1708-47

کنسل شدن کنسرت ها در سراسرجهان

1708-48

…شنیدیم بسیاری از برنامه های نوروزی، به دلیل کرونا، کنسل شد و درواقع برگزارکنندگان شان با تحمل زیان سنگینی تن به این مسئله دادند.
برنامه های آماده پرشکوهی چون بنیاد فرهنگ که دو کنسرت بزرگ مراسم هفت سین و موسیقی های سنتی و پذیرایی داشت، لغو شد و به احتمال زیاد درآینده نزدیک این برنامه ها اجرا می شود.
معین خواننده معروف برنامه ماه اپریل خود را ازحالا کنسل کرد و گفت تا سلامت کامل هموطنان، این برنامه اجرا نمیشود. کنسرت ایرج در 30 مارچ نیز لغو شد، بنیاد کودک که برنامه بازارنوروزی داشت و تدارک وسیعی هم دیده بود، خبرداد برنامه کنسل شده است.
بیژن خلیلی مدیرشرکت کتاب، برنامه نوروزی خود را و مجله تهران برنامه نوروزی یونیورسال را کنسل کردند.
در این میان کنسرت های بزرگ نوروزی کشورهای خلیج فارس، ارمنستان، آذربایجان، کردستان، ترکیه، دبی، تاجیکستان، مالزی نیز کنسل شد ودرواقع ضربه مالی سنگینی برهنرمندان وارد شد درحالیکه با وجود کنسل شدن کنسرت درخیلی ازکشورها مردم حاضر به پس دادن بلیط های خود نشدند و اعلام نمودند به امید آینده می مانند.

انتقاد شدید پویا از ساسی مانکن

1708-49

…شنیدیم پویا در اینستاگرام خود بدجوری به ساسی مانکن تاخته است.
پویا با بکارگیری کلمات تندی، ساسی را متهم به تبلیغ مصرف مواد میان نسل جوان بخصوص نوجوانان کرده است و این عمل را بسیار دوراز اخلاق و منش یک هنرمند ایرانی می داند و آنرا نوعی تخریب نسل جوان به حساب می آورد.
این اولین باراست که خوانندگان معروف بدلیلی، همکاران خود را متهم می کنند و رفتارشان را ضد خانواده می دانند. البته تا این لحظه ساسی جوابی به پویا نداده است، قبلا هم یکی دو هنرمند دیگر با بکارگیری بعضی جملات را درآهنگهای رپ ساسی مورد انتقاد قرار داده بودند درحالیکه ساسی نیز براین باور است که موزیک رپ، یک موزیک محاوره ای با لغات جاری درجامعه است.

عکس العمل ها در مورد کنسرت
خوانندگان معروف درعربستان

1708-50

… شنیدیم سفرگروهی ازخوانندگان معروف برای اجرای برنامه در جشنواره موسیقی بدون مرز طنطوره درعربستان سعودی با عکس العمل های مثبت و منفی همراه بود.
شهرام شب پره، اندی، لیلا فروهر، آرش، شادمهرعقیلی، ساسی مانکن و ابی در این جشنواره شرکت داشتند، البته همه ساله خوانندگان معروف سرزمین های مختلف برای حضوردر این جشنواره به عربستان میروند و معمولا دستمزد بالایی نیز می گیرند ولی تماشاگر ایرانی زیادی دراین کنسرت ها حضورندارند چند تن ازآنها ازجمله اندی، شهرام، شادمهر، لیلا و آرش آهنگهایی به زبان انگلیسی خواندند.
در هفته های آینده از خوانندگان مجله نظرخواهی می کنیم.