1419-45

جاودانه «سیمین بهبهانی»
دوباره می سازمت وطن را داریوش ماندنی کرد

1419-46

از جاودانه های سیمین بهبهانی : شعر «دوباره می سازمت وطن» است که باصدای داریوش چهره ماندنی موزیک، به جاودانه های موزیک پیوست.
روزی که از سیمین بهبهانی در دانشگاه یوسی ال ای تجلیل بعمل می آمد، داریوش بروی صحنه رفت و به احترام و عشق به این ژاندارک شعر ایران، ترانه  «دوباره می سازمت وطن را» با قدرت خواند و سالن را تکان داد. آنروز سیمین گفت این شعر مال من نیست، مال داریوش است که آنرا ماندنی کرده است.
داریوش در اندیشه اجرای ترانه های پربار دیگر سیمین بهبهانی بود که او به امریکا بیاید دیداری داشته باشند، ولی این آرزو برآورده نشد و تنها در چند مکالمه تلفنی خلاصه شد.

«ترانه – در گذر زمان» ، برنامه تازه ای که از
 این هفته درجوانان رادیو پخش خواهد شد

1419-47

برنامه ترانه در گذر زمان، باهمکاری دو هنرمند ارزنده موسیقی ملی ما، هوشمند عقیلی و احمد آزاد- تهیه و پخش می شود- همانطور که از نام این شوی تازه رادیوئی می توان حدس زد، این برنامه که تهیه و اجرای آن را احمد آزاد برعهده دارد، سرگذشت موسیقی و شرح حال هنرمندان برجسته خالق شعر و موسیقی ما در چند دهه گذشته است که در آن به نکات ظریف و تفاوت های هنری هنرمندان بزرگ اشاره خواهد شد. هوشمند عقیلی با استفاده از گنجینه خاطراتش و با بیانی شیرین اشاره ای دارد به همکاری هایی که با این هنرمندان موسیقی داشته و دارد و خاطراتی که گاه از برجستگانی است که دیگر در میان ما نیستند.
در اولین برنامه «ترانه در گذر زمان» از دلکش، بانوی خوش آواز و صدای پرطنین و آهنگهای
جاودانه اش یاد می شود وهوشمند عقیلی که درواقع می توان گفت اولین تجربه های هنری اش با صدای این بانوی خوش ذوق پیوند خورده است، ماجرای آشنایی و همکاری اش را با بانو دلکش صمیمانه شرح می دهد.
همکاری صمیمانه هوشمند عقیلی و احمد آزاد را دربرنامه «ترانه در گذر زمان» تبریک می گوئیم.

سورپرایز پارتی
استقبال تماشاگران درارواین و سن دیه گو

1419-48

همانطور که در شماره های قبل نوشتیم، نمایش کمدی و محبوب سورپرایز پارتی جایگاه ویژه ای در میان تماشاگران واقعی هنر تئاتر پیدا کرده است وهمین شنبه در ارواین و همین یکشنبه در سن دیه گو بروی صحنه میرود.
هوشنگ توزیع- شیلا وثوق – رکسانا رستگار و اکبر معززی بازیگران این نمایش هستند و هفته آینده بعد از اجراهای ارواین و سن دیه گو، مجددا به خانه همیشگی خود در تئاتر کوچک Magicapolis در شهر سانتامونیکا بر می گردد و اجراهای یکشنبه خود را ادامه خواهد داد.
دیدن این نمایش سرگرم کننده و پند آموز را به همه علاقمندان تئاتر توصیه میکنیم.

حضور بهمن مقصودلو
در جشنواره بین المللی مونترال کانادا

1419-49

جشنواره جهانی مونترال از روز 21 اگوست تا اول سپتامبر در شهر مونترال کانادا برگزار می شود.
این سی و هشتمین دوره این جشنواره معتبر بین المللی است که یکی از قدیمی ترین جشنواره های کاناداست که در سال 1977 تاسیس گردید و توسط اتحادیه جهانی تهیه کنندگان فیلم  FIAPE تائید و در درجه  A دارد و دیگر جشنواره های  A دنیا، کن، ونیز، برلین،  مسکو، شانگهای، کارلومی واری و چند جشنواره دیگر هستند.
در جشنواره مونترال هرساله حدود 350 فیلم کوتاه و بلند طی ده روز در سینماهای متعدد به نمایش گذاشته می شود. امسال در جشنواره در قسمت فیلم های بلند 18 فیلم ودر قسمت فیلم های اول هم 18 فیلم انتخاب شده است.
دکتر بهمن مقصودلو فیلمساز و منتقد سینما یکی از اعضای سه گانه ژوری فیلم های اول است، در گذشته این کارگردان و تهیه کننده ایرانی الاصل که سالهاست درنیویورک زندگی می کند در جشنواره های متعددی در سراسر دنیا وظیفه ژوری را بعهده داشته است. همچنین فیلم هایش بعنوان تهیه کننده و کارگردان در بیش از صد جشنواره معتبر جهانی انتخاب وجوایز بیشماری هم کسب کرده اند.
از ایران هیچ فیلمی در قسمت مسابقه نیست و تنها یک فیلم بنام «بازیگران» اثر ناصر ضمیری در قسمت فیلم های اول انتخاب شده است.

1419-50

ستارگان تلویزیون کانال
Fox 5 Morning News Team
(The Best Channel in San Diego)

1419-51

دکتر رضا فدایی -سن دیه گو
همانطور که می دانیم کانال Fox 5 در شهر سن دیه گو یکی از پربیننده ترین کانال تلویزیونی است بخصوص گروه خبری  Fox 5 Morning News
یکی ازخصوصیات این کانال پربیننده این است که اکثر گویندگان، تولید کنندگان، برنامه سازان وگزارشگران همه از طبقه جوان و مسلط ومتخصص درکار خود می باشند و این فرستنده در اکثر خانه های ایرانی راه یافته و ایرانیان سن دیه گو احترام خاصی نسبت به این کانال و کارکنان آن بخاطر برنامه های متنوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هواشناسی و سایر برنامه های پرمایه آن دارند. برنامه های صبحگاهی این کانال تلویزیونی که تا ساعت 9 بامداد ادامه دارد. یکی از بهترین و پربیننده ترین برنامه های Fox 5 News میباشد. در برنامه های بامدادی، شالی زمردی و
Raoul Martinez, Shally Zomorodi, Brad wills , Heather Ford, Erica Fox, Chrissy Russo 
 حضوردارند و هرچه بهتر وبهتر برنامه صبحگاهی را اجرا می نمایند. ایرانیان بخود میبالند که شالی زمردی عزیز بصورتAnchor  یکی از برجسته ترین مجریان برنامه صبحگاهی است. او سالها دراین کانال و چند کانال دیگر تلویزیونی مشغول کار بوده و یکی از مجریان مسلط است. در شهر سن دیه گو چندین کانال تلویزیون وجود دارد که در میان آنها تلویزیون Fox   5 میلیونها بیننده دارد.
شالی زمردی رابطه نزدیکی با جامعه ایرانی دارد و باعث شده اکثر ایرانیان عزیز این کانال را مورد توجه خود قرار دهند. از تمام دوستان در این کانال تلویزیونی بخصوص شالی عزیز سپاسگزاریم و موفقیت بیشتری برای این عزیزان خواستاریم.
 در عکس پایینی  خانم ها و آقایان
Brad wills ,Heather Ford, Chrissy Russo, Shally Zomorodi & Erica Fox
درعکس بالا شالی زمردی و دکتر رضا فدایی دیده میشوند.

1419-52