1392-68

1392-63

آثار نقاشی متفاوت «جهاندار احیا» که با طبیعت رابطه ای درونی دارد و به مناظر کشورش عشق می ورزد روز شنبه بیست و دوم فوریه درگالری سیحون به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه به مدت 5 روز در گالری سیحون واقع در شماره 9007 خیابان  Melrose واقع در وست هالیوود از ساعت 6تا 9 شب ادامه دارد و علاقمندان به آثار نقاشی می توانند از آن بازدید کنند.
“درنمایشگاه اخیر جهاندار احیا شاهد تحولی جالب درکارهای او هستیم. او همچنان رابطه ای درونی با طبیعت دارد و شیفته مناظر ایران است، اما این شیفتگی درکارهای جدید او ابعادی وسیع تر یافته و دربسیاری از تابلوهای او طبیعت بومی با ساحتی کیهانی آمیخته است- درختانی معلق در فضا در جوار ماهی بزرگ، کوهی تکیه داده به آسمانی لایتناهی و زنانی درحال کشت که یادآور زمین مادر است، زمینی بارور از بذرهای هستی و جوشان از حیات، درختانی با برگهای طلایی که گویی ذره هائی از خورشیدند. همچنین آسمانی لاجوردی برفراز کوهی اساطیری و انارهای نمادین که همگی نشانگر وحدت و یگانگی هستی اند.”
گلی ترقی

1392-64

1392-65

ششم مارچ فیلم خارجی های لعنتی  DAMN FOREIGNERS در هارمونی گروپ نمایش خصوصی دارد.همزمان یک ردکارپت با شکوه با حضور چهره های محبوب سینما، موزیک و تلویزیون، برپا میشود.
هفته قبل با کارگردان جوان و موفق فیلم «سعید خوزه» گفتگویی داشتیم، که توجه بسیاری را جلب کرد.
«سعید خوزه» در زمینه های مختلف میدیا سالها فعال بوده، در ایران بعنوان مشاور عالی انجمن فیلم فعالیت داشته، اولین فیلم خود را در ایران ساخته، و اینک پنجمین فیلم خود زویا  Zoya را در امریکا جلوی دوربین می برد. ضمن اینکه چهارمین فیلم اش در 6 مارچ روی پرده می آید.
سعید خوزه فیلم خارجی های لعنتی را در لوکیشن های استثنایی جلوی دوربین برده، از جمله در لوکیشن فیلم جاودانه «همشهری کین» و همچنین در قدیمی ترین دادگاه کالیفرنیا، در ریورساید، که اجازه آن به هفتخوان رستم نیاز دارد.
در مصاحبه با سعید خوزه، هفته قبل یکی دو اشتباه هم رخ داد، از جمله نام بازیگر اصلی فیلم «علی افشار» بود که یک قهرمان با سابقه اتومبیلرانی و بازیگر سریال های امریکایی است، و همچنین یاری خانواده «آریا» که محل کار و زندگی خود را در اختیاز سعید خوزه قرار دادند.
یکی از فیلم های پرهیاهوی سعید، «فیلم پرواز را بخاطر بسپار» است که در آن بهروز وثوقی، به قصه سینما می پردازد. فیلمی بسیار دیدنی که قرار است بزودی امکان نمایش و پخش پیدا کند.
سعید خوزه با فیلم هایی چون بکارت  Virginityبرنده چند فستیوال جهانی شده و فیلم تازه اش نیز در لیست کاندیداهای چند فستیوال قراردارد.
باسعید خوزه در هفته های آینده بمناسبت نمایش فیلم اش گفتگوخواهیم داشت.
دکتر نیلوفر 1392

1392-66

1392-67

دختران و زنان ایرانی در طی 35 سال گذشته در خارج ایران در زمینه های مختلف براستی درخشیده اند. این دختران و زنان در رشته های پزشکی، علمی، تعلیم و تربیت، دانشگاهی، رسانه های جهانی چون CNN، Fox وBBC و صدای امریکا چنان برصدر نشسته اند، که جامعه مهمان را به تحسین واداشته اند.
در میان این گروه، دکتر نیلوفر صالحی یک خانم تحصیلکرده ایرانی است که تحصیلات پزشکی خود را با بالاترین درجه در آیووا پایان داده ولی همچنان به تحصیل خود ادامه داده تا در ایالت مین، فوق تخصص خود را در اعصاب و عضلات استخوان گذرانده است.
دکتر نیلوفر صالحی ایالت مین  Maine را بدلیل کمک به انسان های نیازمند و بیمارانی که به متخصصین دسترسی ندارند برگزیده و همین سبب شده تا رسانه های مختلف او را بعنوان یک پزشک متخصص انساندوست معرفی کنندو درواقع او را بعنوان یک سیتی زن سرافراز بشناسند.
«کیما سامی» همکار مجله جوانان که همکاری خود را از ژاپن در سالهای 90 آغاز کرد و سپس بعنوان گرافیست بوی همکاری را در لس آنجلس ادامه داد می گوید من بعنوان همسر دکتر نیلوفر صالحی به او افتخار میکنم، چون او نه تنها بعنوان یک خانم سرافراز ایرانی در جامعه پزشکی امریکا، همیشه مهربان و با گذشت و یک مادر بسیار دلسوز و مسئول برای دو فرزندمان کیما جونیور و نیما است.
تبریکی داریم برای دکتر نیلوفر صالحی عزیز و کیما سامی عزیز که این چنین درخدمت جامعه هستند.

1391-75

1391-74

1391-76