1397-89

 

1397-90

«نوروز» پیام آور مهر و امید است.  فرا رسیدن نوروز را به هم میهنان عزیزم صمیمانه تبریك می گویم و در شروع  سال نو آرزو دارم كه دوران تاریكى هر چه زودتر در ایران عزیز به سر آید، و در آینده اى نه چندان دور  همه ایرانیان بتوانند در كنار خانواده و در خاك میهن در ایرانى آزاد، پیشرفته و سر بلند این روز فرخنده را با شكوه هر چه بیشتر جشن بگیرند. 
در سال هاى سخت و ناگوار یکی از سنت هایی که نگذاشته است تا اصالت ایرانى خود را از یاد ببریم « نوروز» بوده است. و نیز به یاد داشته باشیم که در تاریخ ما همه نوروزها شادی آفرین نبوده است، ولى نوروز همیشه پیام آور همبستگی همه ما ایرانیان بوده است.
در نخستین روز بهار براى شما هم میهنان عزیزم آرزوى تندرستى و آرامش درونى دارم. امید به آینده و اعتقاد به اینکه نور بر تاریکی پیروز خواهد شد راهبر کوشش ماست.

تبریک

1397-78

فرا رسیدن نوروز را به جامعه پویا
 و سازنده ایرانی تبریک گفته
برای همه ایرانیان
 بهزیستی  و تندرستی خواهانم
  سال نو مبارک
پال تاناکا
(نامزد ریاست شهربانی لوس آنجلس)

1397-79

مرتضی فرزانه خبرنگار وعکاس معروف و همکار عزیز مجله جوانان، حدود 15 سال پیش اولین تصویر اولین نوه گوگوش را در دوربین خود ثبت کرد و اولین روزی که گوگوش بعد از 20 سال به دیدار دوستداران خود به لوس آنجلس آمد، اولین تصویر نوه اش را در آغوش اش باز هم ثبت کرد و حالا بعد از سالها،در حالیکه محمود قربانی پدر بزرگ و کامبیز پدر مایا و دارا حضور داشتند این تصاویر تازه گرفته شد که این روزها عشق بزرگ گوگوش به حساب می ایند و بسیار مورد علاقه و توجه محمود قربانی و کامبیز هستند.

1397-80

تازه ترین مجموعه داستان های محمدسعید حبشی،نویسنده و روزنامه نگار سرشناس و همکار عزیز مجله جوانان، در آغاز سال نو و بمناسبت نوروز منتشرشد.
«محمد سعید حبشی» سالهاست در رسانه های ایرانی داخل و خارج فعالیت داشته و در رادید و تلویزیون داخل ایران صاحب سمت های مهمی بوده، و بعنوان یک فیلمنامه نویس توانا به بسیاری از فیلم ها رنگ بخشیده است.
آثار محمدسعید حبشی را آثاری چون بوسه روی شن های ساحل (شامل 8 داستان و 2 نمایشنامه) برهنه در مرداب (شامل 21 داستان کوتاه) سکانس آخر (خاطرات محمود کوشان با دکتر اسمعیل کوشان) و اینک مجموعه ده داستان بنام عشق گمشده را شامل می شود که قصه هایی از کنار دریای خزر تا سالهای اقامت در لوس آنجلس را با خود دارد.
در مقدمه این کتاب به قلم محمد سعید حبشی می خوانیم:
در سالهای جوانی که کتاب «بوسه روی شنهای ساحل» را نوشتم و سه بار تجدید چاپ شد، جاذبه های سینما، مرا به فیلم و فیلمنامه نویسی کشید، ودرغربت که کار سینما در گرو وابستگی ها و انحصارطلبی هاست، بار دیگر در کنار روزنامه نگاری به داستان نویسی روی آوردم که بعد از «برهنه در مرداب» مجموعه بیست و یک داستان کوتاه، این مجموعه داستان را به نام «عشق گمشده» تقدیم می کنم.
قلم حبشی را دوست دارم چون  با همه احساس خود می نویسد، چون روزنامه نگار است، به عمیق ترین زوایای زندگی سفر می کند چون مرد سفر بوده، سرزمین های بسیاری را پشت سر نهاده، با فرهنگ ها و سنت های مختلف آشناست. قلم حبشی گاه عریان و سنت شکن وبی پرواست گاه محجوب و با رعایت همه سنت ها و آدا ب، ولی در نهایت قلم حبشی شیرین است. کمتر کسی را دیده ام که کتاب هایش را بدست بگیرد و تا پایان برزمین بگذارد.

1397-81

پرویز خواننده پرطرفداری که با آلبوم «دلدار» از سوی کمپانی پارس ویدیو به صحنه موزیک پا گذاشت و با موفقیت خوبی نیز روبرو شد. اینروزها با یک سری شعر و آهنگهای ناب که همه ساخته هنرمندان جوان داخل ایران است، آماده میشود تا در بهار امسال با دست پر فعالیت تازه خود را شروع کند.
پرویز در طی دو سه سال اخیر با سینگل های پرسروصدایی که همراه با موزیک ویدیو از جمله وطن، دلرم باش، خیالی نیست و خانم خونه، به فعالیت خوانندگی خود گستره تازه ای بخشید و عقیده دارد باید همیشه با دست پر آمد و جوابگوی محبت و عشق مردم بود.
موزیک ویدیوی پرویز را که  بهنام مکری کارگردان هنرمند تهیه کرده است، در بیشتر شبکه های تلویزیونی پخش شد و در سال 2013 از پرطرفدارترین های موزیک بود.

1397-82

1397-83

دکتر رضا فدایی – سن دیه گو
خانم  Bonnie Dumanis  دادستان  San Diego County District Attorney
عید نوروز باستانی را به آقای مهدی ذکایی مدیر و سردبیر مجله جوانان، هیئت تحریریه و کارکنان تبریک گفته و از همکاری این مجله سپاسگزاری نمودند   
چندی پیش نشستی که با خانم Bonnie Dumanis  داشتم نوروز باستانی را به همه ایرانیان و بخصوص مدیر مجله جوانان آقای مهدی ذکایی، هیئت تحریریه و کارکنان و خوانندگان مجله جوانان تبریک گفته واز همکاری چند ساله از این مجله ودادستانی شهر سن دیه گو سپاسگزاری کرد  و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای این مجله پرتیراژ را آرزو کرد و در نامه خود که به زبان انگلیسی است مشاهده می فرمائید به زبان فارسی هم نوروز باستانی را به تمام ایرانیان تبریک گفته و برای همه آرزوی موفقیت کرده است. خانم Bonnie Dumanis  یکی از برجسته ترین دادستان های امریکا می باشد که از چند سال پیش بعنوان دادستان این شهر انتخاب شد تقریبا می توان گفت که با یک خانه تکانی ریشه انسانهای تبه کار را در این شهر از بین برد واین شهر را مبدل به شهری کرد که مردم آزادانه و بدون ترس وواهمه به زندگی خود ادامه میدهند. مجله جوانان از این خانم فعال و پرقدرت سپاسگزاراست و از حمایت او در این راه دریغ نخواهد ورزید. در ضمن بخاطر این نامه پرمحبت از او سپاسگزار است.
در عکس نامه و در عکس از چپ به راست Bonnie Dumanis  دادستان و دکتر رضا فدایی دیده میشوند.

1397-84

یکشنبه دوم مارس کنسرتی با حضور شکیلا در لوگان هال لندن توسط انجمن حمایت از معلولین ایرانی برگزار شد. در ابتدا امید خلیلی ( گوینده برنامه بفرمائید شام) در صحنه حاضر شد و حاضرین را با صحبت های خویش به وجد آورد. سپس ندا یکی از اعضاء انجمن به حضار خیرمقدم گفت و هدف انجمن حمایت از معلولین ایرانی را از این کنسرت که کمک به کودکان مبتلا به سرطان ایران است را بیان نمود. مجددا امید خلیلی بر صحنه حاضر شد و بعد از صحبت های گرم خود شکیلا را به روی صحنه دعوت نمود. با ورود خواننده محبوب شکیلا به روی سن 900 نفر به پا خاستند و با کف زدن های ممتد او را استقبال کردند. شکیلا از همدلی و همراهی شرکت کنندگان در این امر خیر و بشردوستانه تشکر کرد و سپس به مدت یک ساعت با صدای جاودانه خویش برنامه اجرا نمود. بعد از 20 دقیقه آنتراکت مجدداً امید خلیلی بر روی صحنه آمد و بمدت 5 دقیقه با سخنان هیجان انگیز خویش به کنسرت شور و حالی داد و مجدداً از شکیلا درخواست کرد تا به صحنه بیآید. شکیلا با صدای دلنشین خود شکوهی بی نظیر به کنسرت داد. در پایان از تمامی دست اندرکاران کنسرت بویژه فرید انصاری بنیانگذار انجمن حمایت از معلولین ایرانی تشکر نمود.  ساعت 10 شب با شور و حالی وصف ناپذیر کنسرت به پایان رسید و حضار شبی فراموش نشدنی را سپری نمودند.
انجمن حمایت از معلولین ایرانی ضمن سپاس از تمامی شرکت کنندگان در این کنسرت، صمیمانه از همبستگی آنان در جهت کمک به کودکان مبتلا به سرطان وطن عزیزمان قدردانی می نماید. آنان با حضور خود نشان دادند که هنوز انسانهای شریف و نیکوکاری هستند که به دیگران عشق می ورزند و قلب شان برای دیگر انسانها می طپد.
روابط عمومی انجمن حمایت از معلولین ایرانی

1397-85

تازه ترین آلبوم محسن خواننده «دارم ازیاد تو میرم» بنام جوانی که حاوی دوازده آهنگ جدید از ترانه سرایان وآهنگسازان صاحب نام می باشد بزودی از سوی شرکت ترانه روانه بازار خواهد شد.

1397-86

به همت بنیاد فرهنگ، Segerstrom Center for the Arts در شهر Costa Mesa میزبان  برگزاری جشن نوروزی می باشد.
بخش های ویژه متنوعی در این برنامه، بر اساس سنن و آداب ایرانیان، توسط شورای اورنج کانتی بنیاد فرهنگ تدارک دیده شده است. این برنامه روز شنبه 29 مارچ از ساعت 11:30 پیش از ظهر آغاز شده و تا 5:30 بعد ازظهر به طول خواهد انجامید و همشهریان ایرانی و غیر ایرانی را جذب خواهد کرد.
موسیقی زنده ایرانی فضای Segerstrom Center for the Arts را پر خواهد کرد و رقصنده ها، با لباسها سنتی ایرانی آغاز بهار را جشن می گیرند و داخل سالن Samueli Theater برنامه پر انرژی و مهیج نوروزی اجرا خواهد شد. هفت سین زیبایی با طرح  ترانه اژدر از Elegant Sofreh Design نیز زینت بخش این برنامه خواهد بود. 
با پشتیبانی مدرسه فارسی خیام، فعالیت های مختلفی برای کودکان در نظر گرفته شده  که شامل نمایش عروسکی توسط خیمه شب باز موفق، ویدا قهرمانی، خواهد بود. ویدا قهرمانی در رشته بازیگری، خیمه شب بازی و طراحی و ساخت عروسک در تهران آموزش دیده و از سال 1985 به کار خیمه شب بازی مشغول است و در این رشته جوایز متعددی به دست آورده است.
گروه موسیقی نوروز “Nowruz Ensemble” ، با صدای پرطنین مامک خادم، خواننده مهمان این گروه، و نوای دلنشین سازهای پژمان اخواص، مهدی باقری، حمید رضا ملکی و صهبا مطلبی، برنامه تماشایی و جذابی را تهیه دیده اند.
اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کوتاه بنیاد فرهنگ نیز بخشی از این برنامه خواهد بود.
اسد کاظمینی، رییس شورای اورنج کانتی بنیاد فرهنگ با ابراز خوشنودی از اجرای این برنامه، از موفقیت برنامه های گذشته نوروزی بنیاد فرهنگ در اورنج کانتی سخن گفت و افزود که مشتاق جشن گرفتن نوروز در کنار تمامی دوستان اورنج کانتی، در یک برنامه موفق دیگر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر از سامانه www.farhang.org  دیدن کنید

1397-87

هشتمین سال برگزاری نوروز در پاسادینا، پنجشنبه 13 مارچ 2014 در یکی از سالن های زیبای شهر Scottish Rite Cathedral Pasadena  جشن گرفته شد.
این مراسم در سال 2006 توسط دکتر نازی رفقا برای اولین بار برپا شد. این مراسم شامل غذا ، ارائه سمبل هایی از فرهنگ وسنت های ایرانی چون فرش ایرانی، نقاشی ها و آثار هنری زیبا، همراه با هفت سین، چایخانه با پذیرایی چای و شیرینی است.
امسال بیش از 400 نفر در این مراسم پرشور حضور یافتند و شهردار پاسادینا بیل بوگارد شرکت داشت. مهماندار این برنامه نات نهدار رئیس کمیسیون روابط انسانی در پاسادینا و سخنران عزت پرنیا رئیس پاسیفیک اوکز کالج، همراه با موزیک زنده، پرکاشن و گیتار فلامینگو، گروه رقص آنا جانبازیان بودند.

1397-88