1722-30

سعید قائم مقامی درحال کوما

1722-97

سعید قائم مقامی ازچهره های سرشناس و پیشگام رادیو تلویزیون، اینروزها درحال کوما در بیمارستان کایزربستری است.
قائم مقامی که همچنان درعرصه رادیو فعال بود و بقولی آرام و قرار نداشت دراوایل جولای دچارسکته مغزی شده و بحال اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و اینک درحال کوما بسرمی برد.
ضمن دعا، آرزو داریم سعید عزیز سلامت خود را بازیابد ودوباره صدای پرقدرت و دلنشین او را از رادیو بشنویم.

احسان خواجه امیری کرونا گرفت

1722-34

احسان خواجه امیری، خواننده پاپ ایرانی و فرزند ایرج، خواننده محبوب ایرانی از ابتلایش به کرونا خبر داد. او در اینستاگرامش نوشته: “کرونا از اون چیزی که فکر می‌کنید به ما نزدیک‌تره.”
او با انتشار عکسی از خود در حال استراحت، نوشته است:” بماند به یادگار، امروز روز چهارم بود.”
مقامات بهداشتی از اوج‌گیری دوباره کرونا در ایران خبر داده‌اند و میزان ابتلا و مرگ بر اثر این بیماری در روزهای گذشته رکورد زد و از آمار روزهای اوج در اسفند و فروردین پیشی گرفت.

فیلم مستندی درباره زندگی آپیک یوسفیان

1722-33

مری آپیک ستاره نامدار تئاتر وسینما و تلویزیون، اخیرا فیلمی مستند درباره مادر هنرمند خود آپیک یوسفیان ساخته، که بروی سوشیال میدیا ازجمله یوتیوب با استقبال ایرانیان درسراسرجهان روبرو شده است.
«مری» زندگی مادر را از کودکی و نوجوانی آغاز کرده و مراحل زندگی هنری و خصوصی اورا پی گرفته و جالب اینکه این فیلم مستند و کامل و دیدنی، با صدای دلنشین فریدون فرح اندوز جذاب ترشده است.

تندیس علی نصیریان رونمایی شد

1722-35

تندیس علی نصیریان با حضور تعدادی از بازیگران و مدیرعامل موزه سینما عصر روز گذشته در تالار معاصران موزه سینمای ایران رونمایی شد.
تندیس علی نصیریان بر اساس نقش آفرینی این بازیگر پیشکسوت در فیلم سینمایی «کمیته مجازات» برگرفته از سریال «هزاردستان» علی حاتمی ساخته شده است.
علی نصیریان بعد از رونمایی از تندیسش در تالار معاصران موزه سینما گفت: حس خوبی از این تندیس به من منتقل شد و از موزه سینمای ایران برای ساخت آن بسیار سپاسگزارم.
علی نصیریان با یادی از زنده یاد علی حاتمی خاطرنشان کرد: یادم می‌آید علی حاتمی به من گفت دلم می‌خواهد هزاردستان آلبومی از خودت، کشاورز، انتظامی، رشیدی و مشایخی شود و این جمله من را برای پذیرفتن نقش ابوالفتح صحاف مشتاق‌تر کرد.