1386-74

1386-66

سال 1337 بود که به گروه هنری علی محزون در شیراز و در تاتر شیراز پیوستم و استاد استعداد خوبی برای بازیگری در من دید و بلافاصله در اولین نمایشنامه به کارگردانی خودش بنام (آدم وحوا) نقش آدم را بعهده ام گذاشت که با خانم شیرین که نقش حوا را بازی میکرد کارم را شروع کردم و بلافاصله در نمایشنامه «میشل استروگف» در پرده اول نمایشنامه نقش تزار امپراطور را بمن داد و وقتی لباس امپراطور را می پوشیدم دلم نمی آمد آنرا پس از اجرا از تنم خارج کنم و درپرده سوم نقش غفورخان مغول با تغییر صدا و گریم و قیافه را بازی میکردم و بقول خود آقای محزون در هر دو نقش موفق بودم.
آن موقع من جوانی 21 ساله بودم و علی محزون هم بسیار خوش تیپ و با قامتی بلند و صورتی زیبا نقش میشل را بسیار عالی بازی میکرد.  و جمعا بیش از 10 نمایشنامه درتاتر شیراز به کارگردانی استاد محزون اجرا کردم که بعدها به تهران رفتم و در تروپ جعفری در 2 نمایشنامه نقش های احساسی اجرا کردم. خاطرات محزون اولین استادم در تاتر را هرگز فراموش نمی کنم. همانگونه که یاد و خاطره بازیهای او درتهران.
علی محزون هنرمند بزرگی بود که همیشه درخاطره ها می ماند.

شاگرد استاد «علی محزون» علی نوری- جمشید جم

1386-68

فیلم گیرای مسافر ساخته هاتف از اولین اکران خود بعد از فستیوال فیلم های مستقل پورتوبلوی لندن در لوس آنجلس به دل مخاطبان نشست و نمایش دوم خود را دو هفته بعد در لوس آنجلس تکرار کرد. سپس ایرانیان سیاتل شاهد نمایش پرشور «مسافر» در 8 دسامبر بودند. استقبال کم نظیر در سیاتل هم این رویداد را به شبی فراموش نشدنی تبدیل کرد طوری که اعضای فستیوال  «فیلم های مستقل» سیاتل خواهان نمایش مجدد آن در ماه می 2014 شدند. قصه نسل گمشده بر روی آنونس های فیلم «مسافر» از واقعیتی انکارناپذیر حکایت دارد واقعیتی که در قالب یک کار عاشقانه اجتماعی مسائل جامعه ایرانی را با ظرافت خاص و برخورد آن با جامعه میزبان را به چالش می کشد. هاتف فیلم دیدنی «مسافر» را اینبار در شیکاگو در  Wilmette Theatre در تاریخ شنبه یازدهم ژانویه به نمایش عموم می گذارد، دوستداران فیلم های ایرانی در یازدهم ژانویه با حمایت وکیل خوشنام منطقه آقای طاهر کاملی در کنار هم  میزبان عوامل ساخت فیلم «مسافر» خواهند بود. صحبت های اولیه برای اکران های دیگر شهرهای امریکا آغاز شده و بزودی فیلم پرماجرای «مسافر» راهی دیگر شهرهای امریکا خواهد شد. ضمن اینکه برگزارکنندگان برنامه های فرهنگی اروپا نیز با هاتف در مورد اکران اروپای  فیلم «مسافر» و همچنین برنامه های دیگر هاتف با وی درحال گفتگو هستند. زمزمه اکران فیلم در ترکیه و آذربایجان نیز به گوش میرسد.
باآرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای هنرمندان

1386-69

پرویز از نادرخوانندگانی است که برای مردم میخواند. خودش نه آلبوم کامل دارد، بیش از 8 سینگل آماده کرده، ولی وقتی روی صحنه میرود، برای همه اقوام ایرانی به هر لهجه ای می خواند، از بندری، کردی گرفته تا  لری، خراسانی و آذری و مازندرانی و گیلکی.
پرویز می گوید من بارها همکاران خود را درجشن ها و گردهمایی ها نجات داده ام، چون بعضی با خواندن چند ترانه بی حال و بدون حرکت مردم را به کسالت کشیده اند من بلافاصله بروی صحنه رفته و چنان مردم را به شور می آورم با دستمال و یا لباس رقص، با کلاه و با هر وسیله ای صدها نفر را به پایکوبی کشیده ام و خوشحالم که مرا بعنوان نجات بخش اینگونه مراسم بر می گزینند . پرویز که سالها در اروپا برای آواره ها و دانشجویان خوانده، درباره تدارک سفر به اروپا و ترکیه است، تا برای این ایراینان آواره بخواند و دل شان را شاد کند.

1386-70

در طی همه سالهای گذشته، آندرانیک (آندو) آهنگساز معروف و رهبر ارکستر توانا، تنظیم کننده هنرمند، شاید از نادر چهره های هنر باشد که سفارش ساخت آهنگساز یا رهبر ارکستر و یا تنظیم آهنگها را از هیچکس نمی پذیرد، مگر اینکه خود ابتدا آنها را انتخاب کند.
در طی 30 سال گذشته، ده ها خواننده برای ساخت آهنگ به این چهره ماندنی موزیک مراجعه کردند، بالاترین دستمزدها را پیشنهاد دادند ولی اندرانیک  تا آنها را نیازمود، تا صدایشان را نشنید تا سابقه هنریشان را بررسی نکرد، برایشان آهنگی نساخت. او حاضر شد برای خوانندگان جوان تازه از راه رسیده، ولی مستعد آهنگ بسازد وگاه یک دهم ارزش آنرا دریافت دارد ولی برای برخی چهره های معروف که در تجارت هنر غرق شده اندآهنگی نسازد.
اندرانیک کارنامه درخشانی دارد، بسیاری از خوانندگان محبوب قدیمی و حتی چهره های محبوب 30 ساله اخیر مدیون او هستند. و همین ها بهانه ای است تا در آینده نزدیک با او گفتگویی داشته باشیم.

1386-71

بسیاری از ما، روزنامه نگاری را از او آموختیم، از هادی خرسندی عزیز، که هیچگاه ادعایی هم ندارد، او مشوق بسیاری از روزنامه نگاران نامدار امروز بود، در طنز دستی توانا و اعجاب آور داشته و دارد و در مکتب او بسیاری آموختند و چه در ایران و چه خارج برای خود استادی شدند.
وقتی اصغرآقا را شروع کرد، همه گفتند با این جسارت، جان برسر قلم میگذارد، ولی دیدیم که هیچگاه نهراسید و او دو سال پیش که بروی صحنه آمد، دست به ابتکاراتی زد، شیوه واستایلی را در صحنه ارائه داد که قبلا سابقه نداشت و در این مدت، درواقع به بسیاری جسارت داد تا به صحنه ها پا بگذارند استندآپ کمدی یا «وان من شو» اجرا کنند. باز هم معلم خیلی ها شد.
اخیرا با پرویز صیاد همکار و دوست قدیمی اش همراه شده، کار مشترک شان همه جا گل کرده، هر دو روی صحنه استادند، به زبانی ساده ، روشنفکرانه عمل می کنند، جوان امروزی، روشنفکر دیروزی، تحصیلکرده امروزی، خانه دار و پزشک و همه را از زوایای مختلف می خندانند و به فکر وا می دارند، آنچه صحنه ها کم دارند صحنه هایی که با بعضی دلقک بازیها بزور مردم را می خندانند و فریاد سولداوت سر میدهند!

1386-72

«شهناز تهرانی» بجرات از مقاوم ترین ستارگان سینما، تلویزیون و موزیک است، او از همان نوجوانی بدون هیچ پشتیبان و یاوری تنها وارد عرصه تلویزیون و بعد سینما شد، سالها درخشید. در میان همه طبقات محبوب شد. بعد از انقلاب در مسیر اسرائیل، اروپا، امریکا و کانادا، مرتب روی صحنه بود، در اولین سالهای کاباره در لس آنجلس، خواننده همه شبها بود، می خواند، می رقصید و بازی میکرد. برایش دردسر ساختند، در حق اش دشمنی کردند، ولی او همچنان ایستاد، به ترکیه رفت، کاباره برپا ساخت، به اسرائیل رفت، در رادیو، در تاتر و در صحنه کنسرت ها، لحظه ای توقف نداشت.
شهناز تهرانی اینک چند سالی است در اسرائیل ماندگار شده، ایرانیان مقیم این سرزمین دیگر به او اجازه خروج نمی دهند، او هنرمند همه سنین و خانواده ها شده است،صدایش را از رادیو می شنوند، چهره اش را در تلویزیون، تاتر و صحنه کنسرت ها می بینند، به او می گویند که قدر سالها زحمت و تلاش اش را می دانند.

1382-52

1386-75

1383-45