1388-43

1388-38

«حسین مجید» چهره معروف رادیو تلویزیونی، هفته قبل همسر گرامی خود را بعد از یک دوره طولانی بیماری از دست داد.حسین مجید صبورانه سالها در پای همسرش ایستاد و هیچگاه در این باره باکسی سخنی نگفت.
مجله جوانان این مصیبت را به حسین مجید و خانواده اش صمیمانه تسلیت می گوید.

1388-39

هفته قبل شنبه 11 ژانویه، در یک جلسه پرشور و بسیار صمیمانه، شهره آغداشلو چهره برجسته و محبوب سینما و تلویزیون بین المللی، به مناسبت انتشار کتاب موفق خود The Alley of Love and Yellow Jasmines حضور یافته و چون همیشه فروتن، صمیمی و مهربان با مردم برخورد کرد، همه را به آغوش کشید و درحالیکه مجید روشنگر، بیژن خلیلی، مهدی آقا زمانی درباره اش سخن می گفتند، مهربانانه از آنها تشکر کرد، و خود بخش هایی از کتاب خود را خواند و بعد از بهروز جلیلی که در آغاز اقامت در لس آنجلس، او را در کارهای فرهنگی وهنری حمایت کرده تشکر نمود، از استقبال مردم سپاسگزاری کرد، از بیژن خلیلی که چنین جلسه ای برپا ساخته تشکر کرد و از نقد صمیمانه مجید روشنگر سپاس گفت و بعد کتاب خود را برای دوستدارانش امضا کرد و با یکی یکی آنها عکس گرفت. در این جلسه هنرمندان موسیقی برنامه جالبی اجرا کردند.

1388-41

آیا شما در هر نقطه دنیا که هستید، نوارهای برنامه صبح جمعه و شما و رادیو قبل از انقلاب را دارید؟ اگر چنین است با ما تماس بگیرید، چون در طی سال گذشته با همت و محبت احمد آزاد هنرمند سرشناس مان، در چندین برنامه شما و رادیو، بزم شاعران و گلچین هفته در «جوانان رادیو» بهره بردیم وبا استقبال همه روبرو شد وهمه تقاضای ادامه پخش این برنامه ها را داشتند که مسلما ادامه آن فقط با مهر و همکاری شما امکان پذیر میشود.
از شما تقاضا داریم با ما تماس بگیرید و دل همه شنوندگان جوانان رادیو را شاد کنید.

818- 968-4468

[email protected]

1382-52 

 1388-42

 1383-45