1413-56

سپاس

1413-50

شنبه شب گذشته دوستان بزرگوارم آمدند تا یاد مادر را گرامی‌ بداریم ، بزرگواران آمدند مرا شرمنده کرده و از غم جانکاهم کاستند، جای دارد از دور دست و رویشان را ببوسم و محبتشان را پاس دارم، خانواده محترم داریوش اقبالی، رافق پویا، وارتان آوانسیان، فرید زلاند،  شهبال شبپره، اندی ،علیرضا امیرقاسمی، احمدرضا نبی زاده، سعید محمدی، علی‌ دانیال، همایون خسروی، منصور سپهربند، شهرام بروخیم، بیژن آریا، فرد میرزا، پیک نوشین، مهدی، امیر قناد مقدم، پورنگ جواهری، فریدون حیدرنیا، حسین مجید، بهروز جلیلی، از بنیاد ایمان و سخن رانان گرام دکتر نمازیخواه گرامی‌ و نادر رفیعی عزیز، از رسانه‌ها که پیام رسان مجلسمان بودند سپاس گزارم، از مهدی ذکایی گرامی‌ و مجله وزین جوانان، دوستان خوب در تلویزیون امید ایران، از فرح الوند عزیز در تلویزیون تی‌ آی‌، از پرویز کاردان در تلویزیون اندیشه، از همایون هوشیار نژاد در تلویزیون عصر امروز، از دکتر کورش عرفانی در تلویزیون دیدگاه که همیشه در کنارم بودند، از پرویز فیروز کار و طناز فتحی گرامی، و ارمان و آیدین گرامی‌ در رادیو 670 AM، از رامین عزیز در شبکه کدوم دات کام، آقای فرجی از پرشین رادیو، دوستانی که با پیام‌ها مرا شرمنده کرده و همدردم شدند دکتر ایرج جنّتی عطایی، افسانه گرامی از کلتکس رکوردز، امیرفرخ تجلی، بهروز افراخان عزیز، مسلم منصوری گرامی‌، کورس نازنین ،فرخ آهی و مهران عبدشاه عزیز، شهرام و هایده کاشانی گرامی‌، رامون ابدشو عزیز که چند سال گذشته همراه سروده‌هایم بوده، مسعود امینی عزیز، سیامک کلهر، مرتضی‌ قمصری گرامی‌، کامبیز پورهادی عزیز،از الهام شیرازی نازنین که خود در غم فقدان همسر داغدار است،علی‌ درخشان و همه اعضای تیم‌ هنرمندان، از کیوان نوری فرزند محترم زنده یاد هایده، از دکتر کیوان بیبیان گرامی‌، از خانواده‌های محترم وایقان، قریشی، خادمی، تبریزی، افلاکی، رازی، مهدوی، از فرزان دلجو و هوشنگ توزیع که بی اطلاع از حادثه مادر، مرا حضورا در دفتر مجله جوانان دلداری دادند، از دوستان راه دور و نزدیک از پیام‌های محبت که در شبکه‌های اجتماعی شرمنده‌ام کرده اند ،بار دیگر دست و روی تک تک عزیزان را می‌بوسم و آرزوی طول عمری با سعادت برای خود و خانواده‌شان از درگاه خداوند خواستارم.

ارادتمند، هاتف

درگذشت یک پزشک دلسوز ویک هنرمند برجسته

1413-51

با کمال تاسف با خبر شدیم دکتر واهان آنانیان پزشک ارمن تبار،  پس از چندین ماه مبارزه با بیماری، دارفانی را وداع گفتند.
دکتر آنانیان یک چهره محبوب جامعه گلندل بودند که با بیش از سی و اندی سال خدمات صادقانه و دلسوزانه زبانزد همگان بود، دکتری متخصص که علاقه ای بسیار به فرهنگ و موسیقی داشت و موزیک کلاسیک را خوب می شناخت و ویولونیست شناخته شده ای بود، در سالیان زندگی درغربت هرگاه فرصت پیدا می کرد به خدمات خیرخواهانه می پرداخت  و سالی چند بار به ارمنستان می رفت تا در کمک رسانی در ساختن مدارس و درمانگاه اقداماتی را انجام دهد. بیش از نیم قرن بود که با ایشان آشنایی داشتم و اتفاقا بیمار ایشان هم بودم، پزشکی بودند که واقعا با بیمار با لطف و محبت و صادقانه رفتار می کردند و تمام کوشش خود را در مداوا و کمک به بیماران مبذول می داشتند و از هیچ کمکی دریغ نمی نمودند.
روانش شاد. تسلیت و صبر و شکیبایی برای بازماندگان آن مرحوم خواهانم.
رابرت بامبان و همکاران در مجله جوانان

اجراهای «سورپرایزپارتی» از سر گرفته شد

1413-52

نمایش کمدی «سورپرایزپارتی» به کارگردانی و بازیگری هوشنگ توزیع که در اجراهای یکشنبه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است، هفته گذشته بدلیل تعطیلات چهارم جولای بروی صحنه نرفت اما از همین یکشنبه 13 ماه جولای بطور مرتب بر صحنه خواهد بود.
«سورپرایزپارتی» درماه سپتامبر سفرهای خود را به دیگر شهرها وایالات امریکا شروع خواهد کرد. بهمین دلیل کمپانی تئاتری 79 در شهرهای ایرانی نشین امریکا واروپا برگزارکننده و اسپانسر خوشنام و فعال می پذیرد. علاقمندان می توانند با شماره(8182252260) تماس بگیرند.

جلسه گروه حمایت از خانواده ماه جون برگزار شد

1413-53

به گزارش شهرزاد و نازلی تربتی مدیریت مجله پیک برتر
گروه حمایت از خانواده به سرپرستی خانم دکتر شیرین نوروی در سلسله جلسات ماهانه  در روز شنبه  28جون، ساعت 2 بعدظهر تا 4:30  در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر در شهر انسینو با حضور علاقمندان برگزار شد.
 در آغاز این برنامه که با حضور جمع کثیری بالغ بر بیش از 300 نفر از هموطنان بودکه تمام سنین در این سمینار شرکت کرده بودند با معرفی مهمانان آغاز گردید .
از جمله حاضرین در این گردهمایی  خانم سلیمانی ،خانم شهرزاد از آژانس شهرزاد تراول ، آقایان هنری و محمود قربانی که توسط دکتر شیرین نوروی معرفی شدند و سپس تک به تک شرح مختصری از فعالیت ها و همکاری خود ارائه دادند.
این مراسم با برنامه های متفاوت و جذابی از جمله سخنرانی دکتر شیرین نوروی، اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی جوایز متنوع انجام شد.
دکتر نوروی با اشاره به این مهم که چگونه می توان با استفاده از کلماتی مناسب زندگی را تغییر داد، گفت: جایگزین کردن کلماتی که بار مثبت دارند می توانند دیدگاه ما را به مسایل تغییر داده و مسیری شاد و پویا را پیش روی ما قرار دهند.
در ادامه وی از شرکت کنندگان درخواست کرد که بلند شده، با معرفی خود با یکدیگر آشنا شوند و جوی صمیمی در سالن ایجاد شد. سپس از همه خواست که نشسته و به راهنمایی کسانی که در برقراری ارتباط ساده مشکل دارند و چگونگی بهتر شدن روابط اجتماعی پرداخت.
 در پایان مراسم با اجرای موسیقی زنده با صدای عنایت و موسیقی بابک خرمی از مهمانان پذیرایی صورت گرفت.
قابل ذکر است که از خانمها هندی فر، شهلا فرهادیان ،ناهید و فرحناز سومخ که با صمیمیت تمام در برگزاری این سمینار کمک کردند تشکر فراوان را داریم.
در آخر این سمینار قرعه کشی برگزار شد وهدایایی به برندگان داده شد و مانند سمینارهای گذشته از مهمانان پذیرائی شد.
گروه حمایت از خانواده از این پس برای توانمند ساختن صاحبان مشاغل در معرفی بهتر و جامع تری از محصولات و خدماتشان، فضا های ویژه ای را در محل همایش های ماهیانه  آخرین شنبه هر ماه در انسینو کامیونیتی سنتر، در نظر گرفته است که امکان معرفی بهتر را به علاقمندان می دهد و در ضمن افراد می توانند درمورد زمینۀ کاری خود صحبت کنند و علاقمندان و یا نیازمندان به آن زمینه را از امکانات خود آگاه سازند.
به امید دیدار شما عزیزان در روز  شنبه 26 جولای  در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 6818-344-818 تماس حاصل فرمایید .

1413-54

1413-55