1410-74

فردوسی امروز در آستانه 5 سالگی

1410-75

فردوسی امروز، از این هفته در آستانه 5 سالگی خود قرار گرفت، نشریه پرباری که با همت عسل پهلوان روزنامه نگار جوان و تجربه واندوخته های استاد عباس پهلوان روزنامه نگار قدیمی چاپ و منتشر شده است.
عباس پهلوان در یادداشتی می نویسد: عسل خانم پهلوان دختر  این بنده، که هفته نامه فردوسی امروز را با یک خروار مشکلات روی دست این بنده وخودش گذاشته، حالا در آستانه 5 سالگی این نوزاد مطبوعاتی انگار که او هم در همان سنین است که می خواهد هرچه می طلبد روی دست پدر بگذارد. عسل مدتی است که پایش را در یک کفش کرده که من بنده «خاطرات زندگی» خود را بنویسم که بالاخره این هفته حرف آخرش را زد که به قول خودش «ناگفته ها و نا نوشته های زندگی مطبوعاتی» خود را بنویسم.
الحق عسل پهلوان واستاد پهلوان در طی این چهار سال بسیار همت کردند، پایداری کردند، از فراز ونشیب ها گذشتند و در شرایط امروز اقتصادی، این نشریه پر از خاطره و تجربه را برپا نگهداشتند.
آرزوی صمیمانه داریم برای دو همکار نازنین مان واینکه سالها موفق واستوار باشند.

همکاری حمید شب خیز و منصور سپهربند

1410-76

از هفته قبل منصور سپهربند چهره آشنای تلویزیونی و مطبوعاتی، با طرح پیشنهادات تازه ای همکاری خود را با حمید شب خیز چهره سرشناس و مدیرعامل و موسس شبکه جهانی ITN آغاز کرد.
همکاری این دو چهره مطرح و با سابقه با توجه به همکاریهای سالهای دور، مسلما ثمره خوبی ببار می آورد که از همین هفته شاهدش خواهیم بود.

آثار نقاشی – خط پدرام  بیگی در گالری سیحون

1410-77

آثار نقشی‌ خط پدرام بیگی برای اولین بار در گالری سیحون ، به نمایش گذاشته می‌‌شود . گشایش این نمایشگاه ، روز شنبه ۲۱ ژوئن از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۸  و نمایشگاه  به مدت یک هفته بر پا خواهد بود.

ورود برای عموم آزاد است

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood  CA 90069

گزارش گردهمایی گروه حمایت از خانواده
به سرپرستی دکتر شیرین نوروی

به گزارش شهرزاد و نازلی تربتی

مدیریت مجله ماهنامه پیک برتر ، گروه حمایت از خانواده اقدام به برگزاری سلسله جلسات رایگان روانشاسی به مناسبت گرامیداشت روز مادر سمیناری با موضوع اهمیت زن در خانواده با سخنرانی  دکتر شیرین نوروی  ( فارغ التحصیل در رشته روانشناسی بالینی و فوق تخصص  در آزمون های روانشناسی ) راس ساعت 2 عصر تا 4:30 روز شنبه  31 می  در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر در شهر انسینوهمراه با موزیک شاد، فضای دوستان و حضور علاقمندان برگزار شد.
استقبال از این سمینار با حضور جمع کثیری بالغ بر بیش از 250 نفر از هموطنان صورت گرفت.
در آغازدکترشیرین نوروی به عنوان بنیادگزار گروه حمایت از خانواده ضمن خیر مقدم به حضار، صحبت را به زمینه برخی از موضوعات مهم روانشناسی وموضوع نوجوانان و جوانان، آزمون برای مدعوین اختصاص داد وجمع زیاد حضار را به طریقی نو در این مباحث شرکت داد که با استقبال آنان مواجه شد.
حاضرین که در تمامی گروه سنی دراین گرد همایی ماهانه حضور داشتند، سوالات خود را مانند همیشه مطرح و دکتر شیرین نوروی با کمال صبر و حوصله به تک تک سوالات  پاسخ داد.
از جمله حاضرین در این گردهمایی آزیتا شیرازی‏‎ مجری و برنامه ساز با سابقه بود که توسط خانم دکتر شیرین نوروی معرفی شد و سپس شرح مختصری از فعالیت ها و همکاری خود ارائه داد.
در این سمینار فریار با صدای گرم با خواندن آهنگ های شاد و نواختن گیتار باعث شادی همه حاضرین شد.
قابل ذکر است که از خانمها هندی فر، شهلا فرهادیان، ناهید، فرحناز سومخ و آقای کشوری  که با صمیمیت تمام در برگزاری این سمینار کمک کردند تشکر فراوان داریم .
در آخر این سمینار قرعه کشی برگزار شد وهدایایی  به برندگان داده شد  و مانند سمینارهای گذشته از مهمانان پذیرائی شد.
گروه حمایت از خانواده از این پس برای توانمند ساختن صاحبان مشاغل در معرفی بهتر و جامع تری از محصولات و خدماتشان، فضا های ویژه ای را در محل همایش های ماهیانه  آخرین شنبه  در انسینو کامیونیتی سنتر، در نظر گرفته است که امکان معرفی بهتر را به علاقمندان می دهد و در ضمن افراد می توانند درمورد زمینۀ کاری خود صحبت کنند و علاقمندان و یا نیازمندان به آن زمینه را از امکانات خود آگاه سازند.
 برای اطلاعات بیشتر با تلفن 6818-344-818 تماس حاصل فرمایید.
به امید دیدار شما عزیزان در روز  شنبه 28 جون در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر.

1410-78