1406-61

1406-51

هفته قبل دو خواننده محبوب شهرام و شهره صولتی، عموی عزیزشان ناصر صولتی را در اورنج کانتی از دست دادند.
شهره و شهرام در طی سالها همیشه در کنار عموی خود بودند، و در خیلی از فعالیت های خود با او مشورت می کردند و در زمان بیماری، مرتب با او در جریان بودند و به دیدارش می رفتند.
درگذشت ناصر صولتی را به کلیه بازماندگان به ویژه به دو هنرمند خوب مان شهره و شهرام صولتی صمیمانه تسلیت می گوئیم.

1406-52

شنبه 10 می، ستار و شکیلا دو خواننده محبوب مردم در مرکز فرهنگی ارتز لس آنجلس، برنامه ویژه ای بمناسبت روز مادر اجرا کردند، که از هفته قبل بکلی سولداوت  شده بود.
شکیلا در این برنامه با آرایش و لباس جدید و انرژی تازه ای روی صحنه آمد و یکی از زیباترین برنامه های خود را اجرا کرد.
ستار نیز با آهنگهای خاطره انگیز خود، همه را در شور و حال فرو برد.

1406-53

خاطرات نویسی در 35 سال گذشته ، بیش از هر نوشته ای مورد توجه و علاقه ایرانیان داخل و خارج بوده است. گرچه خاطرات سیاسی همیشه با اعتراضاتی همراه بوده، ولی خاطرات هنری بویژه سینمایی را همه با شوق دنبال کرده اند. خصوصا که نویسنده ای با تجربه آنرا بنویسد، کتاب سکانس آخر این امتیازات را دارد، خاطرات محمودکوشان کارگردان و فیلمبردار با سابقه از برادرش دکتر اسماعیل کوشان که به پدر سینمای ایران شهرت داشت به قلم همکار عزیزمان محمد سعید حبشی، بسیارخواندنی است.
محمود کوشان برای نخستین بار از زحمات و تلاش های چند دهه دکتر کوشان و دوران پرفراز و نشیب سیاسی زمان دکتر مصدق و ماجرای سفر به آلمان و افروختن جنگ جهانی توسط هیتلر، ماجراهای فرار از آلمان و ترکیه و استودیوی دوبله فیلم و ساختن اولین فیلم ناطق درایران و حوادث عاشقانه و درگیری های هنرمندان در پشت پرده فیلم ها و کارنامه دهها فیلم ماندنی سینما و قصه استودیو پارس فیلم قدیمی ترین و فعال ترین استودیوی سینمایی در ایران سخن می گوید که هر بخش آن خواندنی و خاطره انگیز است.
برای تهیه این کتاب با شرکت کتاب و شرکت آمازون می توان تماس گرفت.

1406-54

پنجشنبه 15 می، 25 اردیبهشت، روز «فردوسی» در ایران بود درحالیکه از حدود یک هفته قبل همایش فرهنگی، شاهنامه خوانی و جشنواره مرشدان و نقالی با حضور فردوسی شناسان نامدار آغاز شده بود.
در جمع فردوسی شناسان، آرش اکبری به ایسنا گفت شاهنامه فردوسی با روح و روان مردم این سرزمین عجین شده و هزاران سال است با آن زندگی می کنند. فردوسی با شاهنامه هویت ملی و زبان پارسی را زنده کرد و اگر شاهنامه که ستون استوار زبان فارسی است در قرن چهارم ارائه نمیشد، گویش پارسی، زبان ملی ما نمی شد و شاید زبان امروز ما، چون بسیاری از کشورها، عربی بود. از جمع هنرمندان، شهرام ناظری شاهنامه را در کارنامه هنری خود جای داده و بسیاری از اشعار حماسی آن را اجرا می کند.

1406-55

بیستمین جلسه انجمن تخصصی سینما تاتر  کالیفرنیا پاتوق با نمایش فیلم Stepping High با حضور کارگردان فیلم هنری چار برگزار میگردد.
در این نشست میز گردی آموزشی هم با حضور سه فیلمساز برگزار خواهد شد.
زمان سوم جون 2014ساعت 7 تا 10 شب. مبلغ ورودی 10دلارشامل نمایش فیلم، سرو چای،قهوه و نوشیدنی الکلی است.

20215 Saticoy st.,
Conoga Park. Ca 91306

1406-56

از هفته آینده هنگامه افشار شاعر و روزنامه نگار و چهره معروف تلویزیونی و همکار با سابقه مجله جوانان، دوره جدید «خوشه چین» را که  در مجله جوانان طرفداران بسیاری داشت، آغاز می کند.
این بار هر دو هفته یکبار خوشه چین از نظرتان می گذرد و ارتباط تازه ای است میان خوانندگان مجله جوانان و هنگامه افشار، که سالها با هم ارتباط احساسی دارند.

1406-57

روز پنج شنبه ۲۲ می از ساعت ۴ تا ۷ شب ، به مناسبت یاد روز بانو معصومه سیحون ، آثار نقاشی‌ بدری ولیان ، برای اولین بار در گالری سیحون، گشایش می‌‌یابد و به مدت یک هفته بر پا می‌‌شود.
روز شنبه ۲۴ می ، استثنائاً، این نمایشگاه از ۴-۸ شب به روی عموم باز خواهد بود .
ورود برای همگان آزاد است.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood  CA 90069

1406-58

1405-54

1406-59

1406-60