He was a Member of the Symphony Orchestra of Tehran for many years before the Islamic Revolution of 1979. Then after he started teaching the violin and inspiring young musicians by giving private lesson thru the years. As the Islamic Revolution changed Colors of the Iranian society, music was in his heart and mind to carry him through by teaching younger generation of musicians. He was one of the finest Musicians and violinists in Iran.His lively and positive attitude and his love for music inspired everyone who met him. His marriage resulted to the Birth of her only daughter Ani. Our condolences to the Iranian musicians community of Iran and also her daughter Ani and his Niece Mary Apick….

حضور مری آپیک و مادرش آپیک یوسفیان
در همه گردهمائی های سیاسی و اجتماعی

1695-35

در طی 40 سال گذشته همیشه مری آپیک هنرمند سرشناس تلویزیون و تئاتر و سینما را به همراه مادرش آپیک یوسفیان درهمه گردهمائی ها و حرکت های سیاسی در لس آنجلس دیده ایم چون براستی این مادر و دختر هنرمند همیشه دلشان برای ایران می تپد، همیشه چه درکارهای نمایشی خود و چه درگفتگوها و مصاحبه های خود این عشق را نشان میدهند ضمن اینکه همیشه در پی نشان دادن ظلمی که بر زنان ایرانی رفته هستند.
عکس این دو هنرمند را درگردهمائی ایرانیان جلوی فدرال بیلدینگ می بینید.

اعتراض افغان ها به شادمهرعقیلی

1695-34

بسیاری از همزبانان افغان به نوع برخورد شادمهرعقیلی در کنسرت واشنگتن اعتراض دارند و میگویند او بعد از اجرای آهنگ «ای ایران» اعلام کرد اگر ایرانی نیستید بروید بیرون!
در مقابل شادمهر عقیلی می گوید من به همزبانان افغان و تاجیک احترام می گذارم و در آن شب من به خانمی که به اجرای سرود ای ایران اعتراض کرد گفتم اگر شما ایرانی نیستید بروید بیرون و درحالیکه من منظورم همان خانم بود.
چند زوج افغانی می گویند ما چون همه ایرانیان به فارسی سخن می گوئیم وحتی زمان اجرای آهنگ ای ایران بپا خاسته بودیم و از شادمهرعقیلی چنین انتظاری نداشتم.

نشست ماهیانه کتابخانه های ایرانی
در سن دیاگو و هنرنمایی سیامک رحمانی

1695-37

دکتر رضا فدایی – سن دیاگو
چهارشنبه گذشته گردهمایی ماهیانه کتابخانه ایرانی سن دیاگو به مدیریت آقای سریاس جاف و یاران نشست خود را برگزار نمود و پس از سخنرانی آقای سیامک رحمانی با همکاری آقای فریشاه برزین که یکی از بهترین نوازندگان کی برد این شهر میباشد هنرنمایی خود را آغاز کردند. سیامک مدتی است که هنر خوانندگی را با ارکستر خود آغاز کرده و صدای بسیار گرم او آینده درخشانی را برای او نوید می دهد.
در یک فرصت مناسب گفتگوی کاملی با سیامک رحمانی خواهیم داشت و آرزوی بهترینها برای او و فرشید برزین داریم.
در عکس سیامک رحمانی و فریشاه برزین دیده میشوند.

1695-38