1363-33

1363-13

احمدی نژاد در بیرجند با انتقاد از روشنفکران ایرانی ومنتقدان خود گفته بود: اینها شیطان پرستان مدرن اند. برخی قیافه روشنفکری می گیرند و به اندازه یک بزغاله هم از دنیا فهم و شعورندارند.
سیمین بهبهانی به احمدی نژاد پاسخ داد:

شنيدم باز هم گوهـر فشاندی
که روشنفکر را بزغاله خواندی
ولی ايشان ز خويشانت نبـودند
در اين خط جمله را بيجا نشـاندی ‏
سخن گفتی ز عدل و داد و آنرا
به نان و آب مجانی کشاندی
از اين نَقلت که همچون نقل  تر بود
هياهو شد عجب توتی تکاندی
سخن هايت ز حکمت دفتری بود
چه کفتر ها از اين دفتر پراندی
وليکن پول نفت و سفره خلق
ز يادت رفت و زان پس لال ماندی
سخن از آسمان و ريسمان بود
دريغا حرفی از جنگل نراندی
چو از بزغاله کردی ياد ای کاش
سلامی هم به ميمون ميرساندی.

1363-15

1363-16

رکسانا ستاره با سابقه سینما و تلویزیون وخواننده پرکار سالهای 90 و2000، اینروزها همه نیروی خود را در رادیو FM دبی متمرکز کرده است.
رکسانا که بیشترین مسئولیت این  رادیو را عهده دار شده، با تهیه برنامه های شاد ومتنوع ، بیشترین شنونده را دراین منطقه بدست آورده و میکوشد تا پایگاهی برای خوانندگان ایرانی مقیم خارج و داخل در این رادیو بسازد.  در این رادیو برنامه ها به زبانهای انگلیسی و عربی است.

1363-17

1363-18

هفته قبل در لس آنجلس، داوود بهبودی خواننده و آهنگساز معروف پدر بزرگ شد و درحالیکه نوه خود را به آغوش کشیده بود درگوش اش ترانه ای خواند.
هفته قبل در پاریس هم سیاوش اوستا که حالت پدر برای خواهرش سارا داشت، با تولد فرزندی، خود را پدر بزرگ خواند و در رستوران بناپارت پاریس، دوستان را به شام و شراب دعوت کرد.
تبریک صمیمانه داریم برای داود بهبودی عزیز، سیاوش اوستای عزیز، سارا عزیز وهمسرش.

1363-19

1363-20

احمدمسعود مدیر خستگی ناپذیر کاباره تهران، ده روز پیش تحت عمل جراحی قرارگرفت و در تمام مدت، حضورش را در بیمارستان از همه دوستان و آشنایان وهنرمندان پنهان کرد.
احمدمسعود که در ناحیه زیر بغل یک غده چربی بزرگ را سالها تحمل می کرد، سرانجام با اصرار دوستان روانه بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت وخوشبختانه آزمایشات نشان داد غده خوش خیم است. احمد مسعود که بلافاصله به سر کار خودبازگشت درباره پنهان نگهداشتن عمل جراحی و بستری شدن خود گفت من همیشه مرد شادیها و جنب وجوش ها و لحظات قشنگ وخاطره انگیز، برای مردم و دوستان وهنرمندان بوده ام  بهمین سبب دلم نمیخواست، لحظات درد و بستری شدن خود را با هیچکس قسمت کنم و خوشبختانه اینک سرحال و پرانرژی سرکار بازگشته ام تا همان مرد شادیها و خاطره ها باشم.

1363-21

1363-22

این هفته جمعه شب و شنبه شب، نوش آفرین و مرتضی دو خواننده محبوبی که درست  4 د هه است روی صحنه می خوانند،همچنان پر انرژی و پر بار روی صحنه می آیند و جمعه شب و شنبه شب همین هفته در کلاب تهران می خوانند.
نوش آفرین که به جرات از سالم ترین هنرمندان به حساب می آید، اهل ورزش و حرکت و سفر است، با وجود ازدواج قبلی هیچگاه بچه دار نشده ولی همیشه در هر حرکتی به نفع بچه ها و بخصوص کودکان بیمار و معلول، پیشگام است و همه دیده اند که با چشمانی که از اشک برق میزند بچه ها را به پایکوبی می کشد.
مرتضی نیز یک استثناء دیگر در موزیک ایرانی است، ک همیشه قلبش برای جامعه ایرانی در خارج، برای ایران وایرانی می تپدو با برپائی خانه فرهنگ و هنر، می کوشد به سهم خود در حفظ هنر و آهنگ گام بر دارد.

1363-23

1363-24

در 24 اگوست 2013، دریک شب پرشور و فراموش نشدنی، در Glendale Home net men Ararat Centerطی مراسمی از چهره های برجسته  وفراموش نشدنی فوتبال ایران گارنیک مهرابیان، آندرانیک اسکندریان، کارو حق وردیان، آرشاویر مالکی تجلیل می شود.
مایکل هنرمند هزار چهره این شب را رنگی دیگر میزند.

1363-25

1363-26

با همت احمدآزاد هنرمندعزیز و محبوب مان، در رادیو جوانان شاهد برنامه های ویژه ای هستید که هر بار با حضور چهره های بیاد ماندنی هنر ایران همراه است.
احمد آزاد این برنامه ها را از آرشیو خود برای رادیو جوانان آماده می کند و با یک ویرایش تازه آنها را به گوش شما میرساند.
در هفته های گذشته شاهد اجرای برنامه های فراموش نشدنی از بزرگان موسیقی وهمچنین برنامه هایی با حضور پرویز خطیبی ، فریدون فرخزاد، حمیرا، یاحقی، تابش، نوذری و دهها چهره معروف دیگر به گوشمان رسید.
این هفته گوگوش و علی تابش دربرنامه ویژه سالگرد رادیو با هنرمندان معروف گفتگو دارند و قسمت اول حمید قنبری، عبدالعلی همایون. در قسمت دوم، عارف، عطاءالله خرّم، سیما بینا و یاسمین حضور دارند که در جدول برنامه های رادیو در جوانان می بینید.

1363-27

1363-29

شنبه شب 28 سپتامبر 2013، زیبا شیرازی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا و فعال اجتماعی، یک برنامه ویژه در دانشگاه کونکوردیا در ارواین اجرا می کند.
زیبا هر بار با دستی پر به صحنه می آید،هر بار با خود پیام های ویژه ای دارد که از حقوق زنان و حقوق بشر سخن میگوید.

1363-30

1363-31

فرخ، خواننده معروف و با سابقه، قبل از اینکه یک هنرمند صحنه موزیک باشد، یک انسان مهربان و رفیق دوست است، فرخ سالها در کلینیک خانوادگی خود، فریادرس هنرمندان از همه قشر و طبقه ای بود، بطوری که بیشترشان بدون هیچ بیمه ای در این کلینیک درمان می شدند و فرخ هم برسرشان منتی نمی گذاشت.
فرخ که درچند سال اخیر دو آلبوم و چند سینگل تهیه وارائه داده، با یک برنامه پرطرفدارو تلویزیونی، ارتباط خود را با مردم حفظ کرده است. برنامه ای بنام «گمشده ها» در شبکه امید ایران دارد که ما در مجله خودمان نیز از 25 سال پیش ستون مخصوصی به گمشده های مردم بطور رایگان داشته ایم.
فرخ در این برنامه، گمشده های مردم را در سراسر جهان پیدا می کند و در شادی آنها شریک می شود و گاه چنان صحنه های پرهیجانی بوجودمی آورد که اشک به چشم ها می نشاند.

1363-32

1363-34