1393-77

 

1393-69

آخرین آثار نقاشی جهاندار احیا ، روز شنبه ۲۲ فوریه از ساعت ۶ تا ۹ شب ، با حضور هنرمند، گشایش می‌‌یابد و به مدت یک هفته بر پا خواهد بود.

Seyhoun Gallery:
9007 Melrose Ave.,
West Hollywood  CA 90069

1393-70

فیلم Shirin In Love با کارگردانی «رامین نیامی» یک فیلمساز مبتکر ایرانی، پنجشنبه شب 11 مارچ در ساعت 8 شب در آوالون The Avalon  به نمایش در می آید.
در شب افتتاحیه فیلم، ساعت 7 شب ردکارپت با حضور چهره های معروف و بازیگران فیلم: نازنین بنیادی چهره ای که در سریال های امریکایی گل کرده، ریلی اسمیت و مازجبرانی کمدین معروف برگزار میشود.
در این شب مازجبرانی یک برنامه ویژه بعنوان Master of Ceremonies با حضور اندی، بلک کتز، The Life of Riley شینی، دی جی محسن برگزار میشود. در این فیلم بازیگران معروف دیگری چون : آناهیتا خلعتبری، مارشال منش، ماکس امینی، جورج والاس و امی مادیگان شرکت دارند.

1393-71

نمایش عمومی فیلم از 14 مارچ در بربنک , Laemmle Music Hall ,AMC, و Laemmle Town Center و  AMC Block Orang, AMC Empire In  Time Square اورنج کانتی  نیویورک روی پرده می رود.

1393-72

نمایشگاه نقاشی های جیکوب عبریانی هنرمند چیره دست ایرانی در گالری جیکوب عبریانی یکشنبه گذشته با استقبال فراوان بازدید کنندگان و هنردوستان مواجه شد.
او که با سابقه ای شصت ساله به نقاشی می پردازد تا کنون در بیش از 70 گاری و نمایشگاه خصوصی و گروهی در ایران و اروپا و آمریکا شرکت کرده که اخرین آثارش را که 70 اثر می باشد را به نمایش همگان گذاشته است.
این نمایشگاه از یکشنبه گذشته افتتاح شده و تا پایان ماه مارچ پذیرای علاقمندان و هنردوستان است. ضمنا از اول آپریل این گالری پذیرای نقاشان ایرانی خواهد بود که بتوانند آثارشان را در این گالری به نمایش بگذارند.

Jacob Ebriani’s Art Gallery
14721 Oxnard St. (Between Kester & Van Nuys), Van Nuys, CA
 [email protected]

www.jacobebriani.com

1393-73

پروفسور جورج چیلینگر استاد دانشگاه USC  مشاور امور نفتی و همکار و مشاور مجله جوانان در امور فرهنگی و علمی سرلشکر نیروی هوایی امریکا (بازنشسته) به هنگام دریافت لوحه خدمت از مسئول آموزشی نیروی هوایی امریکا.

1393-74

سرانجام بعد از تهیه 75درصد از فیلم پرهیاهوی «لاله» که بر مبنای زندگی لاله  صدیق اولین قهرمان زن اتومبیلرانی ایران ساخته شده، کارگردان فیلم درصدد ساختن آخرین قسمت آن است.
اسی نیک نژاد کارگردان این فیلم بعد از سی و چند سال  فعالیت در امریکا، در عرصه شبکه های تلویزیونی و سینمای هالیوود، به ایران بازگشت تا بروی قصه واقعی زندگی لاله صدیق، فیلم تازه خود را بسازد.
نیک نژاد با وجود مشکلات گوناگون. سدها و موانع، سرانجام حدود 75 درصد فیلم را به زبان انگلیسی کارگردانی کرد و اینک به لس آنجلس بازگشته تا کارهای نیمه تمام خود را پایان بدهد و دوباره به ایران بازگردد و بقیه فیلم را بسازد.
می کوشیم تا در هفته های آینده با اسی نیک نژاد یک گفتگوی اختصاصی داشته باشیم.

1393-75