1411-60

بنیاد آراسته در شب پیوند قلب ها خوش درخشید

1411-50

بنیاد آراسته سالهاست در کمک رسانی به دانشجویان ممتاز ایرانی فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است وبسیاری از دانشجویان این مرکز با رتبه های درخشان از دانشگاههای صاحب نام فارغ التحصیل شده اند، در شنبه 14 ماه جون در زیر یک سقف مهربانی باحضور هنرمندان و افرادی که همیشه با حمایت وکمک های بی دریغشان باعث پربار شدن این موسسه شده اند شب پرشکوهی را سپری کرده اند، با سپاس از پروین آراسته (امین)  که در این سالها با تلاش شبانه روزی باعث روشنایی این چراغ محبت و معرفت گردیده است.

درخشش یک اثر نمایشی بر صحنه

1411-51

نمایش کمدی «سورپرایز پارتی» آخرین اثر هوشنگ توزیع همچنان در روزهای یکشنبه در سالن کوچک  «MAGICAPOLIS» در شهر سانتامونیکا بر صحنه میرود و مشتاقان زیادی پیدا کرده است.
این نمایش با هنرمندی هوشنگ توزیع- شیلا وثوق- رکسانا رستگار و اکبر معززی هر یکشنبه تحسین تماشاگرانش را برمی انگیزد و بعضی ها برای دومین و چندمین بار به دیدن آن میروند.
داستان پرفراز و نشیب این نمایش از ابتدا تا پایان، تماشاگر را بخود مشغول می کند.
این اثر رفته رفته جایگاه شایسته اش را در میان علاقمندان کارهای نمایشی در لس آنجلس پیدا  کرده است و میرود تا به یک اتفاق استثنایی تبدیل شود.
مجله جوانان هفته آینده یک مصاحبه اختصاصی با نویسنده و کارگردان این نمایش خواهد داشت که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

1411-52

پرویز در یک سریال ترکی می خواند

1411-54

برای یک سریال ترکی، که در استانبول و آلمان فیلمبرداری میشود، پرویز خواننده ایرانی و یک خواننده جوان زن ایرانی بنام شامیرا مقیم آلمان، در آن دو آهنگ به زبان های فارسی می خوانند. سریال سازان در ترکیه بدنبال استقبال ایرانیان از سریال ها و فیلم های تازه شان، به فکر استفاده از آهنگها و خوانندگان ایرانی در این سریال افتاده اند. و از پرویز و شامیرا بدلیل آشنایی به زبان آلمانی و انگلیسی و فارسی، دعوت کردند تا در این سریال خانوادگی وعاشقانه بخوانند.
صحنه ای که ایندو می خوانند، صحنه یک عروسی است که عروس ایرانی و داماد اهل ترکیه و هر دو دانشجوی دانشگاه در آلمان هستند.

نمایشگاه آثار سامه خلعتبری درگالری سیحون

1411-55

روز شنبه 28 ژوئن 2014نمایشگاه آخرین آثار نقاشی سامه خلعتبری از ساعت 4 تا 8 شب در گالری سیحون با حضورهنرمند گشایش می یابد.
این نمایشگاه به مدت 2 هفته برپا خواهد بود.
ورود برای عموم آزاد است.

Seyhoun Gallery:
9007 Melrose Ave.,
West Hollywood
CA 90069

الکساندر سینا روحانی، پسر برومند شهرداد روحانی،
 دو مدال قهرمانی در مسابقات دو 400 متر آزاد و امدادی کسب کرد

1411-56

هفته قبل الکساندر سینا روحانی در مسابقات آسيايى جوانان كه از ١٢ تا ١٥ جون در چين تايپه ( تايوان) برگزار شد، در رشته ٤٠٠ متر آزاد و ٤٠٠ متر امدادى توانست دو مدال نقره و برنز را براى ايران كسب كند و همينطور ركورد٤٠٠ متر امدادى ايران را بيش از يك ثانيه بهبود بخشد.
در ٢٢ جولاى سينا روحانى قرار است كه در مسابقات جهانى جوانان كه در Eugene Oregon برگزار ميشود از طرف ايران در اين مسابقات شركت كند.
همه ایرانیان که سالهاست خانواده موفق روحانی را بعنوان برجسته ترین موزیسین ها می شناسند که حتی در صحنه های جهانی درخشیده اند، با اطلاع از موفقیت یک عضو نسل دوم روحانی ها، در صحنه ورزش جهانی، درودی تازه برای خانواده روحانی فرستادند.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سینا روحانی عزیز، تبریکی صمیمانه داریم برای شهرداد روحانی و همسرش که چنین فرزند برومندی را بزرگ کرده و به جامعه معرفی نمودند.

1411-57

1411-58

1411-59