1709-21

فاجعه ای خونین دریک خانواده آشنای ایرانی

1709-27

دریک نیمه شب هفته قبل، صدای چندین گلوله منطقه کلباسس لس آنجلس را لرزاند و یک زن فداکار، یک مادر درخون خود غلتید و یک پدرفریادش در فضا پیچید. صدای آژیر آمبولانس، همسایه ها را بیدار کرد و بسیاری از خانه ها بیرون آمدند، زمزمه هایشان خبر می داد که حادثه در خانه یک خانواده ایرانی رخ داده است.
ساعت 5/6 صبح همه خبرداشتند که افسانه سارویی (بختیاری) مادرخانواده با شلیک 7 گلوله جان باخته و کورش سارویی از ناحیه صورت به شدت مجروح گردیده و به بیمارستان نورتریج انتقال یافته است.
کورش را خیلی ها درشهر لس آنجلس می شناسند، او سالهاست در کار اینترتیمنت و کنسرت گذاری است، بیشترخوانندگان داخل ایران را او به صحنه های لس آنجلس و دیگرایالات برده است و اخیرا نیز یک پاتوق جنب کاباره تهران دایر کرده بود که چون همیشه همسرش افسانه یار ویاورش بود و همه جا پشت او ایستاده بود.
درباره این حادثه خونین، خبرها و شایعات بسیاری درشهر پیچیده بود، حادثه را به مافیای کنسرت ها نسبت می دادند، به ایران و به اروپا وصل می کردند. می گفتند درشب حادثه پسر23 ساله شان از محل حادثه گریخته است تا سرانجام گفتند بدنبال درگیری منجربه قتل یکی از اعضای گنگ های ولی توسط دوست پسر سارویی، آنها تصمیم به انتقام از هردو خانواده گرفتند و درشب حادثه نیز آنها در گوشه ای کمین کرده بودند که وارد خانه بشوند، از بخت بد افسانه که برای خرید بیرون رفته بود، به خانه برگشته و با آنها روبرو میشود و آنها با دستپاچگی او را به رگبار گلوله می بندند واو درواقع سپر بلای خانواده شد.
دراین میان بسیاری سوگوار افسانه مادر فداکارخانواده شدند، که بخاطر عشق به خانواده، از جان خود مایه گذاشت.
تسلیتی داریم برای خانواده سارویی و بختیاری به ویژه کورش سارویی، دخترعزیزش، وفامیل که سوگوار او هستند.

داریوش فریادرس جوانان داخل

1709-28

…شنیدیم داریوش خواننده همیشه ماندنی، اخیرا می کوشد به جوانان و نوجوانان داخل ایران که در آستانه ترک اعتیاد هستند، از طریق برنامه های رادیوتلویزیونی خود امید بخشد و حتی از طریق دوستان و طرفداران به یاری آنها بیاید تا هم به سلامت آنها کمک کند و هم آنها را از بلای کرونا، که می تواند خیلی زود این افراد را از پای بیاندازد، دورسازد.
داریوش همیشه جانانه درخدمت این نسل سرگشته که می کوشد خود را از ورطه اعتیاد دورکند کمک کرده است.

بتی در انزوا

1709-29

…شنیدیم بتی خواننده با سابقه، اینروزها درکانادا، دور از هیاهوی هنری، درانزوای خود زندگی می کند.
چند سال پیش بتی برای اجرای برنامه هایی به لس آنجلس آمد، درحالیکه توانایی حضوردرکنسرت های بزرگ را داشت بعضی ازهمکاران اش جلوی او را سد کردند و بتی تنها درصحنه کاباره تهران، برنامه های موفقی اجرا کرد و در شرایطی که قرار حضور در4 کنسرت را با خوانندگان معروف گذاشته بود، درآخرین لحظات با دخالت رقبا بهم خورد و بتی دلگیر از لس آنجلس به تورنتو بازگشت و بعد ازآن نیز حاضر به اجرای کنسرت نشد درحالیکه براستی توانایی های صحنه او درحد بالائی است.

معین تا مرز ایران هم رفت

1709-30

…شنیدیم معین خواننده محبوب مردم، از نادرخوانندگانی است که در تمام سی و چند سال گذشته فریادرس خانواده بوده وحتی یکبار بخاطربیماری مادرش تا مرزایران هم رفت تا با قبول هردردسری به بالین مادر برود و درآخرین لحظه، خانواده مانع شدند گرچه معین در داخل ایران نیز محبوبیت گسترده ای دارد.
معین ازهمین راه دور، برای خیلی از همشهری های خود و انسانهای نیازمند، ترتیب مایحتاج ضروری و دارو را داده و خیلی ها را درآستانه نوروز شاد کرده است.

ایرج به دیدار دوستان قدیمی رفت

1709-23

گرچه کنسرت استاد ایرج درلس آنجلس کنسل شد، ولی او از این فرصت استفاده کرده و به اتفاق احسان فدایی هنرمند جوان به دیدار دوستان قدیمی خود رفت، از جمله دریک گردهمایی کوچک و صمیمانه در منزل خانم مهین ناصربخت که همیشه خانه شان پاتوق هنرمندان قدیمی بوده، حضوریافت.
در این مجلس صمیمانه هنرمندان معروف احمد آزاد، شاهین یوسف زمانی و پویا و دوستان خانوادگی به دیدار استاد ایرج آمده بودند و استاد برای شادی دل حاضرین آهنگی نیز اجرا کرد.

1709-24

1709-25

1709-26