1415-59

دو سوگ بزرگ در خانواده بی بیان

1415-65

آمازون با مهندس بابک پرویز
 طراح ایرانی عینک گوگل، قرارداد بست

1415-60

مهندس بابک پرویز که بعنوان طراح اصلی عینک گوگل معرفی شده و از سال 2010 تا 2013 مدیریت این پروژه را درکمپانی گوگل عهده دار بود، بدعوت کمپانی آمازون، همکاری خود را با گوگل پایان داده و در آمازون طرح فایرفون گوشی هوشمند را ارائه میدهد که در آن 4 دوربین تعبیه شده که تصویر سه بعدی ارائه میدهد. این دوربین ها ضمنا میتواند کار اسکن اشیاء مختلف را انجام بدهد.
مهندس بابک پرویز رشته های فیزیک والکترونیک را تا حد دکترا طی کرده است واین گوشی ها بروی دیابت کار کرده و قادر به کنترل قند خون بیماران است.

6 میلیون دلار ارثیه ثریا ملکه سابق
برای سه سازمان خیریه فرانسوی

1415-61

یک دادگاه در کلن آلمان، طیق حکمی اندوخته 6 میلیون دلاری ثریا اسفندیاری ملکه سابق و دومین همسر محمدرضاشاه پهلوی را به سه سازمان خیریه: صلیب سرخ، سازمان حمایت از حیوانات و حمایت از معلولین بویژه بچه ها انتقال داد.
سال 2001 ثریا بدنبال یک سکته مغزی در 69 سالگی در پاریس درگذشت و بنا به وصیت اش او را در شهر مونیخ آلمان سپردند و بدنبال او برادرش بیژن هم درگذشت.
دراین میان چند خانم که به گفته دادگاه ازهمسران سابق خود فرزندانی داشتند با بیژن ازدواج کرده و یا زندگی مشترکی داشتند مدعی ثروت باقیمانده از ثریا و بیژن شدند که دادگاه نپذیرفت.

1415-62

سورپرایز پارتی در ارواین و سن دیه گو

1415-63

هوشنگ توزیع و گروه بازیگران نمایش کمدی «سورپرایز پارتی» اجراهای موفقیت آمیز این نمایش را در روزهای یکشنبه، در شهر سانتامونیکا تمدید کرده و در ماه آگوست نیز میزبان مشتاقان هنر تئاتر خواهند بود.
برخی از این تماشاگران برای بار دوم و سوم به دیدن این نمایش شیرین، سرگرم کننده ودر عین حال آموزنده میروند ونیز دیدن آنرا به دوستان و آشنایان خود توصیه میکنند.
در اواخر ماه آگوست، این نمایش محبوب به شهرهای سن دیه گو و ارواین خواهد رفت ودر ماه سپتامبر به اوهایو و شیکاگو سفر خواهد کرد.
برای اطلاع علاقمندان تئاتر باید گفت که «سورپرایز پارتی» بزودی در شهرهای واشینگتن دی سی- نیویورک- سن حوزه- سانفرانسیسکو- پورتلند و سیاتل اجرا خواهد داشت.
در این نمایش که هوشنگ توزیع آنرا نوشته و کارگردانی کرده است، شیلا وثوق- رکسانا رستگار و اکبر معززی بازیهای جالبی ارائه میدهند.

1415-64